سابق بالا دادستان می گوید رضا مقابله 'وحشتناک برای مالزی'

کوالالامپور مالزی - مالزی دادستان سابق کل کشور گفت: زمانی که دادستان کاهش یافته و پول شویی اتهامات علیه "گرگ و

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

کوالالامپور مالزی - مالزی دادستان سابق کل کشور گفت: زمانی که دادستان کاهش یافته و پول شویی اتهامات علیه "گرگ وال استریت" تولید و زن از نخست وزیر سابق Najib Razak آنها به او "یار معامله" است که "وحشتناک برای مالزی است."

دادستان سابق کل تامی توماس مناقشه اظهارات جانشین او و این کشور در آژانس ضد فساد که او موافقت کرده برای حل و فصل با رضا عزیز قبل از اینکه او را ترک به عنوان کشور برتر دادستان بعد از یک تغییر ناگهانی دولت در اوایل ماه مارس.

"من هرگز تحریم معامله" توماس در بیانیه ای گفت. "این یک یار برای مقابله رضا اما وحشتناک برای مالزی است."

رضا مرخص شد پنج شنبه گذشته بدون اینکه به طور رسمی تبرئه معنی که دادستان می تواند به احیای شارژ. به گفته مقامات دولت را بازیابی $108 میلیون دلار از دارایی های خارج از کشور درگیر در این پرونده حدود 43 درصد از $248 میلیون رضا شد متهم از داشتن laundered از 1MDB دولت سرمایه گذاری صندوق و رضا نیز ملزم به پرداخت نامشخص خوب است.

Najib راه اندازی 1MDB صندوق برای تامین مالی توسعه در مالزی هنگامی که او در سال 2009 را از آن انباشته میلیاردها بدهی و ایالات متحده محققان ادعا حداقل 4.5 میلیارد دلار به سرقت رفته بود از صندوق و متمرکز توسط Najib همکاران.

دادستان ها در سال گذشته گفت: $248 میلیون اختلاس از 1MDB شد کانال را به حساب های بانکی از رضا شرکت گرانیت قرمز تصاویر, Inc., که تولید فیلم از جمله مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم "گرگ وال استریت" با بازی لئوناردو دی کاپریو.

ایالات متحده محققان می گویند گرانیت قرمز با استفاده از پول به سرقت رفته از 1MDB برای تامین مالی فیلم های هالیوود. گرانیت قرمز پرداخت کرده است دولت آمریکا 60 میلیون دلار برای حل و فصل دعاوی از آن بهره مند از 1MDB رسوایی و ایالات متحده بازگشت پول به مالزی.

توماس گفت: دادستان به حال بسیار قوی مورد با پنج پول شویی اتهامات عنوان شده علیه رضا در سال گذشته است. اگر محکوم به او گفت: رضا می تواند با آن مواجه شده اند تا 15 سال برای هر اتهام و جریمه نقدی به $1.2 میلیارد دلار پنج برابر بیشتر از مقدار درگیر است.

توماس نیز به نام $108 میلیون دلار در خارج از کشور دارایی های دولت را بهبود می یابند در حل و فصل یک "شاه ماهی قرمز" را به عنوان رضا بود نه ارائه به پرداخت هر گونه پول جدید دیگر از دارایی های او خریداری شد که ضبط شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده و در نهایت بازگشت به مالزی.

او همچنین سوال که چرا رضا مرخص شد قبل از نظر حل و فصل شد و به پایان رسید.

نخست وزیر سابق Mahathir Mohamad هفته گذشته گفت که او نگران این حرکت می تواند سابقه در پيوند موارد که در آن "دزد خواهد بود اجازه دهید اگر آنها بازگشت پول سرقت رفته است."

رضا بود سوم شخص در خانواده اش به اتهام بیش از 1MDB پیوند رسوایی است که به کمک Mahathir را داد سرنگونی نجیب طولانی حاکم دولت در ماه مه سال 2018 انتخابات است. هر دو نجیب و همسرش Rosmah منصور چهره های متعدد پیوند هزینه و در حال حاضر در دادگاه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

نجیب که می گوید خانواده اش را هدف قرار داده بود توسط Mahathir دولت به عنوان انتقام سیاسی است گفت: رضا نبود به اتهام سرقت و که او نمی دانست که منبع پول.

رضا را تخلیه تحت نخست وزیر فعلی Muhyiddin یاسین دولت که به قدرت رسید در ماه مارس در میان manoeuvring سیاسی که منجر به Mahathir استعفای. Mahathir دو بار نخست وزیر ترک در ماه فوریه در اعتراض به خود را متحد Muhyiddin حرکت به جلو و حزب خود را از حکم داد و به شکل یک قومی مالایی-دولت اکثریت با نجیب حزب و چند تن دیگر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن