گذاشته شدن توسط ایالات متحده پیمانکار عراق مترجمین ترس داعش تلافی

بزرگنمایی این تصویر عراق سرباز می ایستد سپاه پاسداران در نزدیکی یک نظامی ایالات متحده حامل هوا در Qa

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

عراق سرباز می ایستد سپاه پاسداران در نزدیکی یک نظامی ایالات متحده حامل هوا در Qayyarah فرودگاه غرب قبل از آمریکا منتقل پایه به عراق در ماه مارس است. Ahmad Al-Rubaye/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ahmad Al-Rubaye/خبرگزاری گتی ایماژ

یک نظامی ایالات متحده پیمانکار در عراق ناگهان گذاشته اکثریت رهبری ایالات متحده ائتلاف عراق مترجمین. این حرکت را ترک کرده است بسیاری از ترس اقدامات تلافی جویانه از داعش و ایران-حمایت شبه نظامیان متخاصم به نیروهای ایالات متحده و مجبور به پنهان کردن برخی از.

ناگهانی اخراج و عدم پادمان و یا پاسخ به مترجمین' نگرانی — به نظر می رسد این آخرین نمونه از چگونه ایالات متحده به چپ در راه آسیب است شهروندان عراقی که در معرض خطر زندگی خود را با نیروهای آمریکایی.

ویرجینیا بر اساس شجاع, سیستم یکپارچه ماه گذشته اطلاع بیشتر از 200 محلی استخدام عراقیها تفسیر برای ایالات متحده و نیروهای ائتلاف که آنها در حال گذاشته شدن بلافاصله با توجه به چندین سابق قرارداد کارگران است. آنها خواسته ناشناس باقی می ماند زیرا آنها در مورد امنیت خود نگران و چشم انداز آینده اشتغال است.

ارتش آمریکا خواست در مورد اخراج NPR گفت که نیروی انسانی در سطوح مختلف پایگاه های عراقی شده است کاهش می یابد "به عنوان یک نتیجه از همکاران عراقی' موفقیت در برابر داعش." نظامی مشترک نیروی کار-حل و فصل ذاتی که سران ضد داعش ائتلاف در عراق و سوریه گفت: در یک پاسخ کتبی به NPR نمایش داده شد که به عنوان یک نتیجه "نظامی ائتلاف قرار گیرند پرسنل نظامی و غیر نظامی از چندین پایگاه های عراقی. به ما ماموریت عملیاتی کاهش می یابد نیاز برای قرارداد کارکنان کاهش می یابد."

آن را پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا آن را به اشتراک گذاشته مترجمین' نگرانی در مورد اقدامات تلافی جویانه توسط ایران توقیف شده و یا ISIS, عناصر.

یک گروه گذاشته و زبانشناسان که تا به حال مشغول به کار در اقلیم کردستان عراق نوشت: به ترکیب نیروی کار مشترک برای بیان ترس که این حرکت را ترک کرده است بسیاری از آنها در خطر است و قادر به با خیال راحت به دنبال دیگر اشتغال است.

"بسیاری از این زبانشناسان به راحتی شناسایی شده ... به خصوص کسانی که کار کرده اند در نیروهای ائتلاف مبارزه با داعش در مقدم" می خواند ایمیل دیده می شود توسط NPR. "ما ... خواهد بود به راحتی شکار و وجود خواهد داشت یک تهدید در زندگی ما و خانواده های ما نیز هست."

این گروه می پرسد برای ایالات متحده برای حفاظت از مترجمین که زندگی ممکن است در معرض خطر به عنوان یک نتیجه از کار با نیروهای ائتلاف.

وظیفه نیروی اول گفت: در حال دریافت ایمیل و سپس در پیگیری پاسخ به NPR گفت: "CJTF-OIR دریافت یک ایمیل از یک ناشناس ملکی آدرس ایمیل مدعی نمایندگی قرارداد زبانشناسان شاغل در حمایت از CJTF-OIR. ما قصد نداریم به پاسخ دادن به ایمیل ناشناس."

آن افزود: "CJTF-OIR نه سیاست و نه توصیه هایی برای زبانشناسان در مورد چگونه به مقابله با تهدیدهای خود را در ارتباط با ائتلاف کار می کنند."

بسیاری از مترجمین با ایالات متحده و ائتلاف پرسنل در مراکز آموزشی برای عراق و نیروهای, اما همچنین در ادامه ماموریت با نیروهای عراقی و ائتلاف مشاوران. ایران-حمایت شبه نظامیان مخالف حضور امریکا در عراق در حال حاضر به صورت یک بخش قابل توجهی از نیروهای امنیتی عراق.

برخی از این شبه نظامیان را علنا هشدار داد عراقی با همکاری نیروهای ائتلاف که می تواند آنها را هدف قرار داده است.

"به آنها بگو: شما تبدیل به یک کافر [کافر]," می گوید: "یک مترجم.

او می گوید که او و سایر عراق زبان شناسان هشدار داده اند ائتلاف پرسنل از تهدیدات بالقوه علیه نیروهای ائتلاف توسط برخی از همان عراق پرسنل آنها آموزش دیده اند.

او می گوید: او می گوید عراقی ها مخالف نیروهای ائتلاف که نیروهای ائتلاف "که از بهشت برای ما جهنم را برای آموزش ما است."

شناسه و اطلاعات شخصی از مترجمین همکاری با نیروهای ائتلاف در حال ارائه به عراق وزارت دفاع.

"آنها یک کپی از کارت ملی من شماره پاسپورت همه چیز می گوید:" یک مترجم در مرکز عراق گذاشته شدن او می گوید: پس از هشت سال تقریبا مداوم قرارداد با ارتش ایالات متحده.

دو مترجم بگویید NPR شجاع مدیر محلی به آنها هشدار داد که هر کسی که صحبت می کرد به خبرنگاران در مورد نگرانی های خود را و یا حفظ یک وکیل خواهد بود لیست سیاه از شغل آینده با شجاع.

شجاع از طریق Sitrick و شرکت ارتباطات استراتژیک شرکت متخصص در مدیریت بحران — پاسخ به یک مفصل NPR تحقیق در مورد اخراج. در بیانیه این شرکت سرزنش COVID-19 pandemic برای اخراج و نه ایالات متحده برداشت از پایگاه های خود دلیل ذکر شده توسط ارتش ایالات متحده.

"...[T]او در مورد اولویت ها و به کارگیری از منابع که در حال حاضر مشخص شده توسط مشتری ما در میان همه گیر جهانی منجر به کارگردانی کاهش در نیروی کار محلی. اقدامات صورت گرفته نه یک طرفه است اما در تراز وسط قرار دارد با این دستور ما در بلند مدت دولت آمریکا قرارداد. مثل همیشه سطح نیروی انسانی در حال دیکته شدن خدمات ارائه شده به مشتریان گفت:" Sitrick و شرکت در بیانیه ای.

مفسران بگویید NPR که کسانی که گذاشته داده شد بدون هیچ توضیحی که چرا آنها انتخاب شده است. تا آنجا که آنها می تواند به زبان نمرات آزمون و توصیه ها از ائتلاف مشاوران به نظر نمی رسد به اند عوامل اخراج گیری.

عراق زبانشناسان استخدام به صورت محلی توسط شجاع به طور کلی کمتر از $20 ، 000 سال به ارائه همزمان تفسیر بین نیروهای ائتلاف و عراقی. این قرارداد مشخص نیست هر جزئیات بیمه عمر یا مزایای از کار افتادگی طولانی مدت اگر مترجمین کشته و یا زخمی در کار است.

وقتی پرسیده شد که با NPR در مورد وجود یا میزان خسارت در چنین مواردی Sitrick و شرکت گفت: شجاع بحث قرارداد و یا منافع.

شجاع ایجاد شده توسط مدیران سابق عالی گروه نظامی ایالات متحده پیمانکار پس از شرکت دلار جریمه شده بود 434 میلیون دلار در سال 2014 به صورت عمده تقلب در تهیه آب و غذا برای نیروهای ایالات متحده در افغانستان است. آن را یکی از بزرگترین قضاوت همیشه در برابر آمریکا و پیمانکار است.

عالی سابق رئیس جمهور و رئیس وکیل استخدام عالی پس از جریمه تحمیل شده بود تاسیس شجاع پس از خرید بسیاری از عالی را قرارداد.

در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام جدید شرکت اشاره کرد که شجاع مدیریت شده بود به رسمیت شناخته شده برای نظارت بر "صنعت پیشرو اخلاق و انطباق برنامه ها."

در حالی که ارتش ایالات متحده اطلاعات و امنیت فرماندهی نظارت بر قرارداد برای زبانشناسان شجاع بر کار و به طور مستقل تصمیم می گیرد چه کسی به استخدام و آتش.

سال گذشته پنتاگون بازرس کل یافت که شجاع اخراج یک زبان شناس پس از تلاش برای انتقال او از بغداد به بصره در اقدامی تلافی جویانه برای شکایت به سفارت آمریکا مقامات امنیتی مورد حمله توسط یک همکار در سفارت زمینه.

شجاع استدلال کرد که شکایت در مورد تعامل اتفاق می افتد پس از روز کار بود و نه حفاظت و بازرس کل آیا صلاحیت این را یافته است.

در حالی که ارتش ایالات متحده اطلاعات و امنیت فرماندهی نظارت بر قرارداد برای زبانشناسان شجاع بر کار و به طور مستقل تصمیم می گیرد چه کسی به استخدام و آتش. INSCOM کاهش یافته است در پاسخ به این که آیا آن بود که اخراج های دسته جمعی و یا اینکه آیا آن سهام مترجمین' نگرانی در مورد اقدامات تلافی جویانه.

با وجود ارتش ایالات متحده موقعیت است که داعش دیگر خطری تهدید قابل توجهی از گروه های مطرح در عراق اهل سنت استان و در مخلوط استان کرکوک.

ارتش ایالات متحده خروج از چندین پایگاه در عراق به دنبال حمله به پایگاه توسط ایران توقیف شده. عراق-آمریکا مترجم قرارداد به شجاع Nawres حمید کشته شد در یک پایگاه در نزدیکی کرکوک در ماه دسامبر گذشته یک عامل جمهور تهمت ذکر شده در یک صدای جیر جیر در مورد اقدامات تلافی جویانه علیه نیروهای شبه نظامی. در ماه مارس آمریکا دو عضو سرویس و خدمات عضو کشته شدند در یک حمله موشکی در پایگاه دیگری در شمال بغداد.

از ژانویه زمانی که ایالات متحده در حمله هواپیماهای بدون سرنشین کشته شدن سردار ایرانی ژنرال قاسم سلیمانی و یک مقام ارشد امنیتی عراق رسمی در بغداد مخالفت قدرتمند مورد حمایت ایران از گروه های سیاسی به نیروهای ایالات متحده از حضور در عراق افزایش یافته است. ایالات متحده و عراق افتتاح شد مذاکرات این هفته در آینده دو کشور در ارتباط است. مفسران می گویند که آنها خواهد بود حتی بیشتر در معرض خطر در صورتی که نیروهای آمریکایی خروج از عراق است.

ایالات متحده شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار جانبازان و گروههای حقوق بشر برای خروج از عراق و افغانستان مترجمین در معرض خطر پس از آنها در معرض خطر زندگی خود را برای نیروهای آمریکایی در مناطق جنگی.

شروع در سال 2006 و افغان و عراقی که مشغول به کار با ایالات متحده قادر به درخواست برای ویژه برنامه ویزای مهاجرتی به رسمیت شناختن کار خود و خطرات ناشی از شبه نظامیان است. یک برنامه جداگانه است که در آن برنامه اختصاص داده شده بود به مترجمین — دربندی تعداد ویزاهای صادر شده به عراق و افغانستان هر سال در 50. این برنامه صادر شده 1,740 ویزا بیش از 11 سال 2017 ، در سال 2018 به آمریکا صادر شده و تنها دو ویژه ویزای مهاجرت به سابق مترجمین از عراق است.

گسترده تر ویژه برنامه روادید برای عراقی ها کار با دولت ایالات متحده به پایان رسید در سال 2014. وزارت امور خارجه بازرس کل در حال بررسی تاخیر و موانع در SIV برنامه.

برخی از عراق مترجمین گذاشته در ماه گذشته به مخفی گاه رفته اند. همه در حال تلاش برای حفظ مشخصات پایین.

"اگر من می خواهم به خرید بروید من بیرون رفتن در شب می گوید:" بغداد مترجم. "اگر من نیاز به بیرون رفتن من از عینک آفتابی و کلاه به طوری که هیچ کس من را در خیابان و بگو: سلام شما یک مترجم با ارتش ایالات متحده.'"

او می گوید: بسیاری از کسانی که گذاشته اند بدون درآمد در حال حاضر هیچ راهی برای پیدا کردن شغل های دیگر برای حمایت از خانواده خود را.

"شاید من می تواند شروع یک فروشگاه اما وجود خواهد داشت افرادی که تشخیص بده. اگر من می خواهم به دنبال یک کار با یک شرکت دیگر من نمی توانم در من CV, 'من یک مترجم با ارتش ایالات متحده," او می گوید. "که به معنی من هستم پرسیدن از کسی که مرا بکشند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن