شیوع کروناویروس در اورنج کانتی خانه سالمندان جان دو بيمار sickens 72

دو بیمار در یک اورنج کانتی خانه سالمندان درگذشت این هفته از COVID-19 به عنوان یک شیوع کروناویروس در این مرکز د

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

دو بیمار در یک اورنج کانتی خانه سالمندان درگذشت این هفته از COVID-19 به عنوان یک شیوع کروناویروس در این مرکز دارای بیمار نیمی از ساکنان و اعضای هیات.

تا کنون 48 سایر بیماران و 24 بهداشت و درمان کارکنان در هانتینگتون دره بهداشت و درمان مرکز 8382 نیومن Ave. در هانتینگتون بیچ, آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به انتشار اخبار از این شرکت است.

از 48 بیمار, بیماران, 14 را در بیمارستان ها هستند اما وضعیت خود را, از جمله این که آیا آنها در ICU ناشناخته بود توسط شرکت عصر سه شنبه با توجه به هانتینگتون ولی مقامات.

یکی از بیماران 77 سال درگذشت دوشنبه شب در یک بیمارستان دیگر بیمار 79 سال درگذشت تسهیلات شنبه. مقامات شرکت نیست که اطلاعات در دسترس سهشنبه شب در مورد اینکه آیا این دو نفر شرایط موجود.

تبلیغات

این یکی از بسیاری از شیوع بیماری در روزهای اخیر در خانه های پرستاری در سراسر کالیفرنیا. بیش از 30 درصد از کسانی که فوت کرده اند در لوس آنجلس بودند ساکنان طولانی مدت مراقبت از امکانات; بیش از 70 درصد از مرگ و میر در ساحل طولانی شده است ساکنان خانه سالمندان.

در مارس 11, تسهیلات دسترسی محدود به ساختمان خود را به تنها ضروری پرسنل پزشکی بوده است غربالگری کارکنان آن و پزشکی ضروری بازدید کنندگان و محدود کردن فعالیت های اجتماعی با توجه به شرکت.

حدود 10 روز پیش در شروع شیوع هانتینگتون دره ایجاد یک COVID-19 واحد جداسازی و هر یک از کارکنان مشغول به کار در این واحد داده شد N95 ماسک و دیگر تجهیزات حفاظت فردی با توجه به شرکت. همه کارکنان دیگر داده شد استاندارد فولاد ماسک و دستکش و دیگر PPE با توجه به شرکت.

تبلیغات

هانتینگتون دره در حدود 100 ساکنان این معنی نیم باید آزمایش مثبت برای coronavirus — و حدود 100 کارکنان با توجه به شرکت.

کارکنان که تست مثبت خود جدا با علائم جزئی با توجه به شرکت.

اعضای هیات که مشغول به کار در کنار همکاران خود که تست مثبت ادامه دارد و برای رفتن به محل کار به عنوان طولانی به عنوان آنها ندارد و علائم و آزمایش نشده مثبت خود را دارند. نماینده شرکت گفت: آنها اطلاعات در مورد اینکه آیا شهرستان که آنها گفت: نظارت تست, تا به حال آزمایش کارکنان که کار با کارکنان که تست مثبت برای coronavirus.

تبلیغات

تاسیسات واقع در نزدیکی هانتینگتون بیچ بیمارستان توصیف خود را بر روی وب سایت خود را به عنوان یک "برتر 24 ساعته ماهر پرستاری و توانبخشی مرکز در شهر هانتینگتون بیچ. بسیار ماهر پرسنل پرستاری کارشناس توانبخشی و مراقبت از کارکنان اداری; ترکیب با اقامت در لوکس سرگرم کننده فعالیت های اجتماعی و دولت از هنر و تکنولوژی برای ایجاد یک محیط برای راحتی و شفا است." این اتهامات خصوصی پرداخت مشتریان 350 $در یک روز برای یک اتاق خصوصی نیمه و 300 دلار برای یک "3 اتاق خواب."

آن آسایشگاه مجوز برگزار می شود, Douglas Fir منابع مستقر در کارلس بد و آن ساختمان متعلق به این گروه اعتماد با توجه به کالیفرنیا وزارت بهداشت مجوز پایگاه داده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن