Amie Harwick درگذشت بلانت نیروی صدمات به سر و تنه پزشکی قانونی مقامات می گویند

Amie Harwick شناخته شده در ازدواج و خانواده درمانگر درگذشت بلانت نیروی صدمات به سر و نیم تنه و پس از او مورد ح

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

Amie Harwick شناخته شده در ازدواج و خانواده درمانگر درگذشت بلانت نیروی صدمات به سر و نیم تنه و پس از او مورد حمله قرار گرفت در هالیوود هیلز خانه بیش از آخر هفته در لس آنجلس پزشکی قانونی اعلام کرد.

مقامات ادعا می کنند که زن دوست پسر سابق گرت Pursehouse, 41, Playa del Rey حمله 38 ساله Harwick اوایل صبح روز شنبه.

افسران پلیس لس آنجلس فرستاده شده بودند به خانه در سال 2000 بلوک از تپه خیابان در پاسخ به یک گزارش از یک زن ، وقتی ماموران وارد شدند ملاقات با Harwick اتاقی که به آنها گفته Harwick بود که حمله در خانه است. اتاقی به حال شروع به پریدن کرد یک دیوار به فرار از خانه و تماس برای کمک به پلیس گفت:.

افسران یافت Harwick بر روی زمین در زیر یک سوم داستان بالکن با قبر آسیب های سازگار با سقوط, پلیس گفت:. او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او بعد درگذشت.

تبلیغات

محققان شواهد ممکن است یک مبارزه در صفحه اصلی بر اساس یک بیانیه است. Pursehouse شد به اتهام قتل و است که برگزار می شود در $2 میلیون وثیقه با توجه به زندان شهرستان سوابق.

Harwick و Pursehouse به اشتراک گذاشته بود یک خانه برای یک زن و شوهر از سال یک دهه پیش دوستان گفت اما رابطه آنها رو به وخامت گذاشته و Harwick دو بار اعمال شده برای محدود کردن دستورات در برابر او با توجه به سوابق دادگاه.

بورلی هیلز, busty هرناندو Chaves, یک دوست نزدیک از Harwick گفت: بار است که او تا به حال به اجرا Pursehouse در یک رویداد ماه گذشته در آنچه که ممکن است سرنوشت ساز روبرو می شوند.

"این بدترین مطلق ممکن است شانس" چوس گفت. احتمال برخورد چوس گفت: به نظر می رسید به "دوباره وسواسی خود را دغدغه با او."

تبلیغات

Harwick اول رو موقت سفارش محدود در برابر Pursehouse در سال 2011 اما او ظاهرا حضور نداشت پیگیری شنوایی و منظور اخراج شد الکترونیکی دفتر ثبت دعاوی حقوقی را نشان می دهد.

نه ماه بعد Harwick اعطا شد یکی دیگر از سفارش ضابط موقت. پس از مارس 2012 شنیدن یک قاضی اعطا تمدید سفارش با توجه به دفتر ثبت دعاوی حقوقی.

جزئیات از جمله Harwick زمینه را برای به دنبال محدود کردن دستورات و شرایط سفارشات نمی شد فورا در دسترس است.

با توجه به حساب LinkedIn Pursehouse کار کرده است به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و یک عکاس است.

Harwick قبلا مشغول به ستاره تلویزیون Drew Carey و درمانگر به نظر می رسد در 2015 مستند "معتاد به Sexting."

کری در بیانیه ای گفت که او "با غلبه بر غم و اندوه" بیش از مرگ او.

"Amie و من دوست دارم که مردم خوش شانس یک بار در طول عمر" او گفت:. این جفت ارز مورخ به مدت دو سال و مشغول شد قبل از شکستن در سال 2018 است.

"او یک نیروی مثبت در صورت خستگی ناپذیر و unapologetic قهرمان برای زنان و پرشور در مورد کار خود را به عنوان یک درمانگر," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب