دانش آموزان ضربه سخت به عنوان L. A. کالج تقلا برای پاسخ به کروناویروس

صبح روز چهارشنبه لس آنجلس تجارت ویژگی های دانشجو Milagro جونز وارد شده بر روی لپ تاپ خود را از یک آپارتمان یک

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

صبح روز چهارشنبه لس آنجلس تجارت ویژگی های دانشجو Milagro جونز وارد شده بر روی لپ تاپ خود را از یک آپارتمان یک خوابه در جنوب لس آنجلس برای شرکت در کلاس آنلاین در تکامل انسان. او 5 سال لیدیا در خانه, از پیش دبستانی, بازی های برگزار شده در این نزدیکی هست.

این قرار بود اولین روز از دوره های آنلاین پس از لس آنجلس Community College District اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در اکثر کلاس های حضوری با توجه به این رمان coronavirus.

به جونز', تعجب, هیچ کس دیگری — حتی معلم بود آنلاین.

"من نمی دانم که چرا" او گفت:.

تبلیغات

در این کشور بزرگترین community college district, ارتباطات در مورد کوروناویروس شده است گیج کننده است. کمتر از نیمی از این دانشکده آموزش داده شده بود در "آموزش از راه دور" قبل از همه گیر رسید. کارکنان فاقد دسترسی به سیستم را قادر به کار از خانه. وجود دارد به اندازه کافی لپ تاپ برای دانش آموزان و معلمان به دسترسی آنلاین آموزش.

بسیاری از کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان سراسر nine-کالج سیستم می گویند پاسخ به این ویروس شده است ناکافی است.

"ما گرفتار نوع تخت-footed" گفت: Deirdre چوب McDermott که می آموزد زبان عمومی و صندلی با زبان هنر و علوم انسانی گروه در تجارت Tech. "ما در حال تلاش برای ساخت هواپیما در حالی که ما در حال یادگیری برای پرواز."

ناهموار پاسخ اخلال در زندگی دانش آموزان که تکیه بر دانشگاه ها نه تنها برای آموزش بلکه برای خدمات ضروری مانند مواد غذایی, بهداشت و درمان و کمک به با کمک های مالی اشکال.

تبلیغات

اکثریت قریب به اتفاق این منطقه 230,000 دانش آموزان از خانواده های کم درآمد. بسیاری از مواد غذایی و مسکن نا امن. حدود یک چهارم کودکان خود را برای مراقبت از. توانایی خود را برای تکمیل خود را بالاتر از اهداف آموزش و پرورش است ناچیز حتی تحت شرایط عادی.

مقامات منطقه گفت: آنها به دنبال اضطراری خود برنامه ها و پروتکل ها و به طور منظم در حال هل دادن اطلاعات به دانش آموزان و استادان و کارکنان. اما آنها گفتند: COVID-19 ایجاد کرده است یک وضعیت هیچ کس می تواند برای برنامه ریزی.

"این وضعیت که ما در این است که کاملا بی سابقه" صدراعظم فرانسیسکو رودریگز گفت. "به می گویند که ما نه برنامه ریزی برای شرایط اضطراری است کاملا غلط است. به می گویند که ما نه برنامه ریزی شده برای یک بیماری همه گیر درست است."

"ما در حال تغییر به عنوان محیط زیست در حال تغییر" رئیس جمهور هیئت مدیره Andra هافمن گفت. "آن بوده است ... یک چالش است."

منطقه ایجاد کرده COVID-19 پاسخ تیم در اوایل این ماه به آمده تا با طرح های فوری از اقدام برای ایمنی و سلامت و تداوم عملیات. مقامات تایید کرده اند که 450.000 دلار برای تامین و اضافه کاری برای وادار سازد کارکنان خریداری VPN مجوزهای بنابراین کارکنان بیشتر می توانید از خانه کار قرار داده و سفارشات برای هزاران نفر از لپ تاپ. آنها همچنین نورد از یک پلت فرم جدید برای مشاوره آنلاین سه ماه جلوتر از برنامه.

در اصل مدیران گفت: دانشگاه آغاز خواهد شد آموزش آنلاین مارس 18, اما چند روز بعد آنها رای به لغو کلاس برای یک هفته کامل و حرکت بهار شکستن به منظور به دانشکده زمان بیشتری را قبل از نیاز به شروع کلاس های آنلاین مارس 30.

جونز نبود از آن آگاه آخرین تغییر بود که چرا فقط او وارد شده این گذشته شنبه ،

"پاسخ شده است گیج کننده است," او گفت:. "به من گفته شده است کارهای مختلف متفاوت دانشکده ... شما دریافت می کنید یک چیز در ایمیل و سپس آن را متفاوت در فرد است."

تبلیغات

آنجلا Echeverri رئیس جمهور از منطقه دانشگاهی سنا و میکروبیولوژی در ماموریت کالج, گفت: تنها حدود 2000 نفر از منطقه 5,000 دانشکده خبره در آموزش از راه دور.

"شما می توانید تصور کنید که چگونه ما در حال تقلا در اینجا," او گفت:. "برای آموزش 3,000 دانشکده در یک هفته — من حتی نمی توانم به شما بگویم که چگونه خسته کننده است."

به عنوان coronavirus اورژانس شدت با گروه تجمعات محدود آموزش خود مجبور شد آنلاین.

یک مشاور نشان داد تا برای فرد آموزش دوشنبه, که در آن او گفت که او در یک اتاق با 30 تا 40 دیگر اعضای هیئت علمی از جمله مشخصه بیمار هستند و هیچ ضد عفونی کننده دست.

حتی اگر اعضای هیات علمی و کارکنان در نهایت می تواند تبدیل به آموزش آنلاین بسیاری از دانش آموزان هنوز هم مبارزه.

"برخی از دانش آموزان نمای جامعه ما دانشگاه به عنوان محل امن خود را ... مربوط به جایی که آنها دریافت مواد غذایی خود را به جایی که آنها مراقبت از کودکان حمایت به جایی که آنها احساس ایمنی و آسایش" رودریگز گفت. "مهم نیست که چگونه به خوبی ما را ... به ارائه یک پلت فرم آنلاین وجود دارد هنوز هم برای رفتن به برخی از دررفتگی و برخی از تروما است که دانش آموزان را تجربه کنند."

Teissy فرشته یک مستند نشده "خیال باف" در جنوب غربی دانشگاه, با این نسخهها کار تمام وقت به عنوان یک پرستار برای یک فرد بالغ با معلولیت ذهنی. او به طور معمول تا حدود 6 صبح باعث می شود او ناهار و به دانشگاه می رود برای حضور در کلاس. سپس او همواره به شهر جایی که او کار می کند و از 2 بعد از ظهر تا 10 شب هر روز.

فرشته, 25, تکیه در کتابخانه مدرسه به دسترسی گران قیمت کتاب های درسی. او نیز اجرا می شود یک دانش آموز باشگاه که به دعوت فعالان محلی و عدالت اجتماعی رهبران برای صحبت با دانش آموزان است. از همه مهمتر او کمک کرد ایجاد یک مرکز منابع به صورت "خیال" مانند او در محوطه دانشگاه که در آن او را دو یا سه بار در هفته به استفاده از کامپیوتر, چاپ, مواد البته به عنوان خوانده شده در معافیت از او و حضور در کارگاه های آموزشی در کمک های مالی مسائل حقوقی و رهایی از استرس است.

تبلیغات

هر چند او تا به یک کامپیوتر و اینترنت در خانه "آن را دوست ندارم من می نشستن و انجام تمام تکالیف [در زمانی]," او گفت:. زمانی که او نمی تواند او پرداخت اینترنتی قبض او استراحتگاه به استارباکس و یا مک دونالد به استفاده از Wi-Fi — اما که نمی خواهد یک گزینه بیشتر به کاربران دیگر می توانید جمع آوری کنید در سایت.

"من می ترسم که من نمی خواهید به قادر به عبور از کلاس های من" گفت: فرشته که در حال حاضر در مسیر انتقال به یک کالج چهار ساله در سقوط 2021. استادان به نظر می رسد تا کنون درک.

برای برخی از کلاس ها به خصوص در حرفه و فنی, آموزش و پرورش, آموزش آنلاین است که به سادگی امکان پذیر نیست.

"در نهایت در مناطق هست که فقط شما می توانید بر روی کاغذ تنها پس چقدر شما می توانید آنلاین" ویلیام Elarton-Selig سر از ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری و خدمات گروه تجارت و فناوری گفت: در مواقع اضطراری هیئت امنا جلسه 14 مارس ، "شما باید قادر به رانندگی ناخن شما باید قادر به پیچ قطعات با هم ... یا [دانش آموزان] نمی خواهد باید در آموزش و پرورش است که از هر ارزش به آنها است."

در ضمن روحانی و وادار سازد کارکنان گفت: آنها احساس "رها" توسط دولت و معلوم نیست در این دستورالعمل از چه و که در آن به کار می کنند.

"من اعضای خواستار شد به من گفت:" ما تنها آنهایی که به کار امروز؟'" گفت: Steven قصاب دبیر اجرایی اتحادیه است که نشان دهنده روحانیت و کادر فنی.

کارکنان به خصوص نگران در مورد نیاز به استفاده از بیمار و تعطیلات روز اگر آنها در خانه مانده اما مقامات منطقه گفت: هیچ کارکنان از دست می دهند پرداخت می شود و یا جریمه برای ماندن در منزل و با توجه به کوروناویروس.

در هسته اضطراری هستند LACC دانش آموزان مثل اونا Owens, 19, از جنوب, کالج, که ندارد اینترنت در آپارتمان استودیو سهام او با برادرش در لانگ بیچ. به طور معمول او به کتابخانه می رود برای از Wi-Fi اما در حال حاضر او قصد دارد به تکیه بر دوستان خانه و یا یک کانون تلفن همراه از تلفن خود را که آهسته است.

رودریگز گفت: منطقه در حال همکاری با شرکت های اینترنتی و خیر به ارائه اینترنت رایگان و لپ تاپ به دانش آموزانی که به آنها نیاز دارید.

و جونز, پدر و مادر تنها کسانی که شرکت تجارت تکنولوژی نشان می دهد که مبارزات و تعیین بسیاری از. او شده است در داخل و خارج از بی خانمانی پس از تولد. او GED در سال 2011 در حالی که او زندانی شد.

جونز 30 شروع در تجارت تکنولوژی به عنوان یک دانشجوی تمام وقت تابستان گذشته و در نظر دارد به دریافت مدرک کاردانی و انتقال به چهار موسسه در سال 2021. او کمک های مالی شهریه را پوشش می دهد اما او با تکیه بر پس انداز و کمک به پوشش هزینه های.

او به تازگی واجد شرایط برای ثبت نام در یک برنامه است که می آید با یک کمک مالی برای خرید کتاب و 20 ماهانه وعده غذایی بلیط — اما در حال حاضر کتابفروشی و کافه تریا بسته شده است. او امیدوار بود برای نهایی کردن کار-مطالعه قرار دادن در محوطه دانشگاه این ترم که در آن او می رود به کسب 14 دلار در ساعت است اما در حال حاضر که در نگه داشتن بیش از حد.

"آن را یک مانع," او گفت:.

اما جونز مصمم است. "من شده است از طریق بسیاری در زندگی," او گفت:. "من مدبر من انعطاف پذیر. من نه میخوام اجازه دهید هر چیزی را نگه دارید من."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن