داکوتای جنوبی, نوجوانان با اذعان به ضرب تیراندازی, وایومینگ, دختر

STURGIS, S. D. - یک داکوتای جنوبی, نوجوان بستری در یکشنبه که او به ضرب گلوله یک وایومینگ دختر در طول یک استدلا

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

STURGIS, S. D. - یک داکوتای جنوبی, نوجوان بستری در یکشنبه که او به ضرب گلوله یک وایومینگ دختر در طول یک استدلال پاییز گذشته.

17-year-old boy التماس کرد گناه را به درجه اول قتل نفس برای کشتن Shayna Ritthaler یک 16 ساله از Upton, Wyoming.

"ما به یک استدلال و سپس من او" متهم گفت: در طول خود را تغییر دهید-از-درخواست جلسه n مید دادگاه شهرستان. "من ضربه ای به سر او."

خواسته توسط قاضی کوین Krull اگر او تا به حال هیچ توجیهی برای کشتن Ritthaler نوجوان پاسخ داد: "نه." متهم با اشاره به قربانی به عنوان دوست دختر خود را.

هر دو دادستان و دفاع توافق کردند که به درخواست قاضی به حکم پسر به 55 سال در زندان است. Krull گفت: او قصد دارد به دنبال این توصیه و این که اگر او تغییر ذهن خود را متهم می تواند برداشت خود را از گناه.

نوجوان در اصل التماس کرد گناه نیست و گناه نیست دلیل جنون به متناوب فقره اول و قتل درجه دوم.

در زیر پیشنهاد حکم متهم می تواند به دنبال آزادی مشروط پس از 27 سال زمانی که او 44 سال است. صدور حکم برای جولای 10.

این دو شده بود چت آنلاین در حالی که اما ملاقات در فرد برای اولین بار زمانی که او او را کشته مید شهرستان وکیل دولت میشل Bordewyk گفت: Rapid City Journal.

Ritthaler رفت از دست رفته Oct. 3 پس از دیده شدن به یک جیپ مانند وسیله نقلیه در یک کافی شاپ در Moorcroft وایومینگ. او در بر داشت Oct. 7 در زیرزمین خانه پسر بچه با مادرش شرق Sturgis نزدیکی وایومینگ مرز.

اعضای خانواده هر دو متهم و قربانی با حضور در جلسه. Ritthaler خانواده گفت: آنها هنوز آماده به صحبت می کنند.

در دادگاه نوجوانان گفت: او را درک او از دست دادن حق خود را به استدلال می کنند که او ذهنی بی کفایت در زمان تیراندازی و که در مورد او باید انتقال به دادگاه اطفال که در آن او می توانست زندانی تنها تا سن 21. او همچنین گفت که او می دانست او به خود حق است که قاضی باید سرکوب اظهارات او به اجرای قانون و جلوگیری از تمام مدارک و شواهد از یک جستجو از تلفن خود را و صفحه اصلی. او همچنین موافقت با یک بخش ویژه درخواست معامله است که او به خود حق درخواست تجدید نظر.

Krull گفت: متهم که او نمی تواند هر گونه تماس با Ritthaler خانواده برای بقیه عمر خود را که او به آنها بدهکار بیش از $8,300 در جبران.

Bordewyk دادستان گفت: این مجله که Ritthaler خانواده تصویب این درخواست رسیدگی کند. دفاع وکیل استیون تیتوس گفت بعید بود که قاضی خواهد توافق کرده اند که برای انتقال این نوجوان به دادگاه اطفال.

Bordewyk گفت: دو ملاقات در چت آنلاین و وب سایت های دوستیابی, و است که آنها برنامه ریزی برای Ritthaler به فرار و زندگی می کنند با متهم. این متهم که برداشت Ritthaler از کافی شاپ رانندگی مادرش خودرو دادستان گفت.

Bordewyk گفت: معلوم نیست چه بحث بین این جفت ارز افزایش یافت به پسر تصمیم به شلیک Ritthaler. او گفت که این نوجوان با استفاده از یک تفنگ دستی که متعلق به مادرش بود که خانه در آن زمان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

تیتوس دفاع وکیل گفت: تیراندازی برنامه ریزی شده بود و, که الکل و مواد مخدر درگیر شدند.

متهم است که برگزار می شود در $1 میلیون دلار اوراق قرضه در اطفال زندان در سریع شهر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب