'آن را 'بدتر': منتقدان می گویند مرز دیوار هنوز هم رفتن تا زمانی که آنها نمی تواند اعتراض

بزرگنمایی این تصویر برای پنج نسل Nayda Alvarez خانواده متعلق به اموال در امتداد ریو گراند در نزدیکی

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

برای پنج نسل Nayda Alvarez خانواده متعلق به اموال در امتداد ریو گراند در نزدیکی Rio Grande City, Texas. آلوارز می گوید که اگر مرز دیوار ساخته شده بودند گذاشته در مقدماتی نقشه خانه او را تا پایان در مورد یک حیاط و دور از آن. این می تواند معنی است که خانه او را به تخریب به منظور ترک 150 فوت اجرای منطقه روشن برای نظارت است. ورونیکا G. Cardenas/تگزاس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ورونیکا G. Cardenas/تگزاس رادیو عمومی

Nayda آلوارز و خانواده اش بودند ماندم, به خود South Texas صفحه اصلی چند هفته پیش زمانی که پدر او را دیدم یک کاروان از خودروهای آینده راه خود را.

آلوارز مشکوک آنها دولت کارگران اما نمی خواهم برای به دست آوردن نزدیک به اندازه کافی برای پیدا کردن پس از او در زمان یک عکس و ارسال آن به وکلای مدافع. معلوم است آنها دولت برداران جمع آوری داده ها برای آینده مرز دیوار ساخت و ساز.

"آنها در آنجا با چندین کامیون های بزرگ, نوعی از ماشین آلات" آلوارز گفت. "من احساس نا امنی دانستن که وجود دارد مردم در کنار ما است. من نمی دانم که این مردم هستند که در آن آنها بوده است و یا آنچه آنها دارند."

در حالی که بسیاری از کشور شده است و این مستند به دلیل coronavirus ساخت و ساز از رئیس جمهور تهمت مرز دیوار همچنان ادامه دارد.

دموکرات ها در کنگره را خواستار توقف کامل ساخت و ساز. اما دولت شتاب برخی از تلاش برای ساخت دیوار و تهمت است که با استفاده از آن همه گیر برای توجیه خود فشار آن است.

پس از همه گیری آغاز شد و در مقامات فدرال منتقل شده اند برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز از 200 مایل از مرز دیوار waiving مقررات فدرال. و آنها هنوز هم پرونده دعاوی در جنوب تگزاس برای به دست گرفتن زمین های خصوصی برای دیوار.

گمرک و حفاظت مرزی در بیانیه ای گفت که این بیماری همه گیر را نشان می دهد این مهم به "باید آگاهی کامل از چه کسی و چه چیزی است که در سراسر مرزهای ما."

و سپاه مهندسان ارتش گفت: ساخت و ساز کارگران گفت: مطابق با دستورالعمل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و همچنین دولت و مقامات محلی.

اما Laiken Jordahl با مرکز تنوع زیستی است مستند دیوار و تاثیر آن بر مرز جوامع و می گوید ساکنان نگران هستند در مورد "هجوم گسترده" از کارگران که از سراسر کشور است.

"آنها در حال ازدحام به هتل ها و فروشگاه های مواد غذایی, افشای ساکنان به افزایش خطر ابتلا به عفونت," او گفت:.

Jordahl فکر نمی کند که این یک تصادف است که ساکنان می گویند که آنها در حال دیدن بیشتر مرز دیوار فعالیت در رفتن در حال حاضر — در زمانی که آنها نمی توانند صحنه تظاهرات.

"این بدتر برای دیدن ساخت دیوار تا سطح شیب دار در واقع شتاب زمانی که افرادی که در حال مبارزه با ساخت دیوار در حال حاضر نیاز به انجام است که از محدوده خود اتاق نشیمن" Jordahl گفت.

ریکی گارزا با تگزاس, حقوق مدنی, پروژه که نشان دهنده مالکان مثل آلوارز که در حال مبارزه در دادگاه برای توقف دولت فدرال از گرفتن زمین های خود را. این Alvarez خانواده متعلق به هشت هکتار در ریو گراند برای نسل های.

Garza گفت: coronavirus همه گیر ساخته شده است آن را سخت برای دیدار با مشتریان و فکر می کند که چرا دولت است که در بیشتر موارد به تازگی.

"ما شاهد 13 مورد جدید ثبت شده در ماه مارس بود که یک رکورد و, که بیشتر ما تا به حال دیده بود گفت:" گرزا. "من خیلی شوکه شده بود وقتی که من برای اولین بار دیدم منحنی از موارد به نظر می رسد مانند عفونت کروناویروس نمودار."

CBP گفت: روند تغییر نکرده چرا که از COVID-19. اگر وجود دارد هر گونه افزایش در فعالیت مقامات می گویند که به دلیل برنامه ریزی پروژه پیشرفت کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن