آمریکا پلیس لایحه اصلاحات بر شفافیت و آموزش

بزرگنمایی این تصویر سناتور. Tim Scott, R-S. C. تصویر در مارس 7, رهبری تلاش برای تهیه پیش نویس یک جمه

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Tim Scott, R-S. C. تصویر در مارس 7, رهبری تلاش برای تهیه پیش نویس یک جمهوری خواه پلیس پیشنهاد اصلاحات. اندرو بیلبائو/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 10:10 a. m. ET

گزارش رونمایی از قانون در روز چهارشنبه به آدرس یک اعتراض ملی برای اصلاحات در این کشور اجرای قانون بخش با امید پرداختن به پلیس سوء شیوه های خطرناک و نگرانی از نژادپرستی نظاممند.

سناتور. Tim Scott, اتاق تنها سیاه ایران عضو اتحاد رهبری مسئول 106-صفحه قوانین برای نصب, نزدیک به یک دوجین عمده مقررات جدید به آدرس پلیس نگرانی های برجسته از مارس 25 کشتن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: سنا را اندازه گیری هفته آینده. "ما در حال جدی در مورد ساخت یک قانون در اینجا," او گفت. بسیار وجود دارد برای آشتی دادن هر چند با آمریکا' جارو عدالت در پلیس عمل می کنند, در هفته گذشته منتشر شد.

دولت آمریکا قانون می آید یک روز پس از رئیس جمهور تهمت اجرایی نظم و دیدار با خانواده های زده شخصا با از دست دادن مربوط به خشونت پلیس. اسکات با حضور جهت امضا و خانواده مراجعه کنید.

"ما در حال کار را از طریق اجرایی نظم و قانون به آموزش بیشتر در اطراف deescalation را به نور بیشتری به وضعیت تا که به ارائه راه حل های واقعی خیلی کمتر از خانواده ها در حال نشستن در کاخ سفید صحبت کردن در مورد از دست عزیزان" کارولینای جنوبی, سناتور گفت: Fox & Friends صبح روز چهارشنبه.

در اصل سنا بود که میله میله به سالانه دفاع از لایحه دفاع ملی مجوز عمل در هفته آینده. اما جمهوری خواهان مواجه شده اند افزایش فشار برای پاسخ به خواسته های مدنی و مردمی اصلاحات و همچنین به عنوان پاسخ دموکراتیک پیشنهاد تنظیم مشخص شده تا بعد از جمعه برای رای دادن در این ماه است.

یک دستیار به اسکات گفت جمهوریخواه اندازه گیری است و تا 18 با همکاری حامیان و شمارش.

"بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها از دست داده اند و اعتماد به نفس در موسسات ایجاد شده برای هدف ما نگه داشتن جوامع امن" می خواند مقدماتی توجه به قانون به دست آمده توسط NPR. "برای بازسازی که از دست ایمان, عدالت, قانون تمرکز پلیس اصلاحات و پاسخگویی و شفافیت است."

میان اندازه گیری کلیدی مقررات:

  • قانون افزایش خواهد یافت و فدرال گزارش مورد نیاز برای استفاده از زور بدون دست کشیدن حکم. آن را نیز افزایش می دهد مجازات غلط گزارش پلیس.
  • آن را به دنبال تشویق سبد ممنوعیت از طریق این اضافه شفافیت و خودداری بودجه برای واحدهای بدون ممنوعیت chokeholds به جز زمانی که نیروی مرگبار مجاز است.
  • این تلاش نیز به نظر می رسد به استفاده از پلیس دوربین های بدن با برنامه های کمک هزینه و در نوبت مجازات برای عدم استفاده از دوربین.
  • ایجاد یک پایگاه داده از پلیس انضباطی پرونده برای اجرای قانون به بخش خود را در استفاده از شیوه های استخدام.
  • باعث می شود مجازات یک جرم فدرال است که مرتبط با تلاشی که گذشت در خانه است اما به تازگی متوقف شده در سنا است.
  • هدایت وزارت دادگستری به منظور توسعه و ارائه آموزش در د تشدید تاکتیک و اجرای وظیفه به دخالت در سیاست.

اندازه گیری نیز شامل چندین بیشتر تلاش های دو حزبی از جمله ایجاد کمیسیون اجتماعی از مردان و پسران است. این کمیسیون خواهد بود که متهم با صدور طیف گسترده ای گزارش گیری بر شرایط تأثیر جوان سیاه مردان و پسران نیز در دموکراتیک پیشنهاد.

این همچنین شامل دیگر دموکراتیک مقررات مانند ملی عدالت کیفری قانون کمیسیون برای آغاز بررسی سیستم عدالت کیفری و آن را غیر قانونی برای یک افسر به درگیر شدن در روابط جنسی با فردی که در حال بازداشت و یا در بازداشت هستند.

هنوز دموکرات کنگره در حال حاضر به نام ایران با طرح یک "سیراب" رویکرد با این استدلال که هر لایحه اصلاحات نیاز به رسیدگی به این مسئله واجد شرایط ایمنی — قانونی برای حفاظت از افسران پلیس که forecloses قربانیان توانایی به شکایت. دموکراتها طرح نیز می رود یک گام بیشتر از آمریکا با صراحت منع chokeholds و بدون دست کشیدن حکم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن