همسر قربانی می گوید UConn دانشجویی بود که به دنبال همسایه

WILLINGTON, Conn. - یک دانش آموز کالج مشکوک در دو slayings در کانکتیکات رفته بود به محله از اولین قربانی چرا ک

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

WILLINGTON, Conn. - یک دانش آموز کالج مشکوک در دو slayings در کانکتیکات رفته بود به محله از اولین قربانی چرا که او به دنبال یک زن جوان او می دانست که قربانی را روز سه شنبه گفت.

سیندی DeMers گفت که همسرش تد DeMers رفت و به صحبت با پیتر مانفردونیا روز جمعه زمانی که آنها را دیدم 23 ساله قدم زدن در جاده روستایی در مقابل خود Willington خانه با پوشیدن یک کلاه ایمنی موتور سیکلت. مانفردونیا گفت که موتور سیکلت خود را خراب شده بود.

او گفت: "شوهر من" من می دانم so-and-so "که یکی از همسایگان ما که پس از آن با باز کردن درب به اعتماد به این شخص" او گفت:.

پس از دادن مانفردونیا سوار شدن به دوچرخه خود را تد DeMers کشته شد با یک کارد بزرگ و سنگین, مدل لباس DeMers در مصاحبه ای گفت:.

"من فکر می کنم او در این راه از آنچه او را به انجام," او گفت:. "او به وضوح راه رفتن به خانه خود را با یک ماموریت با یک کارد بزرگ و سنگین در کوله پشتی خود را."

DeMers گفت: او در صحبت با دختر جوان پدر بیش از آخر هفته و کشف خانواده بوده است با توجه به گرفتن سفارش محدود در برابر مانفردونیا که شده بود به این خانه در گذشته است. همسایگان گفته شده توسط پلیس را به بازگشت به خانه خود را تا زمانی که او دستگیر شده است, او گفت:.

چندین سازمان پلیس در حال جستجو برای مانفردونیا بود که در آخرین گزارش دیده می شود در پنسیلوانیا در روز یکشنبه.

مانفردونیا ارشد در دانشگاه کانکتیکات است که مظنون به قتل DeMers 62 و بعد نیکلاس Eisele, 23, دبیرستان همکلاسی که مرده یکشنبه حدود 70 مایل (110 کیلومتر) دور در دربی, Connecticut.

مقامات می گویند او سپس مجبور Eisele 23 ساله دختر را به ماشین و فرار کرد دولت با او. دوست دختر پیدا شد یکشنبه در یک استراحت توقف در نزدیکی پترسون نیوجرسی با او 2016 فولکس واگن Jetta پلیس گفت و صدمه دیده است نیست.

مانفردونیا در زمان بارگذاری به خارج در ایست سترودسبورگ نه چندان دور از نیوجرسی مرز ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

پلیس کشف از طریق مصاحبه با راننده و از تصاویر و فیلم های که مانفردونیا راه می رفت پشت فروشگاه و بر روی راه آهن, مقامات گفت.

پلیس ایالتی گفت: آنها باور نمی مانفردونیا تا روابط خود را به منطقه و یا یک ماشین. او ممکن است سعی کنید به استفاده از یکی دیگر از سوار-نقطه خدمات به فرار آژانس گفت.

مانفردونیا که اعتقاد بر این است مسلح با اسلحه های مختلفی به سرقت رفته در طول تهاجم در Willington گذشته دیده می شود پوشیدن یک تی شرت سفید و تیره و حمل زیادی کیسه duffel. پلیس گردش یک عکس از یک فرد مطابق توضیحات خود را راه رفتن در امتداد راه آهن در ایست سترودسبورگ.

یک وکیل برای مانفردونیا خانواده مایک دولان گفت: گمان تلاش کرده است با مسائل مربوط به سلامت روان است و "به دنبال کمک از تعدادی از درمانگران."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"پیتر اگر شما در حال گوش دادن شما هستند دوست" دولان گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. "وقت آن است که اجازه دهید به فرایند درمان آغاز خواهد شد. از آن زمان به تسلیم. شما باید خود را پدر و مادر و خواهران خود و خانواده خود را کامل پشتیبانی می کند. پس پیتر از پدر و مادر خود را, ما شما را دوست دارم لطفا به نوبه خود در."

اخبار جلسه برنامه ریزی شده بود در اواخر بعد از ظهر سه شنبه در کانکتیکات دولت مقر پلیس در میدلتاون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب