1 ضرب گلوله در Breonna تیلور اعتراض پارک در کنتاکی

LOUISVILLE, Ky. - مقامات تحقیق در مورد تیراندازی شنبه شب در یک پارک در مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی که در آن تظاه

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

LOUISVILLE, Ky. - مقامات تحقیق در مورد تیراندازی شنبه شب در یک پارک در مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی که در آن تظاهرکنندگان جمع شده بودند در اعتراض به مرگ Breonna تیلور.

"ما در حال حاضر فعال پلیس وضعیت در جفرسون مربع پارک" لویی پلیس در بیانیه ای گفت: با توجه به اخبار رسانه ها است.

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد به یک مرد نشان می دهد باز کردن آتش به پارک که مردم درهم برای پوشش. این فیلم بعد نشان داد که حداقل یک نفر که برای درمان زخم گلوله.

مقامات بلافاصله انتشار اطلاعات اضافی. پارک است برای هفته ها است که کانون برای تظاهرات در این شهر پلیس پس از قتل تیلور و جورج فلوید.

"دعا برای شهر ما ایم" ایالت کنتاکی تشکر. چارلز بوکر از لوئیزویل. این دموکرات در حال اجرا است برای حزب نامزدی برای به چالش کشیدن جمهوری خواه سنا میچ مک کانل رهبر در پاییز.

تیلور 26 ساله سیاه زن کشته شد در لوییویل خانه در ماه مارس توسط پلیس بودند که خدمت بدون دست کشیدن حکم. معترضان خواستار شده است برای افسران درگیر در مرگ او به شارژ. یکی از افسران به تازگی از کار اخراج شدند.

کنت واکر تیلور پسر در اصل به اتهام اقدام به قتل او پس از اخراج یک شات در یکی از افسران که آمد به خانه. واکر گفت: او فکر کرد که او در دفاع از یک مزاحم.

بدون دست کشیدن حکم جستجو است که اجازه می دهد تا پلیس به ورود بدون, اولین حضور خود را اعلام اخیرا ممنوع شده توسط لویی مترو شورای.

آخرین مطالب