چرا ریچموند هیل می خواهید به تصویب ستیز توسعه در میان همه گیر مرگبار?

جان Li شده است تعمق بیش از آینده خود همسایگی برای تقریبا چهار سال است. ریچموند هیل ساکن که دارای مدرک دکترا در

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

جان Li شده است تعمق بیش از آینده خود همسایگی برای تقریبا چهار سال است.

ریچموند هیل ساکن که دارای مدرک دکترا در مهندسی صرف ساعت مطالعه گزارش ها و تحلیل برنامه های توسعه حضور در جلسات و ارائه بازخورد به شهر در مورد چگونه به بهترین توسعه منطقه حومه از خیابان یانگ و برنارد خیابان پس از شهر مصمم سال پیش بود که رسیده برای توسعه مجدد.

پس از همه, که, Li نمی تواند درک است که چرا شهر به طور ناگهانی حرکت به جلو با یک بحث برانگیز نسخه از برنامه — در وسط یک بیماری همه گیر که می تواند در آپارتمانهای با ارتفاع 40 طبقه و این منطقه تنها با یک اتوبوس به عنوان متراکم Yonge-Eglinton.

لی و همکار اعضای Yonge-Bernard ساکنان انجمن خشمگین هستند که پس از زمان بسیار و بیش از یک میلیون دلار صرف شده در جامعه مشاوره شورا در تلاش است به تصویب انگیز ترین نسخه از این طرح تا به امروز در جلسه شورای اسلامی روز چهارشنبه در زمانی که اکثر ساکنان قبل از اشغال با COVID-19.

"اکثر ساکنان نمی دانم آخرین تحولات — در حال حاضر اولویت این است که این بیماری همه گیر" گفت: Li. "برای بسیاری از افراد این است که یک ماده است که با رسیدگی می شود در طول یک حالت اضطراری است."

اما نمایندگان می گویند که ضرورت به بحث در مورد این موضوع در حال حاضر این است که به جهت به کارکنان جلوتر از آینده جلسه برنامه ریزی محلی تجدید نظر دادگاه (LPAT) مستقل استانی بدن که adjudicates ستیز شهرداری مسائل برنامه ریزی. جلسه راه اندازی شد برای پایان ژوئن است اما آن نامشخص است اگر این اتفاق خواهد افتاد پس از آن.

در اواسط ماه مارس دولت های محلی خود را در زمان جلسات آنلاین پس از یک وضعیت اضطراری تعطیل فرد در جلسات شورای در سراسر کشور است. در چند هفته گذشته برخی از شوراهای اجازه داده اند برای مشارکت عمومی از طریق نامه و اخیرا نمايندگان از طریق اسکایپ و یا زوم.

اما ساکنان ریچموند هیل و Vaughan — نیز رو به چشم انداز جلسات عمومی این هفته در بحث توسعه برنامه های کاربردی — می گویند که مشارکت عمومی در مجازی جلسات شورای نیست واقعا دموکراتیک است.

"معنی مشارکت شهروندان در شهرداری و شورای بزرگتر مانع از حرکت جلسات شورای آنلاین گفت:" جوزف لیون استادیار و مدیر محلی برنامه دولت در UWO. "نابرابر دسترسی به تکنولوژی و ناکارآمدی روش های سنتی ساختمان جامعه حمایت" برخی از این موانع است.

ساکنان می گویند جلسات آنلاین نباید جایگزینی برای فرد مشارکت به خصوص در مورد بحث توسعه تصمیم گیری. آنها بر این باورند شهرستانها باید تسلیم مسائل ستیز تا همه چیز به حالت عادی بازگشت. لایحه 189 می دهد شهرداری ها گزینه ای برای تاخیر توسعه برنامه های کاربردی بدون مجازات و یا عواقب قانونی.

"وقتی که من خواندن این لایحه با خودم فکر کردم ما که قدرت و صلاحیت قادر به تاخیر چیزهایی مانند این توسعه" گفت: بخش 4 Coun. دیوید غرب است. "این یک انتخاب است که شوراها باید به."

برنامه ریزی برای برنارد-Yonge کلید توسعه منطقه (KDA) بوده است سوار rollercoaster برای ساکنان محلی که قبول غیر قابل اجتناب از توسعه در جامعه خود را. پس از ماه مشاوره شهرستان و توافق بر روی یک طرح در سال 2017 است که شامل هوشمند توسعه داده شده محدود حمل و نقل در منطقه — و تا به حال حدود تراکم و محل سکونت در ارتفاعات تا 15 طبقه.

اما توسعه دهندگان خودداری کردند و در زمان این شهر به LPAT.

در آوریل 2019 بخش 2 Coun. تام Muench به طور ناگهانی به ارمغان آورد به جلو حرکت برای افزایش حداکثر ارتفاع آپارتمان در KDA از 15 تا 37 طبقه.

"طرح اصلی یک طرح غیرقابل دفاع در LPAT" گفت: Muench. "من را به جلو یک طرح بود که بیشتر realisitic طرح است. از من خواسته برای بالاترین و متراکم ترین حق در کنار یک هاب حمل و نقل."

آخر هفته گذشته Muench دست از آگهی به ساکنان خود را در موقعیت که در آن او می گوید آپارتمانهای باید کاهش پارکینگ که مردم را مجبور به کمتر ماشین و وابسته را در منطقه بیشتر قابل پیاده.

"اگر ما می خواهیم به مردم این فرصت را به قیمت مسکن در آغوش حمل و نقل باید تشدید در یک کلید توسعه منطقه در خیابان یانگ که در آن منطقه و استان باید صرف میلیون ها دلار در اتوبوس حمل و نقل سریع است که معقول و منطقی به بحث داشته باشد؟"

اما آخرین طرح آشکار شوکه ساکنان گفت: Li

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

با توجه به پیش نویس طرح منتشر شده در این شهرستان را حمایت از یک طرح با هیچ محدودیتی در محل سکونت ارتفاعات 11,000 ساکنان جدید و ناخالص تراکم 510 ساکنان و شغل در هر هکتار است. برای مقایسه, وان شهری مرکز که در مترو و دسترسی به بزرگراه ها دارای یک برنامه ریزی با تراکم 200 ساکنان و شغل در هر هکتار است.

از نه برنامه در حال حاضر ارائه شده برای KDA یک شماره باید برج بیش از 30 طبقه.

"چگونه می توان آنها را دو برابر تراکم در عرض دو سال ؟" گفت: Li. "جاده حمل و نقل ساکنان — هیچ چیز تغییر کرده است."

در مارس 22 جلسه شورای غرب که می گوید او از سال 2017 نسخه از این طرح سعی در حرکت یک حرکت درخواست LPAT تعویق انداختن جلسه به سقوط به زمان برای مشارکت عمومی است.

ساکنان که وارد جلسه شورای شوکه شده بودند که غرب در حرکت بود نقل مکان کرد و در دوربین به دلایل قانونی و نه حتی یک نتیجه از این حرکت منتشر شد.

در یک تبادل ایمیل بین منطقه ای شدن. Carmine Perrelli و لی این عضو شورا گفت: ساکنان را به حال زمان کافی برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود را در این طرح است.

"حقیقت این است که این KDA روند آغاز شده بود مدتها قبل از زمان بحران همه گیر; در واقع تقریبا همه از آن تکمیل شده است و قبل از شرایط ضروری یک شیفت به جلسات آنلاین," Perrelli نوشت. "از آن پس این شورای استان و بسیاری از جهان ساخته شده است بسیاری از هزاران نفر از تصمیم گیری های مهم با استفاده از این قالب است."

Perrelli ایمیل ادامه می دهد: "می گویند که هر کس که می خواست به طور کامل درگیر در هر جنبه ای از این فرایند و بخصوص خود بوده است فراهم شده از هر فرصتی برای انجام این کار اساسا نادرست."

غرب می گوید که او "احساس" برای ساکنان: "در زمانی که نامزدی عمومی است که در تمام زمان کم این ساکنان همه چیز ما خواسته آنها را به انجام," او گفت:.

لی می گوید دیدن تمام تلاش خود را می آیند به این باعث می شود او غم انگیز است.

"من از چین آمد ... و من به کانادا یک کشور دموکراتیک اما تا به حال به این تجربه به طور کامل فرایند خسته کننده می گوید:" Li. "برای دیدن چگونه این افراد در حال برنامه ریزی آینده شهر ما — آن را ندارد من عصبانی راستش من فقط احساس می کنم واقعا غم انگیز است."

Noor Javed
نور جاوید یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش امور جاری در منطقه نیویورک برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @njaved


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن