پاکستان تایید اکثر مجوز از خلبانان کار در خارج از کشور

اسلام آباد - دولت پاکستان دارای اعتبار بیشتر از مجوز آن صادر شده برای خلبانان کار در خارج از کشور, اما بیش از

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

اسلام آباد - دولت پاکستان دارای اعتبار بیشتر از مجوز آن صادر شده برای خلبانان کار در خارج از کشور, اما بیش از 200 نفر دیگر متهم به دست آوردن آلوده مجوز هنوز در حال بررسی حمل و نقل هوایی گفت: جمعه در یک حرکت با هدف پرداختن به نگرانی های جهانی در خطوط هوایی.

در یک بیانیه عبدل ستار Khokar سخنگوی پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجوز 166 از 176 پاکستان خلبانان مشغول به کار در امارات متحده عربی و ترکیه و مالزی و ویتنام و بحرین, اتیوپی, دلار هنگ کنگ, عمان, قطر و کویت شد "اعتبار به عنوان واقعی و خبره" و "داشتن هیچ ناهنجاری."

فرآیند راستی آزمایی برای مجوز باقی مانده 10 خلبانان خواهد بود در نتیجه هفته آینده Khokar گفت. او گفت که آژانس به اطلاع شرکت های هواپیمایی از 10 کشور در مورد خلبانان مدارک در درخواست خود را.

اعتبار پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری و شهرت این کشور خلبانان شده اند در خطر از ماه ژوئن. زمانی که حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان در یک سخنرانی در پارلمان, خراشیده ملت و حیرت بسیاری از شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان اعلام کرد که پاکستان تا به حال مبتنی نزدیک به یک سوم از خلبانان کار دولت برای اجرای خطوط هوایی بین المللی پاکستان چرا که آنها فریب خورده و خود را خلبان امتحانات.

وحی درخواست اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی ایمنی آژانس برای متوقف ملی پاکستان هواپیمایی از پرواز به اروپا را برای شش ماه. آن را نیز مجبور برخی از کشورها به زمین پاکستان خلبانان کار برای شرکت های هواپیمایی.

در آن زمان اتحادیه اروپا-اعمال ممنوعیت PIA نبود پرواز به اروپا به دلیل بیماری همه گیر. اما آن را تا به حال امیدوار به از سرگیری پروازها به مقصد اسلو و کپنهاگ و پاریس و بارسلونا و میلان در دو ماه آینده.

پاکستان را به زمین حرکت می کند بی حد و حصر خلبانان پس از یک پروب به مارس 22 ایرباس A320 تصادف که منجر به کشته شدن 97 نفر در شهر بندری کراچی. تحقیقات گسترده در خارج از PIA و متوجه شد که 260 860 خلبانان در پاکستان تا به حال فریب خورده خود به خلبانان امتحانات, اما هنوز هم با توجه مجوز توسط سازمان هواپیمایی کشوری.

دولت اخراج 28 خلبانان پس از انعقاد آنها فریب خورده به دریافت مجوز خود را به عنوان به خوبی به عنوان پنج هواپیمایی مقامات دخیل در این رسوایی.

Khokhar گفت: جدا تحقیقات در جریان است به منظور بررسی مجوز از 76 خلبان از 262 قبلا شناخته شده به عنوان "داشتن مشکوک پرواز پروانه." خلبانان در حال حاضر دارند.

دولت تا کنون گفت: نه اینکه خلبان و کمک خلبان را محکوم کراچی پرواز تا به حال آلوده مجوز. قادری گفت: خطای انسانی در پشت این تصادف.

پاکستان مخالف است و از دولت خواست به آتش هوانوردی وزیر خان بیش از آنچه به آنها گفته شد اظهارات غیر مسئولانه بالا بردن سوال در مورد اعتبار خلبانان در کشور و خارج از کشور.

PIA شهرت در منطقه است به طور پیوسته کاهش یافته است از آنجا که 1970s به عنوان حامل گرفتار شده است در گزارش های متعدد از نقض و زیان مالی است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن