فدرال اعدامها مجموعه برای از سرگیری پس از نزدیک به 2 دهه وقفه

بزرگنمایی این تصویر دادستان کل ویلیام Barr صحبت می کند در یک میزگرد با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی ج

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادستان کل ویلیام Barr صحبت می کند در یک میزگرد با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه. وزارت دادگستری اعلام کرد که از سرگیری فدرال اعدامها در ماه آینده پس از 17 سال وقفه. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

پس از نزدیک به دو دهه دولت فدرال را یک بار دیگر شروع به اجرای جنایتکاران وزارت دادگستری روز دوشنبه اعلام کرد. چهار محکوم کودک-قاتلان مجموعه قرار داده می شود به اعدام با تزریق مواد کشنده.

"چهار قاتلان که اعدام های برنامه ریزی شده امروز را دریافت کامل و عادلانه دادرسی طبق قانون اساسی ما و قوانین" گفت: دادستان کل ویلیام Barr, در بیانیه ای. "ما آن را مدیون به قربانیان این وحشتناک جنایات و به خانواده پشت به حمل به جلو از جمله اعمال شده توسط سیستم قضایی ما."

جنایات وحشتناک بودند. Daniel Lee Lewis به قتل یک خانواده از سه نفر از جمله یک دختر هشت ساله. او شده است در انتظار اعدام از سال 1999; اعدام برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 13. Wesley Persian Purkey که تجاوز و قتل 16 ساله خواهد شد قرار داده و به مرگ در ژوئیه 15. داستین لی Honken که به ضرب گلوله کشته و پنج نفر اجرا خواهد شد ژوئیه 17. کیت Dwayne نلسون که ربوده شده مورد تجاوز قرار گرفته و خفه 10 سال به مرگ با یک سیم اجرا خواهد شد Aug. 28.

فدرال اعدام شده اند بسیار نادر است در دهه های اخیر. با توجه به مجازات اعدام مرکز اطلاعات تنها سه جای گرفته اند از آنجا که فدرال مجازات اعدام ابقاء شد در سال 1988. تمام کسانی که اعدام شدند انجام شده در طول جورج دبلیو بوش بود. یکی از کسانی که تیموتی مک وی محکوم به مرگ برای بمب گذاری در شهر اوکلاهما ساختمان فدرال.

در سال 2014 باراک اوباما رئیس جمهور دستور بررسی چگونگی مجازات اعدام اعمال می شود در ایالات متحده پس از یک bungled دولت اعدام در ایالت اوکلاهما که در آن مقامات پزشکی تا به حال مشکل قرار دادن IV. آن را در نهایت زمان بیش از یک ساعت برای زندانی به مرگ است.

ژوئیه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد که بررسی کامل بود و اعدام می تواند از سر گرفت. پس از یک سری از چالش های قانونی که تاخیر در اعدام یک دادگاه تجدید نظر فدرال به بار رفتن پیش در ماه آوریل است. در آن بیانیه وزارت دادگستری گفت: هر یک از زندانیان را خسته خود تجدید نظر "و بدون موانع قانونی جلوگیری از اعدام" افزود: "اضافی اعدام خواهد شد برنامه ریزی شده در تاریخ بعد."

مغلوب ساختن پیشی جستن از حامیان دیرین مجازات اعدام.

بیش از 60 فدرال زندانیان در انتظار اعدام از جمله Dylann سقف که به کشته شدن نه parishioners در یک کلیسا در چارلستون S. C. در 2015; و Dzhokhar Tsarnaev که شرکت در سال 2013 بمب گذاری در ماراتن بوستون.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن