بررسی کامل موقعیت مکانی پروژه نارنجستان 1

برج نارنجستان 1 در قالب دو بلوک که در هر بلوک تعداد 10 طبقه طراحی شده، در دست اقدام است. پروژه مذکور با استقبا

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1400

برج نارنجستان 1 در قالب دو بلوک که در هر بلوک تعداد 10 طبقه طراحی شده، در دست اقدام است. پروژه مذکور با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است چرا که جزء پروژه های با موقعیت مکانی بسیار عالی می باشد اما چرا این پروژه محبوبیت زیادی دارد؟ مراجعه به مقاله بررسی محبوبیت پروژه های نارنجستان 1 در منطقه 22 تهران چیست؟

 

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان 1

این پروژه با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب از لحاظ دسترسی جایگاه ویژه ای دارد. به طور مثال با همجوار بودن با اتوبان حکیم، اتوبان همت و مراکز خرید بسیار مهم از جمله مرکز خرید طوبی و بام لند خیال ساکنان خود را از لحاظ خریدی راحت، آسوده کرده است.

همچنین با توجه به موقعیت مکانی برج نارنجستان 1، فاصله آن با مراکز تفریحی مانند دریاچه زیبای خلیج فارس، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر بسیار نزدیک است.

آشنایی بیشتر با برج نارنجستان ۱

 نارنجستان ۱ اولین پروژه تعاونی آکام به حساب می آید اما این تعاونی کار ساخت پروژه های دیگری از جمله نارنجستان ۲،۳،۴ را نیز بر عهده دارد. این تعاونی با توجه به اعتبار و پیشینه ای که دارد می تواند خیال خریداران و صاحبان امتیاز در برج نارنجستان را هم برای صاحبخانه شدن و هم برای سرمایه گذاری راحت کند.

تعاونی ابنیه آکام کار ساخت این پروژه را در 2 بلوک 10 طبقه ای شروع کرده است که در هر طبقه از این برج ۶ واحد در نظر گرفته شده است. هر بلوک ۷ طبقه مسکونی دارد و دو طبقه منفی یک و منفی دو پارکینگ و طبقه هم کف آن لابی بسیار مجلل و شیک است. این پروژه هم اکنون در مرحله اسکلت سازی است و نکته قابل توجه تا اینجای کار این است که در این پروژه از اتصالات پیچ و مهره استفاده شده است که در حد استاندارد بین المللی است و مقاومت بالایی در مقابل زلزله دارد.

مشخصات پروژه نارنجستان 1 از لحاظ متراژ واحد ها

در پروژه نارنجستان ۱ تا حد امکان سعی شده است از متراژ های متنوع استفاده شود و در این امر نیز موفق بوده است. ساخت واحد های این پروژه در متراژ های ۱۰۲،۱۵۰،۱۳۶ متری است که متراژهای ۱۵۰ و ۱۳۶ متری آن دارای ۳ خواب و متراژ ۱۰۲ متری آن دارای ۲ خواب می باشد.

امکانات رفاهی پروژه نارنجستان 1

نارنجستان 1 دارای لابی زیبا با فضایی دلنشین و همچنین لابی من ۲۴ ساعته است. همچنین دارای سیستم اطفاء حریق هوشمند، امتیاز پر طرفدار شوتینگ، سالن ورزشی و انبار مجزا مربوط به هر واحد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن