برنی ساندرز طول می کشد گسترده سرب در کالیفرنیا اولیه نظرسنجی جدید می یابد

لس آنجلس—برنی ساندرز باز گسترده ای سرب در کالیفرنیا دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی و چهار رقبا تقریبا بسته شده بر

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

لس آنجلس—برنی ساندرز باز گسترده ای سرب در کالیفرنیا دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی و چهار رقبا تقریبا بسته شده برای دور دوم, بر اساس یک نظرسنجی سه شنبه منتشر شد.

این نظرسنجی توسط غیر حزبی سیاست عمومی موسسه کالیفرنیا یافت ساندرز مورد علاقه 32 درصد از احتمال رای دهندگان در مارس 3 اصلی توسط معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن 14 درصد ماساچوست ایالت Elizabeth Warren 13 درصد و دو شهرداران سابق, Michael R. بلومبرگ از نیویورک و پیت Buttigieg از South Bend, Ind., هر دو در 12 درصد است.

یافته بودند به خصوص گریم برای بایدن و وارن; هر کاهش یافته است 10 درصد از آنها در جدول رده بندی این موسسه نظرسنجی در ماه ژانویه است. ساندرز شده است موفق به خصوص در تحکیم حمایت در میان رای دهندگان لاتین تبار و کمتر از 45 سال; اکثریت هر دو گروه مورد علاقه سناتور ورمونت های نظرسنجی ها یافت می شود.

"به عنوان کمپین حرکت به بزرگتر و متنوع تر متحده ساندرز' پشتیبانی در میان Latinos و رای دهندگان به ذکر است" گفت: علامت Baldassare رئیس جمهور و رئیس اجرایی از موسسه سیاست.

کالیفرنیا بزرگترین 14 متحده برگزاری مقدماتی در سه شنبه. در معرض خطر در کالیفرنیا در حال 415 نمایندگان به کنوانسیون ملی دموکرات ها در این تابستان در میلواکی است. در آن طول می کشد 1,991 نمایندگان به پیروزی این حزب نامزدی ریاست جمهوری.

تحت پارتی قوانین نامزدها باید حداقل 15 درصد آرا را در سطح ایالت و یا در کنگره منطقه را به تصرف هر یک از کالیفرنیا نمایندگان. بررسی حاشیه خطای نمونه گیری شد 5.7 درصد است. آن انجام شد Feb. 7 به 17.

انتهایی بسیار عقب بودند مینه سوتا بهداشت ، ctq در 5 درصد و سان فرانسیسکو پرچین-صندوق میلیاردر تام Steyer بود که فقط 3 درصد با وجود هزینه های نزدیک به 26 میلیون دلار (ایالات متحده) از ثروت شخصی در رادیو و تلویزیون و تبلیغات در دولت با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل یک رسانه ردیابی شرکت است.

این نظرسنجی همچنین تایید روند بلومبرگ افزایش به ردیف بالا در این زمینه در سراسر کشور. او ریخت و بیش از 300 میلیون دلار از پول خود را به تبلیغات در سراسر کشور است. خود را بهبود نظرسنجی رتبه بندی باید صلاحیت او را برای شرکت در دموکراتیک ریاست جمهوری در مناظره روز چهارشنبه در لاس وگاس.

یک بررسی ملی سه شنبه منتشر شد توسط NPR, PBS NewsHour و Marist یافت بلومبرگ پشتیبانی توسط 19 درصد از دموکرات ها و مستقل که تکیه دموکراتیک دوم به ساندرز که رهبری با 31 درصد است.

یکی دیگر از نظرسنجی ملی از وال استریت ژورنال و ان بی سی نیوز نشان داد ساندرز پیشرو با 27 درصد و پس از یک کوارتت عملا بسته دوم: بایدن 15 درصد بلومبرگ و Warren 14 درصد و Buttigieg, 13 درصد است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب