آنچه یونانیان باستان درباره مبل شنی می دانستند که شما هنوز نمی دانید

فروشگاه و قیمت مبل شنی اینتکس و فروش مبل پارچه ای و چرمی و تولیدی مبل شنی یک و دو نفره یونولیتی خرید و قیمت م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فروشگاه و قیمت مبل شنی اینتکس و فروش مبل پارچه ای و چرمی و تولیدی مبل شنی یک و دو نفره یونولیتی خرید و قیمت مبل شنی و فروش انواع مبل های شنی کیسه ای و یونولیتی لاکچری در انواع مازراتی ، سوسیسی ، جاسمین ، مخملی ، خزدار ، کتان ترک ، لی ، و ساده در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش مبل راحتی شنی و انواع آن یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود هستند که از کیفیت و راحتی فوق العاده ای برخوردار هستند که هم بسیار سبک و نرم و انعطاف پذیر هستند از مبل های نرم و منعطف با عنوان شنی یا یونولیتی را میتوان در فضاهای گوناگون استفاده کرد از جمله برای تماشای تلویزیون و اتاق نشیمن و یا بالکن برای تسکین خستگی و استراحت مقطعی استفاده کرد جنس بدنه آنها از پارچه و پی وی سی ساخته شده تا قابلیت شکل پذیری خوبی داشته باشد از سوی دیگر این محصول با عنوان و نام دیگر بین بگ برای درمان بیماری هم کاربرد دارد و در واقع به نوعی طبی محسوب میشود . ساختار مبل شنی، یکی از سادهترین و درعینحال بحثبرانگیزترین موضوعات در تولید محصولات مدرن محسوب میشود. وجود این نوع مبل باعث میشود که محیط مورد نظر، کمی غیر رسمی به نظر آید.

در واقع این نوع مبل از نوعی فرورفتگیها و شکافها تشکیل شده است به طوریکه افراد با نشستن روی آن، احساس کاملا راحتی به آنها دست میدهد. دومین دلیل: اندامی که با سطح تشک یا تخت تماس دارد ممکن است توسط چندین ساس در یک زمان گزیده شود (بنابراین چندین محل گزش به صورت خطی در محل تماس عضو با تشک ایجاد میگردد) به خاطر داشته باشید که تنها یک نفر از هر چهار نفر (۲۵٪ افراد) به گزش ساس حساس هستند تنها نصف افراد بالای ۶۰ سال به گزش ساس حساس هستند. به همین خاطر است که روزانه بر تعداد و تنوع مبل شنی اضافه می شود و می تواند منحصر به فرد ترین ساختار را وارد بازار کند. استفاده نشده است، به همین خاطر از مبل توگو به عنوان مبل کمجا نیز یاد میشود و در نتیجه میتوان گفت انتخابی بسیار ایدهآل و مناسب برای محیطهای کوچک میباشد. برای استزاحت در خانه باید بخش خاصی در نظر گرفته شود که به دور از هیاهو و توام با المان های رفع خستگی از بدن باشد . در اصل با قرار گرفتن فرد بر روی این مبل حس آرامش و راحتی توام با شادی به شخص القا شده و گاها نام این مبل به مبل های شادی هم تبدیل میگردد .

برای آشنایی بیشتر با مبل شنی و مبل توگو لازم است که با ساختار آنها آشنا باشیم. در این فروشگاه محصولات مبل شنی گیمینگ و انواع آن موجود می باشد با بهترین قیمت و کیفیت و انواع رنگ های مختلف با مواد قابل تعویض و بدنه قابل شستشو همچنین زیپ زیر مبل که می توان از از آن برای تعویض مواد داخل مبل که از جنس یونولیت می باشد استفاده کرد همچنین این کالاها دارای نرمی و راحتی بی نظیری هستند . اما شما می توانید حتی در کنار دیگر مبل ها این مبل های زیبا و راحت را استفاده کنید ، خانه داران و افرادی که بیشتر زمان خود را در خانه هستند و بیشتر در حالت نشسته هستند می توانند با خرید مبل شنی بستر بسیار نرم و راحتی را برای خود داشته باشند چرا که انعطاف پذیری مبل های شنی و نرمی آن ها زبانزد بوده و می تواند بستری ایده آل را حتی برای نشستن های طولانی مدت فراهم کند . مبل شنی، یکی از انواع مبلمان راحتی بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار میباشد به طوریکه میتوانید ساعتها روی این مبل نشسته و به انجام کارهای خود از قبیل تماشا تلویزیون، مطالعه کتاب، گفتوگو با افراد و… ᠎Content h as  be​en created with the help  of G SA Co​nt en t Gene᠎ra to​r DEMO !

این مدل مبل راحتی شنی همانند خمیر شکل پذیر بوده و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد و به شکل و ساختار بدن حالت میگیرد و مورد تایید پزشکان از نظر طبی بودن و داشتن استاندارد لازمه برای مبل شنی میباشد . در بخش پرکننده عموما از گویچههای پلی استایرنی استفاده میشود که خطری برای سلامت بدن ندارد. طبق شواهد موجود، آخرین ببر در ایران در سال ۱۳۳۲ در منطقهای که اکنون «پارک ملی گلستان» نامیده میشود شکار شد، اما گزارش دیگری از مشاهده ببر در سال ۱۳۳۸ در همین منطقه خبر میدهد. مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. اما به طور کلی میتوان گفت که ساختار مبل شنی دارای سه بخش زیر میباشد. در کارگاه و کارخانه مبلهای شنی دارای پوسته و آستر داخلی است که با ادغام این دو و پر کردن مواد گرانول یا یونولیت داخل آستر هپی چیر یک مبل شنی زیبا و راحت شکل میگیرد مبلهای شنی در سایز ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و ساخته میشوند که در انواع یک نفره و دو نفره و مبل شنی سه نفره تخت خواب شو و حتی تخت های شنی بسیار نرم و راحت خانوادگی میباشند مبل شنی مزایا و معایب هم دارند که در قسمت راهنمای آن در قسمت لینک زیر میتوانید مطالعه بفرمایید.

آخرین مطالب