رادیو NPR رتبه سقوط به عنوان بیماری همه گیر به پایان می رسد شنوندگان' رفت و آمد

بزرگنمایی این تصویر پخش اتاق کنترل در NPR دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی آریل Zambelich/NPR پنهان

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پخش اتاق کنترل در NPR دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی آریل Zambelich/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آریل Zambelich/NPR

پخش رتبه بندی برای تقریبا تمام NPR را نشان می دهد رادیو در زمان شیرجه شیب دار در بازارهای عمده این بهار به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس نگه داشته و بسیاری از آمریکایی ها از رفت و آمد به محل کار و مدرسه. شبکه را نشان می دهد از دست داده و تقریبا یک چهارم از مخاطبان خود را بین سه ماهه دوم سال 2019 و همان ماه در سال 2020 است.

افرادی که گوش به NPR نشان می دهد در رادیو در صفحه اصلی قبل از همه گیر شده و هنوز هم انجام دهید. اما بسیاری از کسانی که گوش خود را در رفت و آمد اند و نه دوباره از خانه. و تهدید به تغییر زمین برای NPR برای سال آینده گفت: لری کاپلان شبکه, مدیر ارشد از مخاطبان بینش.

"ما پیش بینی این تغییرات" کاپلان گفت. "این نوع از تغییر قرار بود به اتفاق دهه آینده. اما همه گیر شده و آنچه در آینده ما در حال حاضر است."

رادیو تجاری در حال تجربه اگر هر چیزی بدتر کاهش می یابد. اما مخاطبان تحقیقات راه اندازی شده توسط کاپلان نشان می دهد که NPR مخاطبان نامتناسب ساخته شده حرفه ای که قادر به کار از خانه و کسانی که علاقه مند به انجام این کار حتی پس از همه گیر فروکش.

"ما در حال تجربه یک دریا تغییر" کاپلان می گوید. "ما در حال رفتن به همان سطح از گوش دادن است که ما در گذشته تجربه در پخش."

وجود دارد برخی از ضد جریان. ده ایستگاه های بزرگ لذت می برد سنبله در مخاطبان به لطف افزایش شدید در گوش دادن در خانه. کسانی که شامل Austin شیکاگو و دیترویت و میامی, مینیاپولیس و فیلادلفیا. عمومی رادیو مقامات می گویند آنها هنوز نمی دانند که برای چه به نسبت افزایش است.

جالب اینجاست که این بزرگتر شیرجه رفتن در رادیو listenership رخ داده است و حتی به عنوان یک رکورد تعداد زیادی از مردم در حال تبدیل به NPR برای اخبار و مطالب دیگر. بیش از 57 میلیون نفر در حال حاضر مصرف شبکه ارائه شده در هر هفته چه در رادیو و یا آن های مختلف سیستم عامل های دیجیتال.که افزایش نزدیک به 10 درصد از سال گذشته با وجود افت شدید در پخش مخاطبان است. پادکست محبوبیت و استفاده از NPR گوش دادن برنامه ها تا نزدیک به یک چهارم است و 76 درصد افزایش در کاربران NPR.org همانطور که بیشتر مردم دسترسی به شبکه مطالب از صفحه اصلی.

علاوه بر این برای اولین بار NPR است که در مسیر رسیدن به پول بیشتر از تعهد در پادکست از روی آن متعارف, رادیو, نشان می دهد, به گفته مدیر عامل شرکت جان لنسینگ. که پویا بوده و پیش بینی رخ می دهد قبل از COVID-19 آمار ایالات متحده در سواحل.

در یک مصاحبه لنسینگ گفت: در این سال درآمد حاصل از پیشنهادهای شما به احتمال زیاد خواهد شد کمی بیشتر از سال گذشته درآمد. در عین حال که رشد نمی خواهد برای پیش بینی 23 میلیون دلار کاهش در مجموع حمایت این سال, رانده شده توسط تلفات در رادیو, سمت, او گفت:.

"اولین چیزی که من می بینم یک وضعیت رانده عادات مصرف کنندگان هستند که مربوط به محتوای برنامه های ما" لنسینگ گفت. "آن را تقریبا به طور کامل مربوط به اختلال ناشی از این بیماری همه گیر به الگوهای رفت و آمد هر دو در صبح و شب. [بیشتر] از ما از جمله من در حال کار از خانه."

کاهش آسیب دیده را نشان می دهد در تمام طول روز قطعات هر چند ظهر نشان می دهد در اینجا و در حال حاضر دارای شانس بهتر از گل سرسبد صبح و بعد از ظهر را نشان می دهد صبح Edition و همه چیز در نظر گرفته شود. چند NPR برنامه هایی که نمی حول اخبار مانند از من بپرسید دیگر که تد ساعت رادیو و پنهان مغز را از دست داده اند listenership بیش از حد.

NPR پژوهش نشان داد recommencing رفت و آمد را افزایش بازگشت مخاطبان بیشتر است. در عین حال یک اقلیت قابل توجهی از شنوندگان رادیو گفتند که لحن در اغلب موارد اگر NPR را نشان می دهد ارائه انواع بیشتری از پوشش خبری فراتر از coronavirus تظاهرات اخیر برای عدالت اجتماعی و انتخابات.

کاپلان و لانسینگ, ارائه یافته ها در یک سری از جلسات با کارکنان روز شنبه.

NPR, است, به, تاریخ, اب و هوای رکود اقتصادی بدون توسل به اخراج بر خلاف بسیاری از دیگر رسانه ها. روزنامه صنعت شده است احاطه با کاهش شغل ناشی از قبل از coronavirus و بحران اقتصادی.

روز چهارشنبه به بی بی سی گفت: این امر اخراج 70 کارکنان در بالای 450 اعلام کرد در اوایل این سال در مجموع کاهش حدود 8 درصد است. روزنامه انگلیسی گاردین نیز افشا می شود آن را غیر روحانی کردن 180 کارکنان از جمله 70 روزنامه نگاران.

NPR دریافت درآمد حاصل از تعهد حمایت بنیاد حمایت و هزینه از آن ایستگاه به عنوان به خوبی به عنوان هدیه و برخی از کمک های مالی دولت. NPR مورد استفاده برای شارژ ایستگاه, هزینه ها بر اساس اندازه از مخاطبان برای برنامه های خود را که شامل نسخه صبح, همه چیز در نظر گرفته, هوای تازهو صبر کنید صبر را به من بگویید. در حال حاضر شبکه مشتق درآمد بر اساس یک فرمول مربوط به چقدر پول در هر ایستگاه دریافت و از آن اعضای جامعه.

لنسینگ اعلام کرده است حفاظت از شغل یک اولویت است. کارکنان موافقت به پرداخت کاهش furloughs یک نزدیک به کل استخدام مسدود و متوقف کردن موقت کارفرما سهم بازنشستگی از طریق سپتامبر 30th در ازای کار حمایت.

این شرکت دارای نشانه های آن را در نظر دارد به دنبال امتیازات مشابه از آن اتحادیه های کارگری در سال مالی آینده که از اکتبر آغاز می شود. 1. در عین حال لنسینگ است که تضمین می کند NPR را برای جلوگیری از اخراج. او گفت که شبکه طرح ریزی کسری از بین $30 میلیون و 43 میلیون برای سال آینده. در بدترین سناریو, او گفت:, اخراج ممکن است اجتناب ناپذیر.

NPR شده است برنامه ریزی برای مهاجرت از شنوندگان دور از سنتی رادیو برای سال. بازگشت در سال 2010 تحت آن مدیر عامل ویویان شیلر شبکه منتقل شده خود را در هوا و به صورت آنلاین نام تجاری از رادیو عمومی ملی به همه جا NPR آن را به عنوان ساخته شده بیشتری دیجیتال فشار.

لنسینگ پیوست NPR سال گذشته پس از یک زندگی حرفه ای طولانی به عنوان یک تلویزیون اجرایی و روی لئامت دادن به عنوان مدیر عامل شرکت از دولت فدرال بین المللی صدا و سیمای آژانس. در آن زمان او شناسایی نیاز فوری به جذب جوان تر و متنوع تر مخاطبان است.

"این مهم است برای ما برای رسیدن به آینده ما مخاطبان آنها هستند که در آن" لنسینگ روز چهارشنبه گفت "اینکه آیا یا نه آن را در ماشین خود و یا بر روی دیگر سیستم عامل های دیجیتال و یا سیستم عامل رسانه های اجتماعی."

لنسینگ در حال حاضر گفت که او انتظار دارد همه گیر برای تسریع در امر اجتناب ناپذیر است.

"نه بر خلاف جنگ جهانی دوم شما فقط نمی آمد انتهای دیگر و همه چیز را به حال 1939," او اضافه شده است. "عادات خاص در حال رفتن به تغییر."

افشا: این مقاله در نوشته شده بود و گزارش NPR رسانه خبرنگار دیوید Folkenflik و ویرایش شده توسط NPR فن آوری و رسانه های ویرایشگر امیلی Kopp و سردبیر تری ساموئل. تحت شبکه پروتکل برای پوشش خود, هیچ مقامات شرکت ها و یا اخبار مدیران بررسی این داستان تا زمانی که آن را منتشر شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب