پلاک علامت فرانک لوید رایت مجلس ختمی به عنوان L. A. اولین میراث جهانی یونسکو

دولت و مقامات محلی رونمایی از پلاک یکشنبه تعیین معمار فرانک لوید رایت مجلس ختمی در Barnsdall هنر پارک به عنوان

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398

دولت و مقامات محلی رونمایی از پلاک یکشنبه تعیین معمار فرانک لوید رایت مجلس ختمی در Barnsdall هنر پارک به عنوان یک میراث جهانی یونسکو.

تشکر. Adam B. شیف (D-Burbank) و لس آنجلس عضو شورای شهر میچ O'Farrell تحویل بیانات در ساعت 2 بعد از ظهر مراسم که همچنین شامل مقامات از شهرستان اداره امور فرهنگی.

"رونمایی از پلاک" O'Farrell گفت: "بر آنچه که ما در حال حاضر می دانیم: ساختار نشان دهنده بی نظیر نمادی از میراث فرهنگی و سهم برجسته به طراحی در شهر لس آنجلس و جهان است."

در مجلس ختمی که تقریبا تخریب در 1940s به دست آورده لس آنجلس اولین میراث جهانی تعیین در ماه جولای.

تبلیغات

ساخته شده بین سال 1918 و در سال 1921 بر روی یک تپه در شرق هالیوود خانه می پیوندد رایت معروف تر خلاقیت — مارپیچی شکل Solomon R. Guggenheim Museum در شهر نیویورک Fallingwater در پنسیلوانیا و Taliesin غرب در اسکاتسدیل, Ariz. — است که در مجموع تشخیص نبوغ رایت معماری به عنوان یک فرهنگی جهانی گنج.

هشت نفر از رایت ساختمان در سراسر کشور نمایندگی ایالات متحده برای اولین بار معماری مدرن نامگذاریهای در فهرست میراث جهانی. وجود دارد 1,121 میراث جهانی یونسکو در سراسر جهان از آن 869 اعطا فرهنگی وضعیت.

در مجلس ختمی که به نام برای تلطیف نقوش گل به همین نام است که تسلط بر خانه های بتنی بیرونی است. آن گفته شد به گل مورد علاقه از الین Barnsdall روغن اری برنده زن که درگیر رایت برای ساخت یک تپه جامعه در آنچه در حال حاضر Barnsdall هنر پارک. بازدید کنندگان می توانند از تور خارج از باغ و خانه برای $7 برای یک تور خود هدایت و 14 دلار برای تدریس تور.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن