چین و کره جنوبی گزارش عفونت های جدید; تهمت می خواهد کمتر تست

پکن - چین و کره جنوبی در گزارش جدید کروناویروس موارد جمعه در شیوع بیماری است که تهدید به مجموعه خود را بهبود د

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

پکن - چین و کره جنوبی در گزارش جدید کروناویروس موارد جمعه در شیوع بیماری است که تهدید به مجموعه خود را بهبود در حالی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او گفت: دولت برای کاهش متحده تست برای جلوگیری از unflattering آمار نشان از افزایش عفونت.

مقامات چینی گزارش جدید 25 مورد تأیید — 22 در پکن و سه کشور همسایه استان هبی. آن گفت: 2.3 میلیون نفر آزمایش شده اند در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری در پایتخت که منجر به بسته شدن بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی در بازار.

در کره جنوبی مقامات گزارش 48 مورد جدید. نیمی بودند در پایتخت سئول. ده بودند در مرکز شهر Daejong نشان می دهد که ویروس پخش شد بیشتر به طور گسترده ای به عنوان ضد بیماری اقدامات آرام هستند.

رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داد جمعه این ویروس را گسترش جهانی بود و شتاب پس از بالا روزانه از 150,000 جدید موارد گزارش شده قبلی در روز است.

جدید کروناویروس کشته شدن بیش از 454,000 مردم و آلوده بیش از 8.5 میلیون نفر با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. از تعداد واقعی است که تصور می شود بسیار بالاتر از آنجا که بسیاری از موارد رفتن تست نشده.

در یک کمپین تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او گفته است که دولت او برای آرام کردن ویروس تست. او گفت که ایالات متحده را آزمایش کرده است 25 میلیون نفر اما "بد" است که بیشتر موارد.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن بیشتر مردم شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در Tulsa, Oklahoma. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' "

مبارزات انتخاباتی خود را به احتمال زیاد رقیب دموکرات در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری, معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن متهم مغلوب ساختن پیشی جستن در بیانیه ای از "قرار دادن سیاست پیش از ایمنی و رفاه اقتصادی مردم آمریکا."

برخی از دولت ها از جمله اسپانیا و بریتانیا و فرانسه در حال آرامش بخش کنترل و احیای فعالیت های کسب و کار. اما در مورد تعداد در حال افزایش در آفریقای جنوبی و برزیل و ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر.

برزیل وزارت بهداشت گفت: تعداد کل موارد افزایش یافته است توسط بیش از 50 ، 000 از روز قبل. رئیس جمهور Jair Bolsonaro است کم اهمیت جلوه دادن خطرات با وجود نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر در سه ماه.

آفریقای جنوبی گزارش داد یک روز از 4,966 موارد جدید در روز شنبه و 46 مرگ و میر. با وجود افزایش رئيس جمهور سیریل Ramaphosa این هفته اعلام کرد که بیشتر شل شدن یکی از دقیقترین مستندات. قمار, سالن های زیبایی و نشسته رستوران خدمات اجازه خواهد داشت برای بازگشایی شده است.

در ایالات متحده آمریکا, خارجه آریزونا, گزارش 3,109 عفونت های جدید فقط کوتاه از روز جمعه ضبط و 26 مرگ و میر. ایالت نوادا نیز در گزارش جدید با کیفیت بالا از 445 موارد است.

شیوع بیماری را کشته است در مورد 120 ، 000 نفر در ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

چین که در آن شیوع شروع در ماه دسامبر و کره جنوبی دوم کشور به گزارش سنبله در عفونت کرده بود کاسته کنترل در سفر و کسب و کار به عنوان موارد جدید کاهش یافت. آنها reimposed نظارت و برخی محدودیت های دیگر زیر اخیر خود در پرش عفونت.

پکن کمیسیون بهداشت به هیچ جزئیات که در آن آخرین موارد ممکن است سرچشمه گرفته است. چینی پایتخت بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی در بازار بسته شد 13 ژوئن پس از ده ها تن از افرادی که در آنجا کار می کرد آزمایش مثبت است.

آژانس مسئول مینگ مقبره یک سایت توریست غربی پکن گفت: مناطق داخلی بسته خواهد شد به عنوان یک احتیاط ایمنی. بازدید کنندگان مجاز در مناطق اما ملزم به پوشیدن ماسک و برای بررسی تب.

در کره جنوبی نزدیک به 200 عفونت شده اند ترسیم شده به کارکنان در یک درب به درب فروش شرکت در سئول که عمدتا استخدام افراد بالای 60 با توجه به کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. حداقل 70 عفونت مرتبط شده اند به یک تنیس روی میز باشگاه در سئول که اعضای آن نیز به تصویب ویروس در یک کلیسا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مقامات کره جنوبی تمایلی به اجرای قوی تر اجتماعی-فاصله برای جلوگیری از صدمه زدن به اقتصاد شکننده.

در میانه تشکیلات خودگردان فلسطین reimposed محدودیت در بانک غرب پس از 86 نفر تست مثبت در روز شنبه. نخست وزیر محمد Shtayyeh اعلام کرد دسترسی به شهر حبرون (الخلیل) به حالت تعلیق در آمد و ساکنان را تحت پنج روز مقررات منع رفت و آمد. یکی دیگر از شهر نابلس است به جدا برای دو روز.

در اروپا و آلمان گزارش 687 جدید موارد بالاترین یک روز تلفات در یک ماه زودتر مدیریت شیوع بهتر از مقایسه های بزرگ کشورهای اروپایی.

اسپانیا کاهش یافته است 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای بازدید کنندگان موثر یکشنبه. انگلیسی, مسافران ارائه بخش بزرگی از اسپانیا در بخش گردشگری شده است که در خصوص سخت-ضربه.

نخست وزیر بوریس جانسون دولت می گوید آن را اعلام خواهد کرد هفته آینده که آیا بریتانیا را به سهولت اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که می گویند مردم باید 2 متر (6 1/2 فوت) از هم جدا.

گروه های کسب و کار در حال لابی کردن برای فاصله به توان برش را به 1 متر (3 فوت) به آن را آسان تر به راه اندازی مجدد اقتصاد بریتانیا. بریتانیا و اروپا و بالاترین و جهان سوم کمترین رسمی مرگ و میر در بیش از 42,500.

___

تانگ-hyung Kim گزارش از سئول, کره جنوبی. AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن