سناتور برخورد بیش از چگونه به زودی بازگشایی اقتصاد

بزرگنمایی این تصویر کمیته امور بانکی سنا روز سهشنبه شنیده در مورد شهادت coronavirus اقتصادی تلاش های

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کمیته امور بانکی سنا روز سهشنبه شنیده در مورد شهادت coronavirus اقتصادی تلاش های امدادی از خزانه, منشی, Steven Mnuchin و رئیس فدرال جروم پاول. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

اعضای کمیته بانکی سنای squabbled شنبه بیش از چگونه به سرعت اقتصاد ایالات متحده می تواند دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus خاموش کردن و این که آیا دولت فدرال در حال انجام است به اندازه کافی برای حمایت از تلاش خانواده ها و کسب و کار در میان.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و رئیس فدرال جروم پاول دفاع دولت چند هزار میلیارد دلار از تلاش های امدادی به تاریخ. پاول تاکید کرد اقدامات اضافی ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از پایدار اقتصادی آسیب.

چالشهای بازگشایی بخش از اقتصاد تأکید شد با شنیدن فرمت. آن برگزار شد و تقریبا با هر دو شاهد و سناتورها در کنفرانس ویدئویی چند Mnuchin گفت که او می شده اند و حاضر به شهادت در فرد است.

اوهایو ایالت Sherrod قهوه ای, رتبه بندی دموکرات در این کمیته را متهم به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از هل دادن کسب و کار به بازگشایی زودتر از موعد بدون پادمان کافی برای کارگران است.

"چگونه بسیاری از کارگران باید به زندگی خود را برای افزایش تولید ناخالص داخلی ما با نیم درصد؟" قهوه ای پرسید.

سناتور. پت Toomey R-Pa. مقابله: "دیگر که ما همچنان خاموش شدن — زمانی که ماه به ماه — نیست که لزوما افزایش خطر است که برخی از کسب و کار با شکست مواجه خواهد شد برخی از مشاغل نمی شود وجود دارد برای رفتن به؟" وزیر خزانه داری به توافق رسیدند.

Mnuchin و پاول گفت: تغذیه اضطراری برنامه های وام دهی برای اواسط اندازه کسب و کار و دولت و دولت های محلی باید به بالا و در حال اجرا تا پایان این ماه است.

سناتور. الیزابت وارن D-Mass., شکایت کرده است که این برنامه قبلا توسط کنگره با برخی از $450 میلیارد دلار پول دانه — نمی از جمله اتصال مورد نیاز است که وام گیرندگان نگه داشتن کارگران در حقوق و دستمزد.

"ما در یک وضعیت که در آن 35 میلیون آمریکایی را برای ثبت بیکاری" وارن گفت. "شما مسئول هستید از یک و نیم تریلیون دلار است. شما خود را تقویت وال استریت رفقا و شما در حال خروج آمریکایی ها در پشت."

Mnuchin مورد مناقشه است که خصوصیات و گفت: شرایط اعطای وام شده بود مذاکره با هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در کنگره است.

وزیر خزانه داری همچنین گفت که دولت حاضر است به برخی از خطرات در تامین مالی وام اضطراری.

"ما به طور کامل آماده به ضرر و زیان در بعضی از حالات" Mnuchin گفت.

پاول بار دیگر تاکید کرد که کنگره ممکن است به اجازه اضافی کمک هزینه به نگه داشتن خانواده های کسب و کار و پول در بسته دولت های ایالتی و محلی شناور تا زمانی که این ویروس را تحت کنترل است.

"آنچه کنگره انجام داده به روز شده است قابل ملاحظه ای به موقع و قوی" رئیس فدرال ریزرو گفت. "من فکر می کنم ما نیاز به یک گام به عقب و از آنها بخواهید در طول زمان از آن است ، و ما نیاز به آماده برای عمل است."

در علاوه بر این به بانک فدرال برنامه های وام دهی دولت صدها میلیارد دلار از وام به کسب و کارهای کوچک است که می تواند بخشیده شود تا زمانی که بیشتر از این پول استفاده می شود برای حقوق و دستمزد. Mnuchin گفت: او را مشتاق به کار با قانونگذاران را به وام گیرندگان که در برنامه انعطاف پذیری بیشتر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب