روزی DiManno: درسهایی از در تاخیر در برخورد با یک انفرادی وجود

لی شپل انجام داده است 20 سال و 11 ماه و 13 روز از زمان سخت است.سخت تر از مال شماحداقل یا که از میلیون ها و شای

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

لی شپل انجام داده است 20 سال و 11 ماه و 13 روز از زمان سخت است.

سخت تر از مال شماحداقل یا که از میلیون ها و شاید میلیاردها دلار در سراسر جهان شده اند که خود منزوی خود-quarantining طول coronavirus همه گیر یا پیوستن به بهداشت عمومی دستورات و یا در اجباری مستند های اعمال شده توسط دولت های گسترده تلاش برای مهار انتقال است.

شپل آن را پشت میله های زندان.

"من ادم سفیه و احمق. حدود یک صد اعتقادات و من نمی گویم که با افتخار. تمام اموال شکستن و ورود به دزدیدن یکی از سلاح های مرتبط با جرم. بیرون می شکست. بیرون آمدن شکست."

فرار یک بار از Maplehurst. "آن را به عنوان دور به عنوان بر روی سطح شیب دار به 401." گیر افتاد. "سپس من به زندان."

برخی از دو نفر از کسانی که سال های سال در مجموع سپری شد در انفرادی بودم.

"یک بار من سر زد برای اولین بار به دیوار. من فقط به دنبال بی پرده درد است. من نمی توانستم بخوابم هر مطلب — خسته از خواب. بنابراین من ضربه به دیوار به معنای واقعی کلمه و ظاهرا."

یکی می تواند کاملا دیوانه در تنهایی.

به همین دلیل به عنوان آخرین Dec. 1, اصلاح, اصلاحات و آزادی مشروط قانون حذف اداری و انضباطی برای تفکیک زندانیان از کانادا فدرال زندانها.

منتقدان ناودان تنظیم به عنوان صرفا re-branding. تفکیک واحد بود به جای "ساختار مداخله واحد" — هنوز 10-با-6-پا سلول های با دیواره های بتنی و فلزی جامد درب. اما زندانیان برخوردار هستند به مدت چهار ساعت در خارج از سلول های خود را برای "معنی دار انسان تماس بگیرید."

بسیاری از ما را حل و فصل بی معنی انسان در تماس با چیزی که ما یک بار در زمان داده شده.

ما همه خسته تنگی در برابر جنبش بی پایان موعظه به ماندن در داخل محدود کردن مواد غذایی اجرا می شود به یک بار در هر دو هفته خودداری از تجمع بیش از پنج نفر (اگر چه راه رفتن سگ خوب است). روزانه strolls یا رفتن (اگر شما اصرار دارند) خوب حفظ شش متر فاصله از دیگران است. قرار ملاقات های پزشکی درست هستند.

شما هم می توانید با جیغ به ورطه و یا سعی کنید به بهترین از آن.

اما keening از برخی از commentariat وجود ما نمی اسیران از COVID-19 در یک مفهوم تحت اللفظی است.

نه این یک "جنگ" — ارزان و تحریک کننده قیاس — که اگر ما همه موجود در یک پست-dystopian جامعه و تلاش برای بقا است.

مواد غذایی با تحویل به درب جلو نمی گردد. پله بر روی بالکن به گلدان در به رسمیت شناختن بهداشت و درمان کارگران مهار قفسه برای کاغذ توالت فضایی corteges قدردانی زنگ خانه های پرستاری: این اما برخی از آزادی که نبوده است پرشیب. (بر خلاف روح فقیر که اقامت در آن در دراز مدت خانه نابود مرگبار سرایت که واقعا هستند اساسا زندانی.)

برای بقیه از ما, آن را بیشتر در مورد طولانی مدت خستگی و یکنواختی و بی قراری و افسردگی است. Bingeing در Netflix بکشد و hunkering بیش از هزار قطعه اره منبت کاری اره مویی پازل.

لعنتی با مشاوره در سالم ماندن در توقیف استاز از سلامت روان مشاوران که عجیب و غریب نژاد که خود را مربیان زندگی برای فضانوردان که صرف کرده اید ماه در ایستگاه فضایی بین المللی. وجود پر جنب و جوش رسانه های اجتماعی بحث در مورد کدام بدتر است: انفرادی تبعیض نژادی و یا در حال cooped با همسران و فرزندان گرفتن در آخرین عصب.

مردمی مانند شپل, اما, است که شناخته شده ام از دست دادن واقعی از آزادی می توانید به ما بگویید که یک یا دو چیز در مورد مقابله در این عجیب و غریب بار.

"این مزیت است که من فکر می کنم من نگه داشتن است که از طریق این و پس از آمدن از طرف دیگر بار ها و بارها می گوید:" 52 ساله که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مشاور برای اولین بار مجرمین در درجه اول آماده انتشار برنامه برای آنها آموزش وکلا و حرفه ای دیگر که در برخورد با محکوم جمعیتی.

"وجود دارد یک قدرت واقعی است که شما ساخت و وجود انعطاف پذیری است که شما ساخت تا از طریق فرایند دانستن است که شما آن را از طریق.

"شما ممکن است قطعی بازه زمانی. شما ممکن است به وضوح به عنوان به آنچه که به نظر می رسد. و این که همه ما در لحظه ای مناسب است؟"

شپل یادآوری می کند که بسیاری از pined برای نیستی زندگی بود-آرام در راش-rush دوران صرفا دو ماه پیش.

"نگاه کنید که چگونه مشغول بودیم قبل از COVID و چگونه ما می زاری 'اگر تنها ما تا به حال زمان برای انجام این کار به انجام این کار!' این که آیا آن را خواندن و یا نوشتن است." سپاه توصیه می شود نگه داشتن یک مجله در این منزوی روز. البته بسیار وجود دارد برای قرار دادن در آن وجود دارد به جز برای افکار تصادفی.

"زمینه می گوید:" چاپل. "دانستن این خواهد شد.

بیشتر تورنتو سیاست در صندوق پستی خود را

دریافت نگاه کردن به درون در چه واقعا در رفتن در تالار شهر در برنامه هفتگی سالن نظارت بر ایمیل عضویت در خبرنامه.

ثبت نام به صورت رایگان در حال حاضر

"یکی از ابزار هایی که من استفاده می شود طرح خود را به جلو یک زن و شوهر از سال است. دو سال تا پنج سال. هنگامی که شما نگاه شما می گویند چه تجربه ای بود که."

کارشناسان بیشتر پیشنهاد تنظیم اهداف مدیریت در هر روز برای کمک به القای یک احساس موفقیت. برو جلو از بند باز کردن خود درونی رقصنده هنرمند, خواننده. یک موزه مجازی تور. باید زوم مکالمات. و شپل خواستار محدود کردن تماشای اخبار ساعت پس از ساعت.

"نشخوار می آید را به بازی در اینجا. این جایی است که آن را واقعا مترادف با انجام زمان. نشخوار, خانه, روز, در, بعد از آن تمام می شود تاری. شما احساس می کنید مانند هیچ چیز به تشخیص یک چیز دیگر. شما نگاه منفی به جای مثبت. یکی از چیزهایی که من آموخته در همبستگی زمانی که این احساس وجود دارد هیچ پایانی در چشم شد و مراقبه است."

شکستن چه شپل خواستار "طلسم" از زندانی بودن یک ترفند است که طولانی-تایمر توسعه به دلیل تنهایی می شود در داخل سر خود را فراتر از محیط به شدت فضای محدود.

"برای مثال مردم را به خنده آنها گریه. آنها را از تماشای تلویزیون و به طور ناگهانی آنها را در اشک و یا آنها شروع به صحبت کردن با خود. واقعا که همه خوب است."

شما در حال از دست دادن ذهن خود مطمئن باشید!

"از دست دادن کنترل بر زندگی خود را واقعا بزرگ هنگامی که شما پشت میله های زندان. در این جاست که این بیماری همه گیر است که مترادف با انجام زمان. همه شما می توانید سعی کنید به کنترل احساسات خود را."

این روزها شپل آرام خود اضطراب با پیاده روی های طولانی در مرکز شهر تورنتو محله در اواخر شب و گاهی به اسکله.

"من فکر می کنم این زمان که در آن ما می تواند همه را از خود موجودی. که در آن ما می خواهیم به در چند سال ؟ آنچه که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر به ساخت نسبت به گرفتن وجود دارد ؟ این فرصت را در بسیاری از راه."

کارشناسان معتقدند: لیست! چه چیزی شما را بیشتر از دست. آنچه شما می خواهید انجام دهید اولین بار از زمانی که این قید برداشته شده است.

بر خلاف زندانیان این قید فقط مجازی. همه شما بودن محروم است و ارضاء فوری.

شپل هنوز caseload برخی از 15 تا 20 نفر در زندان و یا به تازگی منتشر شده. در واقع بین اواسط ماه مارس و آوریل 1, Ontario جمعیت از 8,344 زندانیان شده بود منقبض شده توسط بیش از 2000 استانی زندان در کمترین ظرفیت از ژانویه 2018 ناشی از اقدامات برای کاهش داخل جمعیت در میان همه گیر است که یک تهدید برای گروه زیادی از مردم شرکت موجود است. بسیاری از کسانی که وعده آخر هفته جملات فنر و آزادی های اولیه مجاز برای کسانی که از نزدیک پایان جملات خود را اگر مصمم به کم خطر ارتکاب جرم و جنایت بیشتر.

آن را هنوز هم به سختی سوار هر چند با شخصی بازدیدکننده داشته است به طور نامحدود به حالت تعلیق اگر چه وکلا هنوز هم می تواند ملاقات با مشتریان تلفن امتیازات کاهش می یابد و چرخش مستندات تحمیل, تنها درصد کمی از جمعیت مجاز در خارج از سلول های خود را در یک زمان.

با توجه به آخرین آمار موجود که از 16 آوریل 151 زندانیان در فدرال penitentiaries تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19, 278 آزمون آمده بود بازگشت منفی و 52 نتایج هنوز در انتظار.

در هر دو استانی و موسسات فدرال وجود دارد فوق العاده ای leeriness در مورد ورودی زندانیان. "آنها وحشت زده تازه واردان ممکن است در آوردن این بیماری می گوید:" چاپل. "بنابراین ما به بسیار اولیه احساسات. که واقعا افزایش مییابد که حس از دست دادن کنترل است."

اما تنهایی نمی شناسی. و خود انزوا نیست یک جمله زندگی است.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک مقاله نویس مستقر در تورنتو پوشش ورزش و امور جاری. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب