AP های منحصر به فرد: افسران پليس اطلاعات شخصی به بیرون درز آنلاین

واشنگتن - اطلاعات شخصی از افسران پلیس در ادارات در سراسر کشور است که به بیرون درز آنلاین در میان تنش تعاملات د

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

واشنگتن - اطلاعات شخصی از افسران پلیس در ادارات در سراسر کشور است که به بیرون درز آنلاین در میان تنش تعاملات در تظاهرات در سراسر آمریکا بیش از شهربانى مرگ جورج فلوید و دیگران با توجه به طبقه بندی نشده, هوش سند از وزارت امنیت داخلی ایالات متحده به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

در این سند هشدار می دهد که تلاش های شناخته شده به عنوان "doxxing" می تواند منجر به حملات "خشونت اپورتونيست و یا داخلی افراطیون" و یا می تواند به جلوگیری از اجرای قانون مقامات از انجام وظایف خود است.

چندین مقام عالی رتبه مقامات پلیس در تعدادی از شهرستانها از جمله واشنگتن و آتلانتا بوستون و نیویورک را به حال خود اطلاعات شخصی در رسانه های اجتماعی از جمله خانه خود, آدرس, ایمیل, آدرس و شماره تلفن این گزارش هشدار می دهد.

"حداقل یکی از پلیس کمیسیون مورد هدف قرار گرفت او اتهام حمایت از استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرات" آن را می گوید.

مقامات پلیس در سراسر کشور اند و به تازگی گفت: آنها احساس گرفتار در میانه تلاش برای جلوگیری از تظاهرات خشونت آمیز و احساس رها شده توسط قانونگذاران در تقاضا برای پلیس اصلاحات. برخی گفته اند که آنها از ترس برای زندگی خود را.

"توقف درمان ما مانند حیوانات و اراذل و اوباش و شروع به درمان ما با برخی از احترام! ما شده ایم تخطئه. آن را نفرت انگیز" ایالت نیویورک پلیس اتحادیه رسمی مایک o'meara گفت: به عنوان قانونگذاران در ایالت نیویورک لغو یک قانون شناخته شده به عنوان بخش 50-a نگه می دارد که پرونده های پلیس مخفی.

اما تظاهرات در سراسر کشور باید بر محور پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد در قتل اقلیت. جورج فلوید که مراسم تشییع جنازه بود سه شنبه گفتند که او نمی تواند نفس به عنوان یک افسر در مینیاپولیس فشرده زانو خود را به مرد گردن.

فلوید مرگ, گرفتار در پورنو موجب تظاهرات گسترده و بحث بر زور است.

کلمات مشابه استفاده شد توسط اریک گارنر در سال 2014 و پس از او قرار داده شده در یک چوک-برگزاری توسط پلیس و بعد از آن درگذشت.

مقامات فدرال و همچنین شناسایی پست که شامل اطلاعات شخصی از چندین مأموران اجرای قانون در کنتاکی و اعضای خانواده خود را, و شامل یک لینک به یک وب سایت است که شامل خود, نام کامل, نام اعضای خانواده خود را, صفحه اصلی, آدرس اطلاعات خاص در مورد وسایل نقلیه آنها رانندگی و حساب های آنلاین ورود اطلاعات این گزارش می گوید.

یک 26 ساله EMT, Breonna تیلور کشته شد توسط پلیس که در حال خدمت بدون دست کشیدن حکم جستجو در کنتاکی خانه در تاریخ 13 مارس به عنوان بخشی از مواد مخدر بررسی است. او نه شک آنها به دنبال.

اطلاعات شخصی یک افسر از سن خوزه کالیفرنیا و خانواده اش نیز نوشته شده آنلاین در یک پست که به نام دیگران "آیا با این اطلاعات چه می خواهد" این گزارش گفت:.

آن است که غیر قانونی به ارسال اطلاعات شخصی از مأموران اجرای قانون آنلاین هر چند بسیاری از شرکت رسانه های اجتماعی به طور خاص منع اشتراک گذاری آن را به عنوان بخشی از شرایط استفاده از خدمات.

این گزارش هشدار می دهد که برخی از این اطلاعات ممکن است در آینده از افسران به خطر بیافتد ایمیل و حساب های دیگر اما برخی از اطلاعات ممکن است از در دسترس عموم پایگاه داده بر اساس سوابق و سایت های رسانه های اجتماعی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

افسران در حال تشویق به افزایش تنظیمات امنیتی خود را در حساب های خود را مانند با استفاده از چند عاملی احراز هویت ایمیل و کلمات عبور قوی. این گزارش همچنین نشان می دهد اجتناب از مصرف آنلاین آزمونها و یا بازی که استنباط شخصی, اطلاعات, به, با احتیاط از ایمیل های مشکوک و برای ارسال شماره تلفن آنلاین.

این گزارش می گوید وزارت امنیت داخلی اتحاد "متوسط اعتماد به نفس است که سایبر بازیگران احتمالا همچنان به هدف قرار دادن ماموران اجرای قانون" با doxxing تاکتیک "برای تضعیف اجرای قانون پاسخ مردم به قانونی, تظاهرات."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن