سوالات چرخش به عنوان تغذیه در دیدار میان بحران اقتصادی

واشنگتن - فدرال رزرو تا حد زیادی آرام آشفته بازارهای مالی است. در عین حال به مراتب سخت تر از کار باقی مانده اس

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

واشنگتن - فدرال رزرو تا حد زیادی آرام آشفته بازارهای مالی است. در عین حال به مراتب سخت تر از کار باقی مانده است: کمک به نجات اقتصاد و بازار کار که به نظر می رسد سقوط آزاد به بدترین فاجعه پس از رکود بزرگ.

سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا دیدار خواهد کرد سه شنبه و چهار شنبه در برابر یک پس زمینه از ملال انگیز داده ها: بیش از 26 میلیون آمریکایی به کاربردی برای مزایای بیکاری پس از coronavirus مجبور گسترده کسب و کار تعطیل. خرده فروشی کاهش یافته است توسط یک رکورد سرعت. فروش خانه را فرو برد.

در عین حال تورم آغاز شده است به سقوط در میان سقوط در فعالیت های اقتصادی است و مطمئن شوید که به نزول بیشتر زیر فدرال ریزرو هدف 2% سطح. با محاصره هتل ها و خطوط هوایی و خرده فروشان با کاهش تورم می تواند به 1% و یا کمتر تا پایان سال. که یکی دیگر از مشکل تغذیه: کاهش قیمت ها می تواند در نهایت منجر به مصرف کنندگان هزینه های تاخیر در نتیجه کاهش اقتصاد بیشتر است.

در پاسخ بانک مرکزی به کاهش نرخ بهره خود را به نزدیک صفر در دو حرکت اضطراری و راه اندازی یک سوپ الفبا از برنامه های وام دهی و نه در مجموع — به پمپ نقدی به بازارهای مالی است. بانک مرکزی نیز خریداری حدود 1.4 تریلیون دلار در خزانه داری اوراق بهادار به اطمینان حاصل شود که بانک ها می توانند مبادله Treasurys به صورت نقدی و نگه داشتن نرخ بهره پایین است.

رئیس جروم پاول نیست انتظار برای اعلام هر گونه عمده طرح های جدید زمانی که فدرال رزرو در نشست شنبه به پایان می رسد. بانک مرکزی ممکن است ارائه جزئیات بیشتر در آن برنامه های وام دهی و همچنین ممکن است پر کردن برخی از جزئیات در مورد آن خزانه داری-خرید برنامه است که در حال حاضر اساسا نامحدود است.

اقتصاددانان نیز به دنبال هر گونه تغییرات فدرال رزرو ممکن است به جایی که از آن می ایستد در نرخ بهره. در نشست ماه گذشته فدرال رزرو گفت: آن را به نگه داشتن نرخ بهره را در نزدیکی صفر "تا زمانی که آن را با اعتماد به نفس است که اقتصاد دارای اب و هوای وقایع اخیر است."

در گذشته فدرال رزرو گاهی اوقات تعیین یک چارچوب زمانی برای آینده نرخ بهره را افزایش می دهد و در موارد دیگر تا به مجموعه ای از شرایط از جمله نرخ بیکاری در حال سقوط به یک سطح معینی. اما چند تحلیلگران پیش بینی هر چیزی خاص چهارشنبه. اقتصاددانان در بانک مرکزی آمریکا گفت: آنها انتظار دارند که بانک مرکزی به سادگی اذعان کرد که نرخ باقی خواهد ماند و فوق العاده کم برای "تمدید دوره است."

پاول نیز به احتمال زیاد در صورت سوال در مورد کار خارق العاده ای از تغذیه گرفته شده در طول این بحران از جمله رها کردن برنامه های وام است که به طور مستقیم کمک شهرستانها فردی و کسب و کار, یک گام فراتر از معمول آن کمک به بانک ها و بازارهای اعتباری. این مداخلات را در معرض بانک مرکزی به نگرانی های است که آن را به ناچار به نفع برخی شرکت ها و یا شهرداری ها بیش از دیگران است. فدرال رزرو که استقلال دیده می شود به عنوان حیاتی به نقش آن در سیستم مالی همواره هدایت و روشنی از این به طور بالقوه سیاسی اقدامات است.

"این یک گام بزرگ" گفت: کتی Bostjancic مدیر ارشد مالی آمریکا اقتصاددان در اقتصاد آکسفورد یک شرکت مشاوره ای. "فدرال رزرو نه لزوما نقل مکان کرد و از خود لین, اما آنها قطعا باید گسترده تر خط."

فدرال رزرو نیز گفت: آن را خرید تا به 750 میلیارد دلار در اوراق قرضه شرکت های بزرگ از جمله ریسک بدهی تحمل بازده بالاتر — یک "بیت از یک مخاطره آمیز گام" Bostjancic گفت: از آنجا که تغذیه به طور معمول اجتناب از مصرف در ریسک اعتباری.

دو هفته پیش به عنوان بخشی از یک $2.3 تریلیون وام برنامه تغذیه گفت: این امر برای اولین بار خرید اوراق قرضه شهرداری ها صادر شده توسط دولت های ایالتی و محلی به 500 میلیارد دلار. همچنین پرده برداری از یک خیابان اصلی وام برنامه که همچنین برای اولین بار قرض 600 میلیارد دلار به شرکت های متوسط تا 10000 کارکنان.

این وام در نظر گرفته شده برای حمایت بیشتر از شرکت ها که بیش از حد بزرگ برای دولت کسب و کار کوچک وام برنامه که اهداف کسانی که با کمتر از 500 نفر از کارگران. شرکت هایی که قرض گرفتن از خیابان اصلی برنامه باید "تلاش معقول و منطقی" برای حفظ کارگران خود را, فدرال رزرو می گوید و نمی تواند خرید مجدد سهام خود را و یا پرداخت سود سهام. فدرال رزرو گفته است: "افشای دریافت کنندگان آن خیابان اصلی وام.

هنوز هم بسیاری از این برنامه ها نیست و به طور رسمی راه اندازی شد. فدرال رزرو هنوز به خرید هر گونه اوراق بهادار شهری و یا بدهی های شرکت های بزرگ. حتی پس فقط این اطلاعیه که آن را انجام خواهد داد بنابراین باید هموار بازار.

در این اطلاعیه همچنین تولید نگرانی در مورد کسی که به پایان خواهد رسید تا با بهره گیری و که نمی خواهد. به عنوان بخشی از قوانین جدید شهرداری نقدینگی تسهیلات, تغذیه گفت: آن را خواهد خرید مونی اوراق قرضه از تمام 50 ایالت و برخی از شهرستانها بزرگ است. اما در ابتدا فقط کسانی که در شهرهای با جمعیت بالای 1 میلیون و شهرستانهای با جمعیت بیش از 2 میلیون نفر واجد شرایط بودند. که گروه بندی شامل فقط 10 شهرستانها و 16 شهرستان و حذف 35 شهرستانها با بالاترین جمعیت آفریقایی-آمریکایی ها با توجه به گزارش موسسه بروکینگز.

دیترویت و آتلانتا به عنوان مثال موفق به قطع.

"بیشتر فدرال رزرو فشار بیشتر مسائل مربوط به آن است به احتمال زیاد به زیرخاک در اوردن گفت:" علامت گذاری Vitner یک اقتصاددان در ولز فارگو.

روز دوشنبه تا حدودی در پاسخ به این انتقادات تغذیه گسترش تسهیلات به پوشش حدود 80 شهرستانها و در بیش از 100 شهرستانها با کاهش جمعیت قطع.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

Vitner اشاره کرد که فدرال رزرو اولیه اعلام مرکز کمک به کاهش نرخ muni اوراق قرضه به طور گسترده نتیجه حمایت همه صادر کنندگان.

"آنچه فدرال رزرو در حال انجام است و جامع تر, و آنها در حال تلاش برای حمایت از اقتصاد کل کشور است." "و آنها در حال انجام است که با حمله خاص نقاط فشار."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب