La. مرد پنجه نرم می کند گناه به اتهام فدرال بیش از باخت تاریخی سیاه و سفید کلیساها

بزرگنمایی این تصویر هولدن ماتیوز دستگیر شد و در ماه آوریل بیش مشکوک آتش سوزی در سه تاریخی سیاه کلیسا

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

هولدن ماتیوز دستگیر شد و در ماه آوریل بیش مشکوک آتش سوزی در سه تاریخی سیاه کلیسا در جنوب لوئیزیانا التماس کرد گناه به اتهام فدرال. لوئیزیانا از دولت آتش مارشال از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوئیزیانا از دولت آتش مارشال از طریق AP

هولدن ماتیوز سفید پسر از یک کلانتر معاون التماس کرد گناه به اتهام فدرال بیش از تنظیم سه در طول تاریخ سیاه و کلیساها را به آتش در لوئیزیانا طی 10 روز گذشته در مارس و آوریل. از نهادهای مذهبی به طور کامل نابود شدند.

"خود اقدامات فجيع وارد شدید درد و غم و اندوه بر این جماعت" برایان Vorndran ویژه عامل مسئول FBI در نیواورلئان زمینه دفتر در بیانیه ای گفت:.

Matthews, 22 اعلام کرده که او مرتکب جنایات در تلاش برای شکستن به "بلک متال" صحنه موسیقی. با توجه به اسناد دادگاه او در تلاش برای بالا بردن مشخصات خود را در آن صحنه با کپی کردن کلیسا آتش سوزی حملات در نروژ در 1990s.

"هولدن اعمال شد انگیزه این واقعیت است که این مذهبی خواص و هیچ راه بودند با انگیزه های نژادی آرایش جماعت" دفاع از خود وکیل داستین تالبوت NPR گفت. "امروز آغاز می شود روند هولدن پذیرش مسئولیت برای تخریب کلیساها."

ماتیوز تا به حال در ابتدا التماس کرد گناه نیست به هر تعداد شش-تعداد کیفرخواست در ماه ژوئن گذشته.

روز دوشنبه او تغییر برخی از کسانی که درخواست. 22 ساله مجرم به سه فقره "عمدی آسیب به مذهبی اموال" برای از بین بردن سنت ماری کلیسای باپتیست در بندر باره La., بیشتر اتحادیه کلیسای باپتیست در Opelousas, La., و ماونت پلزنت کلیسای باپتیست در آپلوسس. او همچنین التماس کرد گناه را به یک تعداد از "استفاده از آتش به ارتکاب یک جنایت است."

با توجه به دفاع از خود وکیل دادستان موافقت آنها را رها کردن دو باقی مانده فقره "با استفاده از آتش به ارتکاب جرم" به عنوان بخشی از یک مورد درخواست. دادستان بلافاصله پاسخ به NPR درخواست برای تایید. ماتیوز برنامه ریزی شده است به محکوم on May 22.

"همه کلیساهای ساخته شده در مناطق روستایی دهه پیش و تا به حال در خدمت نسل عمدتا سیاه و سفید, خانواده ها از طریق عروسی و مجالس ترحیم و مذهبی خدمات" NPR گزارش ماه آوریل گذشته.

پس از حملات کتی Gagliano از مدافع NPR گفت که کشیشان کلیساهای دعا آنها مبتنی بر نژاد. از جمله اقدامات خواهد بود به خصوص مورد با توجه به سابقه حملات علیه تاریخی سیاه و سفید کلیساها در این منطقه است.

دادستان اعلام کرده اند که آنها شواهد فراوان در برابر متیوز.

"متهم تلفن همراه بود که در حضور هر یک از این آتش سوزی. بررسی تلفن خود را نشان می دهد که او دارای تصاویر و عکس ها و فیلم ها از این آتش سوزی از آنها به عنوان توسعه یافته" دادستان فدرال Risa Berkower گفت: در ماتیوز' بازداشت شنوایی در ماه ژوئن گذشته. "یک سؤال از او Facebook حساب های پس از آن نشان می دهد که او لاف زدن به مردم در Facebook که او در واقع انجام این جنایات است."

"این شانس محض واقعا که هیچ کس صدمه شد توسط این جنایات زمانی که او در واقع مرتکب آنها را," او اضافه شده است. کلیساها بودند "به طور کامل سوخته به زمین" او اشاره کرد.

تالبوت ادعا که "بلک متال" توضیح بود "نه به عنوان نابکار به دیگران" مانند مسابقه است.

"این بود که یک مرد جوان که در تلاش برای شکستن به این subgenre موسیقی و ... به عنوان وحشتناک است که به عنوان راه است که شما آن را انجام دهد که شما را به یک نام برای خود را با سوزاندن یک کلیسا و قرار دادن آن بر روی جلد آلبوم خود را" اعلام کرد در بازداشت شنوایی. "این نه یک فرد که از خواب بیدار شدم و با نفرت در قلب خود را و می خواستم برای رفتن و سوزاندن کلیساها. آن کسی که بیش از حد تحت تاثیر این فلز سنگین جامعه است."

با توجه به دادستان ماتیوز چهره بین 10 تا 70 سال زندان برای جنایت. آسوشیتد پرس گزارش داد که او نیز چهره دولت اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب