معترضان سرنگونی برده معامله گر مجسمه در ضد نژادپرستی تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر معترضان پرتاب یک مجسمه تاجر برده ادوارد Colston به بندر بریستول روز یکشنبه در یک

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان پرتاب یک مجسمه تاجر برده ادوارد Colston به بندر بریستول روز یکشنبه در یک زندگی موضوع اعتراض در بریستول, انگلستان. بن Birchall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن Birchall/AP

معترضان در شهر بریستول پاره کردن مجسمه بدنام تاجر برده یکشنبه انداخت و آن را به نزدیکی بریستول بندر.

مجسمه ادوارد Colston در مرکزی بریستول به حال مدت طولانی است که یک نقطه از مشاجره برای شهرستان عنوان شد بسیاری از نشانه ها و ساختمان ها که با مته سوراخ کردن نام خود را.

او به ساخت شهر با پول او ساخته شده به عنوان یک رهبر سلطنتی آفریقا شرکت که قاچاق برآورد شده 84,000 مردم از آفریقا به اسارت خود را در آمریکا می باشد.

برای بسیاری از مجسمه را حذف بود و مدتها در انتظار پیروزی.

"آن را به طور کامل ذهن دمیدن" کتی فینیگان-Clarke, یک سازمان است که مبارزه در معرض Colston میراث NPR گفت. فینیگان-کلارک یکی از بنیانگذاران "مقابله با Colston" یک گروه لابی برای حذف برده معامله گر نام از بریستول را نهاد.

"من فکر می کنم آن را احساس مانند یک تسکین بزرگ" او افزود: "و آن را فقط فوق العاده شاعرانه راهی بود که او کشیده در سراسر شهر و در اصل برای پرتاب در دریا به آب مانند بسیاری از مردم رنج می برد به حال خود رژیم در تجارت برده."

بریستول شورای شهر روز دوشنبه اعلام کرد آن را جمع آوری کرده بود به نشانه اعتراض تظاهر کنندگان گذاشته شده در اطراف مجسمه را در حال حاضر خالی پایه به حفظ آنها را برای بعد از نمایش در بریستول موزه.

مجسمه را سرنگونی آمد در میان تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس را برانگیخت توسط پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. انگلستان شاهد تظاهرات در سراسر این کشور روز شنبه از جمله از یک بزرگ سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در لندن است.

بریستول شهردار ماروین ریس که سیاه و سفید است و از جامائیکا مهاجر گفت: در مصاحبه ای با بی بی سی که در حالی که او نه چشم پوشی از معترضان اقدامات او آنها را درک.

"من نمی تواند و نمی خواهد وانمود مجسمه از یک تاجر برده در یک شهر به دنیا آمدم و بزرگ شدم در نبود توهین به من و افرادی مثل من," او گفت:.

ریس گفت: اعتراض خود را در حال حاضر بخشی از تاریخ این شهر و آن مجسمه به احتمال زیاد خواهد بود صید شده از بندر و حفظ شده در موزه است.

دیگر مقامات دولتی به مراتب مهم تر از مجسمه را سرنگونی. نخست وزیر بوریس جانسون سخنگوی آن را به نام یک "جنایتکار عمل می کنند." در مصاحبه با اسکای نیوز این کشور را به دبیر خانه Priti پاتل به نام حرکت یک "کاملا ننگین" عمل خرابکاری و خواستار بررسی است.

ریس در پاسخ به پاتل نظرات در یک بعد از مصاحبه با BBC گفت: آنها نشان می دهد: "عدم درک مطلق" که در آن انگلیسی ها ایستاده نژادی و بی عدالتی است.

"شما نمی توانید فقط دفن سر خود را در شن و ماسه و فقط تعیین برای توصیف این عنوان بی فکر خرابکاری" ریس گفت. "حتی اگر شما نمی خواهید از حوادث را به معنی."

NPR فرانک Langfitt کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن