لهستان ملی رئیس جمهور دقت برنده انتخاب مجدد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور آندره Duda بوسه دست همسرش آگاتا Kornhauser-Duda در Pultusk لهستان یکش

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور آندره Duda بوسه دست همسرش آگاتا Kornhauser-Duda در Pultusk لهستان یکشنبه شب. Duda برنده انتخاب مجدد توسط یک حاشیه باریک. Sami Sokolowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sami Sokolowski/AP

لهستان محافظه کار رئیس جمهور Andrjez Duda, 48, دقت برنده انتخاب مجدد به دومین دوره پنج ساله یکشنبه بیشتر تماس به سوال به این کشور تعهد خود را به سبک غربی دموکراسی و ادامه عضویت در اتحادیه اروپا است.

مشارکت در حدود 70 درصد از واجدین شرایط رای دهندگان به بالاترین سطح پس از سقوط کمونیسم در سال 1989. روز یکشنبه انتخابات یک انتخابات بین دو بالا مانكن در دور اولیه از رای گیری ماه گذشته Duda و نسبتا لیبرال شهردار ورشو Rafal Trzaskowski همچنین 48.

با تقریبا همه آرا شمارش لهستان دولت کمیسیون انتخابات گفت: Duda دریافت کرده بود 51.21% در مقابل Trzaskowski را 48.79% با توجه به آسوشیتد پرس. این کمیسیون گفت: uncounted رای بعید است به طور قابل توجهی تغییر نتایج.

بزرگنمایی این تصویر

نامزد ریاست جمهوری و شهردار ورشو Rafal Trzaskowski چشمک می زند یک پیروزی نشانه در پایان روز انتخابات در ورشو. پیتر دیوید Josek/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پیتر دیوید Josek/AP

در طول Duda اولین دوره لهستان حکم قانون و عدالت حزب تصویب قوانین که او حمایت تضعیف این کشور و قوه قضائیه مستقل. دولت همچنین با استفاده از لهستان محبوب شبکه دولتی ظاهرا مستقل به عنوان سخنگوی سیاست های خود.

اتحادیه اروپا که لهستان پیوست و در سال 2004 بوده است به شدت به انتقاد از آنچه آن را با توجه به عنوان نقض هنجارهای دموکراتیک. دو سال پیش پارلمان اروپا اعلام کرد که وضعیت در لهستان "نشان دهنده یک خطر روشن از تخطی از ارزش های اتحادیه اروپا از جمله حکومت قانون است." این رای باعث پرس و جو که می تواند در نهایت منجر به لهستان خود را از دست دادن حق رای در شورای اروپا.

یک موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری شد این کشور LGBTQ جامعه است. Duda هشدار داد که لهستان کودکان در معرض خطر بودند از "یک وارداتی 'همجنسگرایان ایدئولوژی' " به گزارش بی بی سی. به عنوان شهردار ورشو Trzaskowski تا به حال راهپیمایی در رژه غرور اگر چه او مخالف تصویب توسط زوج.

تلویزیون دولتی متهم Trzaskowski بودن تحت نوسان از جامعه فعالان و یهودی و منافع و احیای لهستان مملو تاریخ ستیزی.

مجارستان نخست وزیر ویکتور وزیر است که در تقابل با اتحادیه اروپا به طور فزاینده ای سبک استبدادی حاکم تبريك Duda در پیروزی خود را با توجه به سلامت. وزیر ارسال شده و Duda عکس های Facebook با عنوان "براوو!"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب