Coronavirus: فلوریدا گزارش 1st مرگ و میر در سواحل شرق; رویداد لغو کوه

بزرگنمایی این تصویر رفت و آمد با پوشیدن نقاب منتظر قطار پنج شنبه در Grand Central station در شهر نیو

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رفت و آمد با پوشیدن نقاب منتظر قطار پنج شنبه در Grand Central station در شهر نیویورک است. چند ده نفر تایید شده اند در دولت و سواحل شرق به عنوان یک کل را دیدم آن دو را تایید کرد مرگ و میر مربوط به COVID-19 در فلوریدا. دیوید دی Delgado/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید دی Delgado/گتی ایماژ

به این نقطه سواحل غرب متحمل شده است فشار از کروناویروس در آمریکا با بخش عمده ای از موارد تایید شده تا کنون گزارش شده در کالیفرنیا و واشنگتن است. اما این به احتمال زیاد به زودی تغییر.

روز جمعه مقامات بهداشت و درمان در فلوریدا گفت: دو COVID-19 بيمار در دولت " بوده و در چه اعتقاد بر این بود که اول مرگ و میر مرتبط با این بیماری در سواحل شرق. یکی از این بیماران زندگی می کردند در منطقه Rep. مت Gaetz که درو انتقاد از همکاران در اوایل این هفته برای "ساخت نور" از coronavirus زمانی که او عینک یک ماسک گاز به رای طبقه در اقدامات برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

"دعاهای ما با خانواده و عزیزان در طول این زمان دشوار" جمهوری خواه کنگره توییتی اواخر جمعه و اضافه کرد: "من با اعتماد به نفس جامعه ما ادامه خواهد داد تا هوشیار باشند و در مبارزه با این بیماری و دعا وجود خواهد داشت نه بیشتر انقباضات ویروس در شمال غربی فلوریدا."

دولت تایید کرده است بیش از یک دوجین موارد تا کنون — بزرگترین خوشه در سواحل شرق در خارج از نیویورک است که گزارش چند ده مورد از خود را دارد.

تمام گفته تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده کاکل 300 — 17 از آنها فوت کرده اند — و در مجموع شمارش از موارد تایید شده در سراسر جهان می ایستد در بیش از 102,000 برخی از 3400 از آنها فوت کرده اند از این بیماری است.

اکثریت قریب به اتفاق کسانی که موارد گزارش شده در استان هوبئی در سرزمین اصلی چین شیوع این بیماری را در کانون اما تعداد موارد جدید شده است وجود دارد کاهش به تازگی — در حالی که ویروس گرفته شرکت ریشه در کره جنوبی, ایران و ایتالیا رسیده است و ده ها تن از کشورها است.

در ایالات متحده و مدارس و شرکت ها اعلام کرده اند موجی از اقدامات برای کاهش گسترش ویروس. دانشگاه استنفورد دانشگاه واشنگتن و دانشگاه که به رخ کشیدن ده ها هزار نفر از دانش آموزان در میان آنها روز جمعه گفت آنها لغو کلاس های حضوری از طریق پایان مربوطه چهارم در اواخر این ماه.

و Amtrak در سواحل شرق گفت که دلیل آن را "تجربه برخی از کاهش تقاضا" این برنامه به توقف آن nonstop Acela قطار سرویس بین نیویورک و واشنگتن دی سی آغاز سهشنبه و در ادامه از طریق اواخر ماه مه.

تگزاس گزارش شده است فقط شش مورد تأیید هیچ یک از آن یافت شده در Austin — اما این واقعیت نیست منصرف شهردار این شهرستان استیو آدلر از پیشگیرانه لغو جنوب غربی این شهر را امضا موسیقی فیلم و تکنولوژی رویداد.

"ما هیچ موارد گزارش شده در Austin, اما قطعا دیگر ما باقی می ماند که راه بهتر کردن هستیم. آن را اجتناب ناپذیر است که آن را در آینده در اینجا به عنوان به تمام شهرهای دیگر اما تاخیر بهتر است" آدلر گفت NPR آخر هفته نسخه در روز شنبه.

این رویداد جلب بیش از 400 ، 000 بازدید کنندگان به شهرستان در سال گذشته است. آدلر اذعان کرد که لغو آن در این سال فقط یک هفته قبل از آن برنامه ریزی شده باز است "بسیار دشوار و واقعا دلخراش" برای نوازندگان و فروشندگان که بسته به نوع کسب و کار صورت عادی به ارمغان می آورد.

"ما در حال رفتن به مجبور به کاهش است که به عنوان بهترین ما می تواند به عنوان یک جامعه به عنوان انعطاف پذیر به عنوان ما می توانیم" او افزود: "ما فقط در نهایت ندارد زیرا تمرکز نیاز به انجام آنچه لازم بود به بهترین شهر را امن نگه دارید."

هتل مورد استفاده قرار گیرد برای قرنطینه بیماران فرو می ریزد در چین

پنج داستان هتل در شهر گوانجو هم شنبه شب به دام انداختن حداقل 70 نفر در میان آوار, با توجه به روزانه مردمیک روزنامه رسمی حزب کمونیست چین. این مقاله گزارش می دهد که حدود 28 نفر نجات داده شده تا کنون از ساختمان است که تا به حال استفاده شده است به عنوان یک محل قرنطینه افراد مشکوک به داشتن COVID-19.

هنوز معلوم نیست چه چیزی باعث این ساختمان به سقوط.

واتیکان لغو فرد در جمع یکشنبه

افرادی که مایل به دیدن فرانسیس منجر نماز در میدان سنت پیتر یک رویداد در هفته است که به طور منظم تساوی دهها هزار نفر از نمازگزاران نیاز به محتوای خود را با مشاهده او را از راه دور در روز یکشنبه.

مقدس دفتر مطبوعاتی روز شنبه اعلام کرد که پاپ منجر خواهد شد نماز از کتابخانه پاپ قصر — به جای از معمول پنجره مشرف به میدان و زندگی می کنند جریان رسیدگی حاضر به جای تشویق بازدید کنندگان به جمع آوری در واتیکان. مقامات می گویند که آنها خواهد بود اجرای عمومی خود را مخاطب چهارشنبه در یک مد مشابه.

"این تصمیم گیری های لازم به منظور جلوگیری از خطر گسترش COVID-19 گفت:" مقدس اشاره کرد که این حرکت انجام شد و در درخواست از مقامات ایتالیایی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب