بازی های المپیک رسمی می گوید او می خواهد وام مسکن مزرعه' که بازی خواهد شد به تعویق افتاد

بزرگنمایی این تصویر روز یکشنبه کمیته بین المللی المپیک گفت که آن شروع به نگاه به حالات برای "اصلاح"

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

روز یکشنبه کمیته بین المللی المپیک گفت که آن شروع به نگاه به حالات برای "اصلاح" در حال حاضر برنامه ای برای این بازی که در حال برنامه ریزی برای شروع در تاریخ 24 ژوئیه در توکیو. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

کمیته بین المللی المپیک عضو هیئت مدیره دیک پوند می گوید او معتقد است که توکیو در بازیهای المپیک تابستانی خواهد بود به تعویق افتاد.

پوند دیرین و با نفوذ رسمی کمیته بین المللی المپیک می گوید: جزئیات نشده است نهایی. اما او می گوید NPR تام گلدمن که او را "وام مسکن در مزرعه" که سال 2020 بازی را به عقب رانده شود.

این اولین باری خواهد بود که این بازی را تا کنون به تعویق افتاده است. قبلا این بازی لغو شد و در سال 1916 برای جنگ جهانی اول و در سال 1940 و 1944 در طول جنگ جهانی دوم است.

خواستار ایجاد شده است برای کمیته بین المللی المپیک را به عقب براند بازی.

کانادا گفته است که نمی خواهد ارسال آن ورزشکاران برای بازی های المپیک یا پارالمپیک در این تابستان. استرالیا گفت: ورزشکاران خود را برای آماده سازی برای شرکت در بازی های المپیک در سال 2021. در ایالات متحده, ایالات متحده آمریکا شنا و ایالات متحده آمریکا و میدانی را به نام ایالات متحده المپیک و پارالمپیک کمیته به درخواست کمیته بین المللی المپیک به تاخیر انداختن بازی. تا کنون USOPC انجام داده است و نه آن.

روز یکشنبه کمیته بین المللی المپیک گفت: آن شروع به نگاه به حالات برای "اصلاح" در حال حاضر برنامه ای برای این بازی که در حال برنامه ریزی برای شروع در جولای 24.

کمیته بین المللی المپیک, کمیته اجرایی گفت: برای اولین بار بود که با توجه به تعویق افتادن, اما همچنین تاکید کرد که "لغو بازی های المپیک توکیو 2020 نمی خواهد حل هر گونه مشکلات و یا کمک به هر کسی."

"بنابراین لغو است و نه در دستور کار" کمیته بین المللی المپیک تاکید کرد, در بیانیه ای.

روز دوشنبه پس از ماهها اصرار دارد که بازی های المپیک را به عنوان برنامه ریزی شده نخست وزیر ژاپن اعلام کرد, اذعان کرد که ممکن بود این بازی ممکن است به تعویق افتاد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب