رواندا Most-Wanted فراری ، Félicien Kabuga, بازداشت, برای جنایات جنگی

یکی از جهان تحت تعقیب فراریان دستگیر شده است. مقامات فرانسوی دستگیر Félicien Kabuga یک ادعا رهبر و سرمایه از س

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یکی از جهان تحت تعقیب فراریان دستگیر شده است.

مقامات فرانسوی دستگیر Félicien Kabuga یک ادعا رهبر و سرمایه از سال 1994 در رواندا نسل کشی در اوایل صبح روز شنبه در پاریس. سرژ Brammertz رئیس دادستان بین المللی باقی مانده مکانیزم کیفری دادگاههای که دسته جنایات جنگی موارد از رواندا و یوگسلاوی سابق خبر بازداشت را به عنوان "یک یادآوری است که کسانی که مسئول قتل عام را می توان به حساب آورده و حتی بیست و شش سال پس از جنایات خود را."

"ما برای اولین بار افکار باید با قربانیان و بازماندگان نسل کشی در رواندا" Brammertz گفت: در بیانیه منتشر شده روز شنبه. "دفاع از طرف آنها بسیار زیاد و حرفه ای افتخار برای من دفتر کل."

بزرگنمایی این تصویر

Félicien Kabuga دیده می شود در این رتبه می خواستم پوستر بازداشت شده است خود را به اتهام نقش در نسل کشی رواندا در سال 1994. MCT/MCT/تریبون سرویس خبری via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
MCT/MCT/تریبون سرویس خبری via Getty Images

مقامات شده اند که شکار برای Kabuga برای سال می گویند تاجر نقشی کلیدی در قومی خونریزی که در سمت چپ بیش از 800,000 مردم مرده در طول حدود سه ماه. او گفته تشویق و تسهیل خشونت در ظرفیت خود به عنوان رئیس جمهوری رواندا ایستگاه رادیویی است که متهم شده است برای کمک به تحریک شایع کشتار قومی توتسی و دیگر گروه های اقلیت و به عنوان رئیس یک صندوق است که تامین مالی و حمایت از شبه نظامیان هوتو که آن را انجام.

برای فعالیت های خود را Kabuga مجرم شناخته شد در سال 1997 برای کشت و جنایات جنگی از جمله قتل عام و جنایت علیه بشریت است. دادگاه کیفری بین المللی برای رواندا ایجاد شده توسط سازمان ملل متحد خواهد بود مسئول جلسه دادگاه خود را.

در عین حال برای حدود یک ربع قرن Kabuga موفق به طفره رفتن بازداشت شد و رواندا که قصد فراری — با وجود تلاش های بین المللی که شامل وعده 5 میلیون دلار از وزارت امور خارجه ایالات متحده برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری.

فرانسه وزارت دادگستری گفت: محققان تا به حال بالاخره 84 سال زندگی تحت یک نام در نظر گرفته در حومه پاریس.

Brammertz ابراز قدردانی برای حمایت از اجرای قانون در سراسر جهان — از جمله اینترپل و سازمان ها در رواندا در بلژیک و ایالات متحده آمریکا: "این دستگیری" دادستان گفت: "نشان می دهد که نتایج چشمگیر است که می توان از طریق اجرای قوانین بین المللی و همکاری های قضایی است."

رواندا است که فقط یک سال از حذف 25 سالگرد نسل کشی که این بزرگداشت در یک سری از رسمی مراسم. کشور باقی مانده است "زخمی و دل شکسته بله — اما unvanquished گفت:" رئیس جمهور پل Kagame یک قومی توتسی که ارتش به پایان رسید و نسل کشی که آن را مصادره قدرت در ژوئیه 1994.

ده ها تن از چهره های برجسته محکوم شده است در حال حاضر در دادگاه کیفری بین المللی در ارتباط با نسل کشی در رواندا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن