دادگاه تجدید نظر فدرال Reinstates تگزاس ممنوعیت سقط جنین نهاد در طول COVID-19 بحران

به عنوان ارائه دهندگان خدمات سقط جنین در تقلا بودند به برنامه روش در تگزاس در طول بیماری همه گیر کوروناویروس ی

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

به عنوان ارائه دهندگان خدمات سقط جنین در تقلا بودند به برنامه روش در تگزاس در طول بیماری همه گیر کوروناویروس یک دادگاه تجدید نظر فدرال به طور موثر ابقاء ممنوعیت ترین سقط جنین در تگزاس است.

حقوق باروری گروه شده اند مبارزه با دولت و مقامات جمهوری خواه بر سر اینکه آیا تگزاس می تواند ممنوعیت این روش به عنوان بخشی از یک تلاش برای حفظ تجهیزات پزشکی برای کارگران بهداشت درمان COVID-19. تگزاس یکی از چندین متحده که در آن مقامات جمهوری خواه تلاش کرده اند به ممنوعیت ترین سقط جنین در طول همه گیر و بیماران به دنبال سقط جنین هستند که تبدیل به دور.

برای بار دوم از یک سه قاضی پنل ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای این مدار 5 تا تایید ممنوعیت ترین سقط جنین.

روز جمعه 2-1 تصمیم شامل باریک استثنا اجازه دادن سقط جنین برای حاملگی با نزدیک شدن به دولت 22-هفته قطع.

پایین تر دادگاه فدرال در شهر آستین دو طرفه با حقوق باروری گروه به دنبال بلوک منظور تگزاس توسط رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت و دادستان کل کن Paxton. در بیانیه روز جمعه Paxton متهم به سقط جنین ارائه دهندگان خدمات از "خواستار درمان خاص" در دسترس نیست به دیگر مراقبت های بهداشتی کارگران و در ادامه به ارائه روش های غیر ضروری. عمده گروه پزشکی می گویند سقط جنین یک زمان حساس روش که نباید به تعویق افتاد.

برنامه ریزی والدین اقدام رئیس جمهور الکسیس مک گیل جانسون منتشر شد, بیانیه ای که به نام وضعیت یک "زمان بحران" و گفت: "تگزاس "کاشت ترس و سردرگمی و هرج و مرج است." برنامه ریزی والدین مقامات می گویند درمانگاه آغاز شده بود برنامه ریزی قرار ملاقات در تگزاس پس از یک مطلوب پایین تر-حکم دادگاه در روز پنجشنبه بود اما برای جلوگیری از به عنوان تجدید نظر حکم دادگاه صادر شد در روز جمعه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب