رسمی: درخت می افتد در گاراژ در طوفان, 19 به بیمارستان

پاسادنا, Md.—یک درخت بزرگ سرنگون بر روی یک جدا گاراژ در مریلند محله که در آن مردم حضور در یک جشن تولد کودک به

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

پاسادنا, Md.—یک درخت بزرگ سرنگون بر روی یک جدا گاراژ در مریلند محله که در آن مردم حضور در یک جشن تولد کودک به دنبال پناهگاه از طوفان با ارسال 19 نفر به بیمارستان بعد از ظهر یکشنبه, مقامات گفت.

Anne Arundel County Fire Department, سخنگوی اهل دیویس گفت: یک نفر زخمی و پنج نفر دیگر در بیماری جدی است اما هیچ یک از آنها شرایط تهدید کننده زندگی. در میان 17 بزرگسالان و دو فرزند در گاراژ در زمان استراحت به حال جراحات جزئی او اضافه شده است.

"جمع شده بودند برای جشن تولد کودک. هنگامی که طوفان آمد از طریق منطقه آنها رفت و به گاراژ به دنبال پناهگاه و این زمانی است که درخت افتاد روی گاراژ," دیویس گفت: رسانه های محلی. "این بود که جدا گاراژ بین دو خانه."

عکس از صحنه نشان داد یک درخت بزرگ تخمگذار در سراسر آنچه باقی مانده از متلاشی گاراژ.

دیویس گفت: اولین پاسخ دهندگان با عجله به منطقه پس از اولین 911 تماس بعد از ظهر یکشنبه در بر داشت و شش نفر هنوز به دام افتاده در گاراژ در میان باقی مانده است. او گفت: سه نفر از این افراد به سرعت آزاد و سه بودند extricated به زودی پس از. همه گرفته شد در عرض 45 دقیقه.

"این بسیار مختصری طوفان. آن را از طریق بسیار به سرعت," دیویس گفت:. او افزود که این محله این است که در یک منطقه پوشیده شده از درخت و امدادگران تا به حال به کار در اطراف شکسته بیت از درخت افتاده و باقی مانده از گاراژ.

مقامات را بلافاصله شناسایی قربانیان و یا استادانه درست شده خود را در شرایط از جمله کسانی که از او دو فرزند است.

درختان دیگر بودند را در منطقه پس از طوفان همراه با خطوط برق, مقامات گفت: باعث قطع برق.

به عنوان یک احتیاط دیویس گفت: آتش نشانان و دیگران جستجو در هم شکسته گاراژ پس از همه خارج شد و مشخص شد هیچ کس دیگری در سمت چپ باقی مانده است. هیچ یک از پاسخ دهندگان برای اولین بار صدمه دیده بود.

پاسادنا است که یک جامعه در حدود 32 کیلومتری جنوب شرقی بالتیمور در Midatlantic راهرو کشش بین بالتیمور و پایتخت کشور است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن