پلیس مشاهده شده کمتر مطلوب اما چند می خواهید به 'پال خواستار قطع بودجه دولت' آنها را بررسی می یابد

بزرگنمایی این تصویر یک سان فرانسیسکو اداره پلیس پچ نشان داده شده است بر روی یک افسر ، جدید بررسی مرک

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک سان فرانسیسکو اداره پلیس پچ نشان داده شده است بر روی یک افسر ، جدید بررسی مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد تغییر نظرات در مورد اجرای قانون است. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

در یک نظرسنجی از آمریکایی ها, نگرش ها نسبت به اجرای قانون دو سوم از پاسخ دهندگان گفته است که فردی افسران برگزار می شود باید از نظر قانونی پاسخگو برای استفاده از نیروی بیش از حد, اما تعداد کمی از کسانی که در نظرسنجی گفتند که حمایت برش پلیس بودجه.

جای تعجب نیست اما نتایج حاصل از بررسی انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو به طور قابل توجهی اریب با مسابقه و سیاسی اجبار از کسانی که پاسخ دادن به سوالات.

نظرسنجی انجام شده از ماه ژوئن 16-22 در زمان دما در سراسر کشور در میان معترضان با پلیس از قتل جورج فلوید. بررسی سوال از 4,708 بزرگسالان است.

در یک نقطه حمایت بسیاری از معترضان تنها یک چهارم از افراد مورد بررسی (25%) گفت که بودجه برای پلیس باید کاهش یافته است. هفتاد و سه درصد گفت: آنها فکر بودجه برای پلیس یا باید بماند در مورد مشابه (42 درصد) بود افزایش کمی (20%) و یا مقدار زیادی (11%).

پیو یافته ها نشان می دهد که به طور کلی نظرات پلیس کمتر مطلوب امروز نسبت به مشابه نظرسنجی انجام شده توسط پیو چهار سال پیش.

دو سوم (66%) از افراد مورد بررسی به رد مفهوم "واجد شرایط ایمنی" که فردی افسران باید محافظت از دعاوی مگر اینکه آنها مرتکب نقض آشکار قانون است. که اکثریت موافقت کردند که "شهروندان نیاز به قدرت سو افسران پلیس به منظور نگه داشتن آنها را پاسخگو برای استفاده بیش از حد از زور و یا سوء."

تجزیه توسط نژاد 86 درصد از پاسخ دهندگان موافقت با این بیانیه در حالی که 60 درصد از سفید پوستان بود و 75 درصد از اسپانیایی ها. وجود دارد یک شبیه خلیج فارس در امتداد خط حزب با 84 درصد از کسانی که خود را دموکرات و یا تکیه است که راه موافقت با این بیانیه است. در مقابل یک اکثریت (53% به 45%) از کسانی که شناسایی به عنوان جمهوری خواه یا لاغر جمهوری خواه مخالفت با پایان دادن به واجد شرایط ایمنی.

از کسانی که در نظر سنجی 58 درصد بر این باورند که پلیس را یک "خوب" به "عالی" حفاظت عمومی از جرم و جنایت. این رقم پایین است از 62 درصد که در پاسخ به این راه در پیو 2016 نظرسنجی.

پاسخ دهندگان نیز برگزار کمتر مطلوب views پلیس در تعدادی از مناطق. با استفاده از مقدار مناسب از زور در هر وضعیت تنها 35 درصد موافقت کرد که پلیس امروز یک قطره از 10 درصد از چهار سال پیش. فقط 34 درصد به توافق رسیدند که پلیس درمان نژادی و قومی به همان اندازه از 47 درصد در سال 2016. و 31 درصد گفت: آنها معتقد بودند که پلیس در حال انجام یک کار خوب به عالی کار از برگزاری افسران پلیس پاسخگو در هنگام سوء رفتار رخ می دهد. که از 44 درصد در نظرسنجی قبلی.

اما در تمام این سوالات پاسخ دهندگان سیاه شد خیلی بیشتر احتمال دارد برای رای دادن به پلیس به عنوان انجام یک فقیر به تنها نمایشگاه کار نسبت به سفید پاسخ دهندگان. اسپانیایی تمایل به سقوط تقریبا بین دو گروه دیگر. به همین ترتیب دموکرات بودند و مهم تر از پلیس نسبت به جمهوری خواهان. و حزبی تقسیم تنها رشد در چهار سال گذشته پیو یافت.

در حالی که سیاسی و نژادی شکاف از طریق انجام یک سری از پیشنهادات و ممکن است تغییر سیاست برای اجرای قانون وجود دارد با اینحال قابل توجهی توافق همه اطراف. نود و دو درصد یا توافق به شدت و یا تا حدودی به شدت که پلیس باید آموزش داده شود و در غیر خشونت آمیز جایگزین نیروی مرگبار برای مثال. تقریبا به عنوان بسیاری از توافق کلی که یک دولت فدرال پایگاه داده باید به منظور پیگیری افسران متهم به سوء. تقریبا سه چهارم توافق به شدت و یا تا حدودی به شدت است که باید آن را یک جرم برای پلیس به استفاده از chokeholds و strangleholds. به همان تعداد سعید ملکی تخته مشاوره باید بررسی و نظم و انضباط افسران متهم به سوء رفتار و یا استفاده نامناسب از زور.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن