فرانسوی, وزیر آموزش و پرورش می گوید: مدرسه Reopenings انجام خواهد شد بسیار به تدریج'

بزرگنمایی این تصویر فرانسوی, وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer (سمت چپ) و رئیس جمهور فرانسه ام

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فرانسوی, وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer (سمت چپ) و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شرکت در یک کنفرانس ویدئویی با شهرداران و مدیران مدارس در Pierre Ronsard مدرسه ابتدایی در پوآسی غرب پاریس در روز سه شنبه. ایان Langsdon/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایان Langsdon/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

مدارس ابتدایی در فرانسه در حال بازگشایی در هفته آینده.

وجود دارد, البته, توان اجتماعی فاصله اقدامات در محل. اندازه کلاس خواهد بود محدود به 15 و هیچ بازی در زنگ تفریح. این یک تدریجی سه هفته روند شروع کار با کودکان پیش دبستانی.

دولت می گوید بازگشایی داوطلبانه است و دانش آموزان نخواهد بود و مجبور به بازگشت.

هنوز بسیاری از والدین و مدیران در برابر این طرح است. بیش از 300 شهرداران در منطقه پاریس امضا نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور پاکسازی خواستار تاخیر در بازگشایی و گفت: زمانی که "غیرقابل دفاع و غیر واقعی است." آنها گفت: مدارس نیاز به زمان بیشتری برای اجرای اقدامات بهداشتی مورد نیاز.

Jean-Michel Blanquer, فرانسه, وزیر آموزش و پرورش صحبت با مری لوئیس کلی در همه چیز در نظر گرفته, در مورد آوردن دانش آموزان به کلاس برای اولین بار از اواسط ماه مارس. در اینجا انتخاب گزیده ای:

آیا شما فکر می کنم آنها خواهد آمد ؟ آیا شما فکر می کنم شما باید 15 دانش آموزان در کلاس های درس می آیند هفته آینده ؟

چرا که ما به درخواست پدر و مادر در طول هفته گذشته که در حال رفتن به می آیند و کسی که در حال رفتن به آمده است. بنابراین ما می دانیم که ما در حال رفتن به شروع با 15 یا 20 درصد از دانش آموزان است. و پس از آن دیگر آنهایی که در حال رفتن به آمده است.

این یک سوال از اعتماد. من فکر می کنم که کسانی که نمی آیند را ببینید که همه چیز به خوبی با کسانی که آنها را متقاعد خواهد شد. کسانی که اقامت در خانه های خود را از راه دور آموزش سیستم کار برای آنها.

من تعجب می کنم که چه مقدار از وزن شما با توجه به هشدارهای بیرون آمدن از مقامات بهداشت اپیدیولوژی هشدار داد که باز شدن مدارس می تواند منجر به موج دوم ویروس. شما در حال رفتن به گسترده آزمایش در مدارس به مطمئن شوید که این تبدیل نیست این مورد ؟

بله البته ما بسیار با احتیاط در مورد آن است. است که چرا ما نیست [لحظاتی پیش] همه چیز در همان زمان بسته به تکامل این بیماری همه گیر. و در پایان این ماه ما را ببینید چه کار می کنیم. البته ما نمی خواهیم یک موج دوم. همین دلیل است که ما انجام کارهای بسیار پیشرونده است. ما نمی دریافت تمام کودکان در همان زمان, اما ما همچنین مطالعات نشان می دهد که می توان آن را بدتر برای سلامت کودکان را به رفتن به مدرسه.

آخرین چیزی است که فقط بپرسید که چگونه شما در حال آماده سازی کارکنان و معلمان به دلیل این بوده است بدیهی است که یک تجربه آسیب زا برای هر کس زندگی را از طریق این بیماری همه گیر. در حال معلمان آماده به بحث در مورد آنچه که همه ما در حال رفتن را از طریق ؟ چه پیامی برای رفتن به بچه ها در مورد ایمن ماندن و گرفتن را از طریق این ؟

آنچه شما گفت: بسیار مهم است بعد از وضعیت فرانسه و من فکر می کنم برای کشورهای دیگر است. همین دلیل است که ما توجه زیادی به روانی سوالات. مردم نیاز به صحبت و تبادل در مورد آنچه که آنها زندگی می کردند. برخی از مردم از دست کسی یا تجربه بسیار بد از آن دو ماه است. به همین دلیل ما چند روز از آماده سازی با معلمان. و همین دلیل است که ما می رویم به ما روانشناسان در مدارس به صحبت با بزرگسالان و کودکان در آن روز.

گوش دادن به صوتی کامل نسخه ای از این مصاحبه را در , همه چیز در نظر گرفته شود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب