مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید تست های بیشتر باعث می شود آمریکا نگاه کنید بد نیست, اما در دسترس بودن آن باقی مانده است یک نگرانی

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در دفتر بیضی در مارس 6, دا

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در دفتر بیضی در مارس 6, دارای یک نمودار نشان می دهد که ایالات متحده انجام داده است و بیشتر در کل آزمون از تعدادی از همکار سازمان ملل. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

Coronavirus در روزهای اخیر لبه و نزدیک به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. حداقل دو مجلس مشاوران ایم که در نزدیکی به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور باید آزمایش مثبت برای COVID-19.

از آنجا که سه کلید از اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همه گیر تیم پاسخ هستند quarantining خود: دکتر. رابرت Redfield, Stephen هان و Anthony Fauci. Redfield است سر از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری هان سر غذا و دارو و Fauci است مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و ملت را بالا بیماری های عفونی متخصص.

هر سه به علاوه Adm. و دکتر برت Giroir هستند که میله میله به شهادت قبل از یک کلید کمیته مجلس سنا روز سه شنبه. این جلسه که از قضا با عنوان "COVID-19: با خیال راحت برگشت به محل کار و بازگشت به مدرسه" را در حال حاضر انجام می شود از طریق ویدئو کنفرانس.

صندلی که کمیته تنسی جمهوری خواه لامار الکساندر نیز خود quarantining. دفتر یکشنبه شب اعلام کرد که یک عضو از کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. الکساندر صندلی شنبه شنوایی از تنسی است.

در روزهای اخیر الکساندر گفته است که coronavirus تست ایالات متحده انجام داده است تا کنون است "نه به اندازه کافی" و "هیچ مسیر امن به جلو برای مبارزه با رمان coronavirus بدون کافی تست."

مغلوب ساختن پیشی جستن به تبلیغ کلی تعدادی از تست های که انجام شده در کشور — در حال حاضر بیش از 8 میلیون نفر است. اما در زمان او خوانده شده پیام های مختلف در آنها است.

"اگر ما را بسیار کمی تست [امریکا] نمی خواهد که در اکثر موارد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "پس در راه با انجام همه این تست ما را به خودمان نگاه بد است."

و مغلوب ساختن پیشی جستن رزرو در مورد تست به نظر می رسد ریشه در سیاست است. مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او معتقد است برخی از دموکرات ها امیدوارم که اقتصاد نمی جستن به عقب.

"من به شما بگویم شما نگاه کنید در برخی از موارد برخی از مردم فکر می کنم آنها در حال انجام آن را برای سیاست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Fox News Channel. "در اینجا ما دوباره. اما آنها فکر می کنم آنها در حال انجام آن به دلیل آن را به شما صدمه دیده است من دیگر آن طول می کشد به من صدمه دیده در انتخابات دیگر آن طول می کشد به باز کردن."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن بر روی اینکه چگونه همه گیر باعث می شود او و ملت نگاه نمی کنید این کشور نزدیک به آماده بودن و قادر به زندگی با کوروناویروس.

"ما باید به شکل از چگونه به زندگی با این برنامه و این چیزی است که ما انجام نمی دهد" مایکل Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا گفت: در ان بی سی دیدار با مطبوعات یکشنبه.

در کاخ سفید برنامه دوشنبه: یک نشست خبری در مورد تست.


5 چیزهایی که برای تماشای این هفته

1. بالا رفتن coronavirus مرگ و میر: تایید تعدادی از آمریکایی ها که در حال حاضر مرده از coronavirus در حدود 80,000. در یک نرخ از 1 ، 000 تا 2 ، 000 مرگ و میر در هر روز در ایالات متحده آمریکا به پیش افتادن از 100,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بین 21 مه و مه 31. این کشور منحنی است plateaued اما به نظر می رسد به یک دم بلند. و مسطح است که نقاب های نیویورک و نیوجرسی روزانه موارد جدید پایین آمدن از آنجا که موارد جدید در حال ظهور در جاهای دیگر.

در حال بارگذاری...

2. کسانی که CDC دستورالعمل برای بازگشایی: اگر شما تعجب که چرا با برخی از دانشمندان در جهان وجود دارد نبوده است واضح تر و دقیق تر بازگشایی متحده راهنمای کسب و کار و نهادهای مذهبی که از دولت فدرال شما تنها نیستید. و در حال حاضر ما می دانیم که چرا: کاخ سفید به خاک سپرده آنها. دستورالعمل از CDC کنار گذاشته بودند AP گزارش شده است.

پس از انتشار گزارش CDC مدیر Redfield با صدور بیانیه ای که به نظر می رسد برای اجرای خلاف او منتشر شده ایمیل های داخلی. او در زمان مسئولیت و گفت: این سند "به اشتراک گذاشته زودرس" "در فرم پیش نویس و تا به حال نشده است vetted طریق بین فرایند بررسی." از آنجا که Redfield افزود "بود و در عین حال راحت با انتشار نهایی محصول کار."

خواهد CDC انتشار دستورالعمل جدید در برخی از نقطه در حال حاضر این است که در خارج وجود دارد ؟

3. را به کاخ سفید فشار برای یکی دیگر از بسته امداد یا نه ؟ کاخ سفید مشاور اقتصادی کوین Hassett گفت: در سی ان ان دولت از اتحادیه جمعه که یکی دیگر از بسته امداد خواهد بود "زودرس" با توجه به دیگران که در حال حاضر تصویب و تریلیون مجموع کمک. "ما فکر می کنیم که ما یک لحظه کمی لوکس از یک لحظه برای یادگیری در مورد آنچه در جریان است به طوری که این گام بعدی است که ما را می تواند عاقلانه." لوکس از یک لحظه ؟ این کشور در روز جمعه آمار بالاترین نرخ بیکاری 14.7% از رکود بزرگ ترین اقتصاددانان فکر می کنم که تعدادی است که در واقع بالاتر و آمریکایی ها از دست عظیم 20 میلیون شغل در یک ماه.

4. دیوان عالی کشور در آزادی مذهبی مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی و وفا کنندگان: مردم ممکن است اما قضات دیوان عالی کشور مشغول به کار هستند — حتی اگر از راه دور. روز دوشنبه دادگاه در نظر استدلال در مورد اینکه آیا وضع معلمان در مدارس محدود محافظت از تبعیض و یا اگر مدارس می باید اختیار تام در استخدام و اخراج.

در روز سه شنبه آن را مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی و اینکه آیا کنگره قدرت به حکم پرونده از زمانی که قبل از تهمت بود رئیس جمهور و اینکه آیا آن را می توان در یک پتانسیل تحقیقات جنایی.

روز چهارشنبه دمدمی کالج انتخاباتی سیستم می بیند یک چالش است. انتخاب کنندگان هستند در واقع مردم و گاهی اوقات آنها نمی رفتن راه خود را به دولت رای دادند. این دادگاه در نظر گرفته و اگر این خوب است یا نه.

به خاطر همه بیایید امیدواریم که کسانی که دکمه قطع صدا در حال کار بهتر این هفته به خصوص نزدیک به هر توالت.

5. خواهد روشن بود دوباره? ریک روشن مدیر سابق پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار کلیدی سازمان در توسعه واکسن را قبل از شهادت یک خانه کمیته پنج شنبه. می آید و پس از او ثبت whistleblower شکایت علیه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای اخراج از سمت خود او می گوید: برای صدایی هشدار دهنده در مورد کوروناویروس در اوایل و ابراز مخالفت با اثبات نشده درمان های مورد علاقه مغلوب ساختن پیشی جستن. روشن وکلا می گویند دفتر مشاور ویژه ساخته شده است که یک عزم و اراده است که او اخراج شد و برای تلافی و باید به طور موقت ابقاء در حالی که دفتر بررسی. مغلوب ساختن پیشی جستن را نادیده گرفته است همان اتاق توصیه های قبل از, اما روشن است ادامه خواهد داد تا در چشم های عمومی به خصوص این هفته و به عنوان همه گیر خرید اینترنتی همچنان ادامه دارد.


نقل قول از آخر هفته

"آن شده اند که بد حتی با بهترین دولت ها است. آن شده است یک هرج و مرج مطلق فاجعه وقتی که طرز فکر — از "آنچه در آن برای من' و 'به معامله با هر کس دیگری' — وقتی که طرز فکر است operationalized در دولت ما."

-- رئیس جمهور سابق باراک اوباما در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت coronavirus پاسخ. نظرات نازل شد در به بیرون درز ضبط اوباما صحبت کردن با یک گروه از اعضای دولت او.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب