پورتلند، اورگن، شب آرام پس از 100 روز اعتراض

پورتلند، اور پورتلند به نظر می رسید یکشنبه پس از 100 روز اعتراض از زمان مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس یک شب آرا

توسط MINERALNEWS در 17 شهریور 1399

پورتلند، اور پورتلند به نظر می رسید یکشنبه پس از 100 روز اعتراض از زمان مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس یک شب آرام داشته باشد.

هیچ گزارشی در رسانه های محلی از تظاهرات مرکز شهر یا در جنوب شرقی پورتلند، جایی که درگیری های خشونت آمیز با پلیس در اواخر روز شنبه و اوایل صبح یکشنبه رخ داد، وجود نداشت.

روز شنبه صدها نفر برای تجمعات و راهپيمايی ها گرد هم آيند.

کوکتل مولوتوف که در جریان راهپیمایی در خیابان پرتاب شد، آتش سوزی بزرگی را برانگیخت و پلیس را بر آن داشت تا اعلام شورش کند. پليس تائيد کرد که گاز اشک آور برای دفاع از خود اعزام شده است و گفت ۵۹ نفر دستگير شده اند که از ۱۵ تا ۵۰ سال سن دارند.

تظاهرات در پورتلند در اواخر ماه مه پس از کشته شدن پلیس فلوید در مینیاپولیس آغاز شد. در جریان این درگیری ها، برخی پنجره ها را شکسته اند، آتش های کوچکی به آتش گرفته اند و پلیس را با سنگ ها و اشیاء دیگر گلوله باران کرده اند.

اوايل روز شنبه صدها نفر در پارکی درست در شمال پورتلند در ونکوور، واشنگتن، برای مراسم يادبود آرون "جی" دنيلسون جمع شدند. دانیلسون، یکی از حامیان یک گروه راست گرا به نام پاتریوت نماز، پس از سفر یک کاروان طرفدار ترامپ از مرکز شهر پورتلند، ۲۹ اوت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. قاتل مظنون روز پنجشنبه توسط پليس به ضرب گلوله مرگبار کشته شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن