بهترین مارک بین بگ چی بخرم؟

جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. قیمت این مبل ها به در رده های قیمتی مختلفی وجود دارد و یکی از نکات حائز اهمیت این می باشد که این نوع بین بگ در داخل ایران توسط تولیدی بین بگ اینتکس تهران عرضه می شود و این فروشگاه قابلیت سفارشی سازی بین بگ را برای شما به وجود آورده است . این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. This was c reated  wi​th GSA  C ontent​ G en᠎er᠎at​or Dem over᠎sion!

بدنه مبل شنی اورجینال از بخش های خاصی تشکیل نشده است که برای افراد گنگ و نامفهوم باشد در واقع ساده ترین طرح در ساختار این محصول به کار رفته است که شامل یک بدنه گرد می شود که فرورفتگی در بین آن ایجاد شده است و می توان به این صورت تکیه گاه خاصی داشته باشد. امروزه یکی از دلایل آسیب به ستون فقرات بدن نشستن به صورت ناصحیح می باشد، نشستن روی زمین سفت و سخت یکی از عواملی است که مشکلات ارتوپدی ایجاد می کند، به همین دلیل پزشکان همیشه پیشنهاد می کنند که از یک مبل راحت استفاده کنید. بین بگ ها را می توان یکی از راحت ترین مبل ها برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت معرفی کرد. یکی ویژگی این مبل نسبت به بقیه مبل ها قابلیت شستشو بودن آن است و قطعا تجربه تلخ کثیف شدن مبل های معمولی خود را داشتیم. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. بین بگها دارای بدنهای از جنس پارچه ترک و روکش نانو و برخی نیز دارای روکشهای چرم هستند که این بدنهها کاملاً ضد تعریق بوده و میتوانید ساعتهای طولانی بر روی آنها استراحت کرده و یا به تماشای تلویزیون بپردازید.

بین بگ ها دارای بدنه ای از جنس پارچه ترک و روکش نانو و برخی نیز دارای روکش های چرم می باشند که این بدنه ها کاملا ضد تعریق بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی آن ها استراحت کرده و یا به تماشای تلویزیون بپردازید. جنس بین بگ: جنس و مواد پر شده بین بگ علاوه بر کیفیت تاثیر مستقیمی روی قیمت این محصول نیز دارد. داخل بین بگ را با مواد یونولیتی پر می کنند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که باعث میشود تا افراد بدون توجه به وزن خود بتوانند از آن استفاده کنند. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبل ها بسیار کم می باشد. ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند. قیمت بین بگ : قبل از خرید بین بگ مشخص کنید برای خرید این وسیله چه میزان قرار است هزینه کنید. ریشه نام هزاره: به ایل ارکوازی در زمان قدیم به دلیل جمعیت بالا هزاره میگفتند که استعاره از جمعیت بالای هزار است.

تمرکز ایل ارکوازی در استان ایلام، اسلامآباد کرمانشاه، خانقین، مندلی است و مرکز آن چوار میباشد و از تیرههای متعدد تشکیل شدهاست که تیره بی بزرگترین آن ها است. بین بگ Bean Bag که به آن مبل شنی، هپی چیر happy chair هم گفته می شود، نوع جدیدی از مبل است. خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که داخل بین بگ را با چه موادی پر می کنند. از لحاظ قیمت میتوان گفت که این محصولات مقرون به صرفه هستند. ضخامت این بین بگ ها مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچه های ضخیم و مقاوم، تحمل وزن بالایی نیز دارند و می توانید بدون نگرانی درباره بروز مشکل و یا پاره شدن، از آن ها استفاده کنید. معمولا مبل شنی از پارچه پلی استر، چرم مصنوعی و طبیعی یا هر نوع پارچه دیگر ساخته می شود. جنس بینبگ: رویه بین بگها معمولا از پارچه پلیاستر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. رویه بین بگ ها معمولا از پارچه پلی استر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس پلی استایرن شینهو کره می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه کنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن