قانونگذاران مخالف هشدارهای ادامه به دیدار در پایتخت های سراسر کشور

بزرگنمایی این تصویر با وجود درخواست از فرماندار به میشیگان نمایندگان مجلس ملاقات روز سه شنبه در دولت

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

با وجود درخواست از فرماندار به میشیگان نمایندگان مجلس ملاقات روز سه شنبه در دولت و کنگره در لنسینگ در میان coronavirus بیماری همه گیر. در این کنگره را گام تظاهر کنندگان در اعتراض به بسته شدن کسب و کار در سراسر کشور و امکان سفر آزادانه تحت دولت stay-در-خانه سفارش. ابیگیل Censky /WKAR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ابیگیل Censky /WKAR

بن Paviour از VPM, Jeff Tiberii از WUNC, Bente Birkeland از CPR و Ryland بارتون از WFPL کمک به این گزارش.

میشیگان قانونگذاران بازگشت به پایتخت جمعه به عنوان دولت ثبت بالاترین روزانه تعداد COVID-19 مربوط به مرگ و میر در 24 ساعت. مجلس تشکیل جلسه داد و با وجود هشدارهای از لیبریا گرچن Whitmer و مقامات بهداشت عمومی که به نام ام برای محدود تجمعات به سرعت گسترش coronavirus.

به عنوان آنها وارد کنگره هر قانونگذار قرار گرفتند سلامت غربالگری و دما را بررسی کنید. بسیاری از ملبس به ماسک های خانگی در حالی که معاون فرماندار ریاست مجلس سنا با پوشیدن یک "همه در مقابل COVID-19" پیراهن.

پارچه های سیاه آویخته شد بیش از دموکرات در کنگره رابینسون میز در اتاق به سوگواری عبور از 44 سال دیترویت نماینده که درگذشت از یک فرض COVID-19 عفونت است. نام او میدرخشد سفید در الکترونیکی رول تماس بگیرید. دو دیگر دموکراتیک نمایندگان از دیترویت نیز غایب از جلسه بعد از تست مثبت برای ویروس.

بزرگنمایی این تصویر

الکس Mchawrab یک داروساز deputized به درجه حرارت از نمایندگان مجلس به عنوان آنها وارد جلسه سهشنبه طول می کشد یک دشنه اجازه ورود مجدد را از دموکراتیک نماینده ونسا Guerra. پس از قانونگذاران بررسی در جلسه آنها را تشویق به ترک قبل از بازگشت ساعت بعد برای رای دادن صدا. ابیگیل Censky /WKAR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ابیگیل Censky /WKAR

در مصاحبه روز جمعه رژیم صهیونیستی است. Whitmer التماس قانونگذاران با احتیاط ادامه. "Rep. اسحاق رابینسون گذشت فقط چند روز پیش از مشکوک COVID-19 — او 44 سال است," او گفت:. "و پس از در آوردن از مردم از تمام نقاط کشور به جمع و سپس ارسال آنها را به منطقه خود من فکر می کنم پرواز در صورت از چه همه اپیدیولوژی و مقامات بهداشت عمومی به ما می گوید."

جمهوری خواهان مخالفت آن را کاملا ضروری برای دیدار در لنسینگ به منظور گسترش فرماندار اورژانس قدرت. دموکرات استدلال جلسه "سیاسی کاری."

در پایان خواهان — که بوده ام ناراضی با استحکام فرماندار اقامت در خانه سفارش — غالب گسترش اورژانس قدرت از طریق آوریل 30th به مراتب کمتر از 70 روز گسترش Whitmer درخواست شده است.

سنا دموکرات جرمی ماست که نشان دهنده به شدت تحت تاثیر قرار Oakland County, ارسال شده یک پیام ویدیویی از اتومبیل خود تاسف این واقعیت است که نمایندگان مجلس نمی گسترش اورژانس اعلامیه بیشتر معنی قانونگذاران را مجبور به تشکیل دوباره در پایان ماه.

"ما نمی توانیم صبر کنید و نه تلاش برای رسیدن به هیچ خطر محیط زیست است. تنها تضمین نتیجه به دنبال رسیدن به هیچ خطر است نه آزادی و نه آزادی" گفت: رهبر اکثریت جمهوریخواه مایک Shirkey در یک ویدیو یوتیوب پست شده در مدت کوتاهی پس از جلسه.

این مناظره اتفاق می افتد در میان قانونگذاران ایالتی در سراسر کشور است. بسیاری از دولت قانونی جلسات به طور ناگهانی قطع به دلیل اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات. که به معنی کسب و کار ناتمام به عنوان لازم است به عنوان عبور بودجه دولت شده است در جدول سمت چپ.

در نیویورک که در آن یک تعداد انگشت شماری از قانونگذاران باید آزمایش مثبت برای COVID-19 قوه مقننه ملاقات با وجود قانونگذاران' اضطراب در مورد ویروس. آنها را مدیریت برای تصویب یک بودجه اما بدون بسیاری از قبل از coronavirus اولویت است. در کالیفرنیا در ضمن قانونی رهبران خود را گسترش داده اورژانس زنگ تفریح به رعایت رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را مستند اقدامات است.

در ویرجینیا دموکرات ها به سختی زمان برای جشن خود را در افزایش قدرت قبل از وقوع رخ داد. قانونی اولویت های است که به نظر می رسید فقط در دسترس برای جدید دموکراتیک اکثریت یک ماه پیش مانند افزایش حداقل دستمزد ممکن است هرگز نور روز را مشاهده کنید.

گروه های کسب و کار و همچنین ویرجینیا شهرستانها و استان ها در حال اصرار به لیبریا رالف نرتهم برای به تاخیر انداختن افزایش حداقل دستمزد; نرتهم نه رد آن را. و فرماندار به احتمال زیاد به یک کارد بزرگ و سنگین به دو سال بودجه دولت; پرداخت حقوق معلمان و کارمندان دولت هستند به احتمال زیاد در بلوک سفت.

همانطور که برای جلسه قانونگذاران برنامه ریزی برای انجام این کار دوباره در دو هفته — همان روز یکی از محبوب طرح پیش بینی COVID-19 مرگ و میر را به اوج در دولت است.

ویرجینیا مجلس آیلین فیلر-ذرت می گوید اعضای خانه برنامه ریزی برای برگزاری جلسه در خارج از منزل, احتمالا در این زمینه در کنگره. دولت سنا در ضمن مجموعه ای به ملاقات در یک محل جداگانه روح غرفه در موزه علوم از ویرجینیا است.

"آنها یک سیستم صوتی, میز, میز و صندلی, اینترنت زیرساخت و 250 پارکینگ!" نوشت: مجلس سنا کارمند سوزان Schaar یک ایمیل به سناتورهای.

کلرادو مقننه آزمایشی برنامه ریزی برای بازگشت به کار در ماه آینده حتی اگر دولت است که هنوز هم تحت فرماندار اقامت در خانه سفارش دهید.

دموکراتیک خانه رهبران می گویند همه چیز از جلسه از راه دور به تجهیز قانونگذاران با تجهیزات حفاظت فردی به آنها اجازه می دهد به کار در داخل ساختمان هستند و امکانات. برخی از قانونگذاران می گویند فرماندار دستور اجرایی نمی تواند جلوگیری از آنها را از جمع آوری.

"ما یک شاخه جداگانه از دولت, بنابراین ما می توانید تصمیم بگیرید که برای خودمان آنچه ما باید انجام دهیم" گفت: KC بکر دموکرات مجلس. "واقعیت این است که فقط خاص کار می کنند که ما قصد داریم برای رسیدن به."

قانونگذاران در کلرادو هنوز هم نیاز به تصویب یک بودجه اما دیگران با احتیاط از بازگشت به کاپیتول دولت بیش از حد به زودی. دولت دموکراتیک بهداشت ، جف بریجز می گوید: برخی از اعضای مجلس در حال ارسال پیام های مخلوط به Coloradans در مورد اهمیت ماندن در خانه "کسانی که پیام های مخلوط خطرناک هستند به ما از تشکیل و به خصوص به ضعف سيستم ايمنی اعضای خانواده من است. من واقعا آرزو می کنم آنها خواهد مکث نگاهی به علم و واقعا متعهد" او گفت:.

چند هفته پیش نمایندگان مجلس در کارولینای شمالی آغاز شد جلسه telephonically به نظر چیز مانند نحوه ارائه معافیت های مالیاتی و دریافت پول به تمام افرادی که به طور ناگهانی از کار.

"برای اولین بار در تاریخ ایالت کارولینای شمالی, قوه مقننه از دولت این است که جلسه به جای در این ساختمان از راه دور در سراسر دولت است. و من فکر می کنم عاقلانه فکر برای بسیاری از ما که در آن ما در حال حاضر گفت:" مجلس Tim Moore یک جمهوری خواه است.

کامل قوه مقننه است که به برنامه ریزی برای تشکیل جلسه مارس 28, اما برنامه ریزی برای چگونه به انجام این کار هنوز مشخص نیست. کارکنان و وکلای کاوش شده است که آیا آنها می توانید ملاقات در یک مکان خارج از ساختمان کاپیتول اما برخی از قانونگذاران نشان داده اند که قانون اساسی نیاز به آنها را ملاقات در فرد است.

یکی از ایالت کنتاکی سناتور, رابین وب, یک دموکرات از کنتاکی شرقی مورد انتقاد قانونی رهبران برای ادامه به دیدار در فرانکفورت پس از دانستن در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس. در اواخر ماه مارس قانونگذاران هنوز جلسه ای برای شنیدن و یا رای دادن در بحث صورتحساب از رای دهندگان ID به سقط جنین.

"ما در ادامه برای دریافت کنید که در آن ما تا به امروز, که در آن ما می تواند به راحتی انجام شده است چند هفته پیش" روزنامه گفت.

اما در حالی که جلسه به تصویب یک سال بودجه بسیاری از اعضای دولت از مجلس نمایندگان رای خود را از دفاتر و یا اتومبیل پس از اتخاذ قوانین اجازه می دهد آنها را برای ارسال رای الکترونیکی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن