با استفاده از Voice-Of-مشتری بینش به تقویت خود را در جستجوگرها

[ad_1] نقش صدا-از-مشتری برنامه است برای کمک به بازاریابان و SEOs یاد چه چیزی است و نمی کار بر روی وب سایت خود

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
[ad_1]

نقش صدا-از-مشتری برنامه است برای کمک به بازاریابان و SEOs یاد چه چیزی است و نمی کار بر روی وب سایت خود را. اطلاعات حاصل از اجرای این "گوش دادن" و جمع آوری اطلاعات از تکنیک های پس از آن و سپس استفاده می شود به اطلاع بهینه سازی و تست برنامه های. بنابراین زمانی که باید نگاه شرکت به دست آوردن صدای مشتری بینش?

نرخ گزاف گویی و رتبه بندی

بسیاری از مارک های اغلب پیدا کردن که صفحه وب خود را در حال رتبه بندی خوب برای یک اولیه و هدفمند عبارت کلیدی -این اغلب بدان معنی است که سایت شما دریافت خوب جریان ترافیک اما یک مشکل وجود دارد: نرخ گزاف گویی بالا. نرخ گزاف گویی اشاره به افرادی که بر روی سایت خود را پس از پیدا کردن آن را در نتایج جستجو و سپس اساسا ترک بلافاصله. چرا که نرخ گزاف گویی بالا همراه با کیفیت پایین و یا بی ربط وب سایت های آنها در نهایت شروع موثر بر رتبه صفحه شما. موتورهای جستجو را به سرعت شناسایی سایت های با نرخ گزاف گویی بالا و سپس آنها را رتبه بندی پایین تر درآمده است. تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار معمولا بسیار مفید است زمانی که می آید به شناسايی مسائل و می تواند به شما نشان می دهد در عمق آمار بازديد نرخ گزاف گویی به عنوان به خوبی به عنوان زمان-در-سایت. اما با این حال تجزیه و تحلیل می توانم به شما بگویم که چرا مردم در حال ترک سایت خود ، وارد voice-of-مشتری (VoC) برنامه های.

اطلاعات مستقیم از مشتریان خود را به چهار چوب به داده ها

با اجرای صدای مشتری برنامه های خود را با نام تجاری قادر خواهد بود به درک به جای به سادگی آگاه بودن از اینکه چرا برخی اقدامات o هستند گرفته شده توسط خود مصرف کنندگان است. این بینش می تواند فدرال رزرو را به کانال های خود را. هنگامی که شما آگاه هستند از آنچه نیاز به تغییر شما می توانید با استفاده از این اطلاعات برای مدیریت صفحه فرود بهینه سازی پروژه های بهبود سئو صفحات فرود و حتی کمک به مسائل با پایین نامزدی (نرخ گزاف گویی بالا ضعیف تبدیل پایین در هر بازدید از ارزش و غیره).

نظر سنجی و نظر سنجی

واضح ترین و یکی از بهترین راه برای دریافت اطلاعات ارزشمند و انتقادات و پیشنهادات خود را از مصرف کنندگان به درخواست آنها برای شرکت در نظر سنجی و نظر سنجی. نظر سنجی های مفید برای اطلاعات خاص نیاز به عنوان مخالف به نظرسنجی ها است که می تواند درخواست کاربران برای پاسخ به گسترده تر و ذهنی تر سوال. بهترین راه برای برقراری ارتباط خود را با نام تجاری نظرسنجی برای ارسال آنها از طریق پست الکترونیکی پایگاه داده. اکثریت خود را با نام تجاری را انتخاب و در پایگاه داده به احتمال زیاد متشکل از خود وفادار ترین و مشغول مشتریان به همین دلیل است که آن را حس می کند به دعوت خود ارزش بازخورد. آن را تا به شما که آیا شما می خواهید به incentivise بررسی مشارکت یا نه - در حالی که چشم انداز برنده جایزه قطعا متقاعد کردن بسیاری از بیش از حد معمول به شرکت در آن می توان استدلال کرد که افرادی که در انجام نظرسنجی در حال حاضر ممکن است به دست آوردن می تواند ارائه صادقانه ترین پاسخ است.

Pop-up بررسی خروج

یک pop-up' یا 'pop-under' می توان به بازدید کنندگان بر اساس معیارهای خاص مانند زمانی که یک بازدید کننده, بازدیدکننده داشته است حداقل 3 صفحات در وب سایت ، این نظرسنجی می توان کیفی و کمی چند سوال و یا سوال تنها, اما این امر می تواند معقول به نگه داشتن آنها را کوتاه -اگر کسی در حال مرور وب سایت خود را که آنها نیاز به می دانم که این نظر سنجی را نمی خواهد زمان زیادی را به طوری که آنها می تواند به مرور.

دائم نظرسنجی

دائم نظرسنجی ها می تواند شامل خود را با نام تجاری وب سایت که در آن کاربران می توانند آنها را پر کنید و هر زمان که آنها می خواهند. این نظرسنجی می تواند به شکل حلق آویز میله جانبی است که می تواند در گسترش کلیک کنید و یا آنها را می توان اضافه شده به حساب من بخش از سایت برای کاربران که در حال حاضر ثبت نام مشخصات را در سایت خود.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن