مغلوب ساختن پیشی جستن مجموعه به 'پیروزی' سخنرانی پس از تبرئه توسط سنا

بزرگنمایی این تصویر کاخ سفید می ایستد در غروب روز چهارشنبه شب پس از رئیس جمهور تهمت تبرئه شد در هر د

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

کاخ سفید می ایستد در غروب روز چهارشنبه شب پس از رئیس جمهور تهمت تبرئه شد در هر دو مقاله از استیضاح در مجلس سنا محاکمه. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت است اعلام پیروزی در روز پنج شنبه یک روز پس از تبرئه توسط سنا در دو مقاله از استیضاح. او برنامه ریزی شده است را به عموم اظهارات در ظهر و همکاران. سازمان دیده بان سخنان خود در اینجا زندگی می کنند زمانی که آنها آغاز خواهد شد.

پس از رای تهمت بلافاصله ادعا کرد که او تا به حال شده است "کاملا توجیه" پس از یک ماه-تحقیقات طولانی است که کاخ سفید به نام "شکار ساحره" و "جعل."

دولت از مدتها اصرار داشت که استیضاح پرس و جو به رهبری آمریکا بود که با انگیزه های سیاسی. مجلس رای به استیضاح مغلوب ساختن پیشی جستن در دسامبر 2019 شارژ با سوء استفاده از قدرت و انسداد کنگره است.

در مرکز ناموفق تلاش برای حذف رئیس جمهور شد و تلاش برای به دست آوردن اوکراین به بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن رقبای سیاسی از جمله معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن. دموکرات ها ادعا می کنند که تهمت نکردن congressionally تصویب کمک نظامی به اوکراین و کاخ سفید جلسه به عنوان اهرم برای خود سیاسی به دست آورید.

استیضاح پرس و جو در خانه و پس از آن در سنا محاکمه در معرض همیشه در تعمیق نظام سیاسی.

در پایان دیابت میت رامنی یوتا شد تنها جمهوری خواه برای شکستن صفوف رای گیری را محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن در ماده 1 سوء استفاده از قدرت است.

دموکراتیک حزبی ایستاده بود و ایران در هر دو مقالات و رهبران حزب متعهد به ادامه فشار جمهوریخواهان دولت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب