بر خلاف قبلی بیماری های همه گیر وجود دارد اطلاعات زیادی به نگه داشتن مردم مطلع و اطلاعات غلط

سرفصل بگویید دو بسیار متفاوت داستان."دانشمندان می گویند در حال حاضر غالب از coronavirus می تواند بیشتر مسری از

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

سرفصل بگویید دو بسیار متفاوت داستان.

"دانشمندان می گویند در حال حاضر غالب از coronavirus می تواند بیشتر مسری از اصلی گفت:" مقاله از سواحل غرب است.

"محققان این فرضیه را مطرح کرد که بسیار مسری فشار از coronavirus در حال گسترش است اما دیگر کارشناسان شک و تردید باقی می ماند" خواندن این تیتر در این مقاله از سواحل شرق.

هر دو از کسانی که در صدر عناوین داستان در مورد همان تحقیق و مقاله نوشته شده در یک pre-print server مارس 30 توسط دانشمندان در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس ترسیم تحقیقات خود را در coronavirus جهش. در آن محققان یک جهش خاص که ظاهر شد با افزایش فرکانس در بسیاری از کشورها نسبت به اصلی ووهان ویروس.

نویسندگان این باورند که افزایش فرکانس ظاهر شد و با توجه به "تناسب اندام مزیت نسبی اصلی ووهان فشار را قادر می سازد که سریع تر گسترش یافته است."

این کاغذ نوشته شده بود قبل از چاپ و سرور که به معنای آن بود نه کارشناسی, استاندارد طلا که علم جامعه تایید مطالعات انجام شده توسط دیگر دانشمندان نگاه بیش از این پژوهش است. در حالت عادی قبل از اپیدمی دوره از وقایع که کاغذ به احتمال زیاد نیست که منتشر شده است را به عموم مردم بدون داشتن رفته از طریق یک بررسی.

در این مورد, اما دو رسانه های مختلف منابع تا به حال دو های مختلف طول می کشد در این تحقیق: "... بیشتر مسری از اصلی ..." در مقابل " ... کارشناسان شک و تردید باقی می ماند ..."

Dr. Angela Rasmussen, virologist at the Columbia University Mailman School of Public Health in New York, says one of the problems in the public's frustration is a lack of understanding how science gets done.

بیش از حد اغلب این دوگانگی نمونه مخمصه غیر روحانی در تلاش برای کشف بمباران آمار و ارقام و حقایق و تئوری های توطئه که فراگیر coronavirus.

جای تعجب کوچک که آنها را نا امید. اطلاعات بیشتر در دسترس است در coronavirus از تا به حال شده است در دسترس برای هر مکان اضطراری و در عین حال مردم خودشان غرق شدن در این سیل از اطلاعات است.

از جایی که آنها نشسته به نظر می رسد که آنچه ما می دانیم درباره کروناویروس و مشاوره آنها را از خود مقامات بهداشت عمومی به طور مداوم در شار. اما آنچه مهم است به درک این است که علم به طور معمول ایجاد یک بدن دانش بر پایه و اساس دانش قبلی.

بنابراین دانشمندان می گویند آنها خاص در مورد یک چیز خاصی نیست در مورد نکته دوم. مقامات بهداشت عمومی اقدام به این اطلاعات ممکن است می گویند که مردم نیازی به پوشیدن ماسک در حالی که در.

بعد از آن به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود, دانشمندان می گویند که آنها نیز بسیار خاص است که در مورد دوم که مقامات بهداشت عمومی, بازیگری که اطلاعات جدید به مردم بگویید که باید پوشیدن ماسک ،

به عموم مردم است که به نظر می رسد مانند آنها گفته شده است دو خلاف چیزهایی که در واقعیت آن را تنظیم به آنچه ما می دانیم به عنوان اطلاعات بیشتر در می آید.

یکی از مشکلات اصلی این است که درک عمومی از علم چطور انجام می شود گفت: virologist دکتر آنجلا راسموسن از دانشگاه کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت عمومی در نیویورک است.

"این ویروس بسیار جدید — ما نمی دانیم که در مورد آن تا ماه دسامبر سال گذشته — که واقعا وجود دارد شده است زمان بسیار زیادی در همه سعی کنید برای پاسخ به برخی از حتی اساسی ترین سوالات پژوهش در مورد آن," او گفت:.

"و بنابراین ما می توانید سعی کنید برای ایجاد برخی از حدس تحصیل بر اساس آنچه که شناخته شده است در مورد دیگر coronaviruses یا سایر ویروس های تنفسی و یا دیگر بیماری های همه گیر و یا اپیدمی در حال ظهور ویروس ها."

به طور کلی کسانی که حدس تحصیل در شکل می اساس فرضیه است که می تواند تبدیل به یک مطالعه شامل جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل. که داده ها و تجزیه و تحلیل خواهد شد در یک مقاله که معمولا کارشناسی قبل از اینکه منتشر شده در یک مجله برای مصرف عمومی.

در این میان از زمان اپیدمی محققان در سراسر جهان تلاش کرده اند برای پیدا کردن راه هایی برای به اشتراک گذاشتن یافته های خود را سریع تر.

بسیاری از علوم انتشارات گرفته اند به اولویت coronavirus مرتبط با تحقیقات و پیگیری سریع همکار-بررسی فرایند معمولا با سفت کردن قاب زمان که در آن آنها می پرسند دانشمندان به بررسی خود و همکاران پژوهش.

آزادی قبل از چاپ مقالات تبدیل به امری عادی بیش از حد. مقالات نوشته شده در قبل از چاپ سرورهای حمل نکته است که آنها شده اند peer-reviewed اما این سرور ها برای عموم و رسانه ها, که ممکن است, شاید به عنوان شک و تردید به عنوان دانشمندان است.

گاهی پژوهش را دور می زند و حتی از این مرحله; در برخی موارد اطلاعات می آید از کنفرانس های مطبوعاتی که بسیاری را در نظر بگیرند و با همان وزن به عنوان یک مقاله علمی.

و در هم آمیخته از طریق همه از این است که در همه جا حاضر رسانه های اجتماعی که در آن دانشمندان و عموم مردم به طور یکسان در تلاش برای جدا کردن اطلاعات مفید از سر و صدا سفید. برای هر بیت از اطلاعات مفید وجود دارد یک سیل از اطلاعات غلط — گاهی اوقات از دانشمندان بله, اما همچنین از افراد غیرمتخصص توطئه پردازان و مهمترین از آن در اختیار دفتر سیاسی.

"من فکر می کنم آن را واقعا دشوار است نه فقط برای وضع عمومی بلکه برای دانشمندان گاهی اوقات به نگه دارید تا با جریان اطلاعات و واقعا تشخیص آنچه واقعا خوب است قطعی دستیابی به موفقیت در مقابل چیزی است که افزایشی و یا شاید هنوز هم نیاز به مقدار زیادی بیشتر مطالعه گفت:" راسموسن.

"که L. A. Times مقاله (در ترسناک صدایی جهش) است که در واقع یک مثال عالی از این. که مطالعه قبل از چاپ به معنی آن را نمی توان از طریق بررسی دقیق. و من گمان می کنم که آن را می رود از طریق بررسی دقیق احتمالا برخی از زبان است که نویسنده استفاده می شود که در مطالعه اصلی خواهد بود نرم شده کمی."

در حالی که این مطالعه را گزارش می دهند که یک جهش خاص از coronavirus به نظر می رسد مسلط در مکان هایی که در آن معرفی شده بود مهم مشاهده راسموسن گفت: پژوهش نه قطعی نشان می دهد که جهش خاص ساخته شده این ویروس بیشتر در انتقال.

"که نکات دقیق وظریف بود واقعا از دست داد در راه که L. A. Times مقاله گزارش آن. آن ارائه شده است که مطالعه به عنوان هر چند که ارتباط بین جهش و انتقال کاملا حل و فصل 100 درصد است و این نوع از خطر در تلاش برای ارائه این نوع پیچیده و متنوع موضوعات علمی به عموم مردم در راه است که در دسترس به آنها را و که در آن آنها می توانند درک اهمیت آن است."

بر خلاف قبلی شیوع مردم امروز استفاده می شود برای گرفتن اطلاعات خود را در یک تورنت. در واقعیت اما علم معمولا درآمد حاصل در یک سری از میگذرد یک قطره ساختمان پس از دیگری تا زمانی که شما یک گودال مجموع همه چیز شما می دانید با اطمینان در مورد این موضوع.

Dr. Jason Kindrachuk, assistant professor and Canada Research Chair in emerging viruses at the University of Manitoba, is concerned about the "nearly instantaneous release of data to the general public, as well as to the broader scientific community without having any sort of peer review or prior analysis."

حتی با پیگیری سریع تحقیق افزایش آن میگذرد به قطره ای که مردم را از تورنت از اطلاعات که به آنها عادت کرده است. به طوری که آنها پر کردن این شکاف با هر آنچه اطلاعات در دسترس است.

"آنچه ما با آن روبرو هستیم در حال حاضر که ما در میانهی شب رو در گذشته اساسا آنی یا تقریبا آنی انتشار اطلاعات برای عموم و همچنین برای گسترده تر جامعه علمی بدون داشتن هر نوع داوری و یا قبل از تجزیه و تحلیل به دنبال در چیزهایی مانند بافت پايايی همه این چیزها" گفت: Jason Kindrachuk استادیار و رئیس تحقیقات کانادا در حال ظهور ویروس ها در دانشگاه مانیتوبا.

یکی از بدنام است که یک مقاله منتشر شده توسط محققان از دهلی نو به عنوان قبل از چاپ در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر. در آن صحبت در مورد آنها وجود دارد به طور بالقوه بودن توالی ژنتیکی در ویروس شبیه به اچ آی وی است. علم جامعه مورد این مقاله به طرز وحشیانه ای ناقص تحقیقات و آن را پس گرفت توسط نویسندگان آن است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

بود که نخست سوخت برای نظریه پردازان توطئه.

آنها نگهداری می شود که نه تنها به ارائه تحقیقات اثبات این که coronavirus تولید شده در ووهان آزمایشگاه بلکه واقعیت این است که علم در جامعه "مجبور" خروج ثابت یک توطئه برای سرکوب پژوهش است.

کسانی که تئوری کشش کافی را به دست آورد که نه تنها آنها را تکرار توسط بخش های مهمی از, اما آنها parroted در برخی از بالاترین سطوح دولت.

"این یک مثال کامل" گفت: Kindrachuk. "حتی ماه ها پس از آن که کاغذ کاملا از هم جدا علمی مردمی از سراسر جهان, من که هنوز ایمیل سوال چرا من فکر می کنم از این به عنوان یک تئوری توطئه و به همین دلیل من فکر نمی کنم که این یک مهندسی virus.

"این که وضعیت فعلی پژوهش و ما به آن استفاده می شود به عنوان دانشمندان است. بنابراین ما قطعا یادگیری در زمان واقعی چگونه به چگونه برای مقابله با برخی از این چیزها."

دولت در حال یادگیری بیش از حد. مردم در حال دریافت بیشتر از زمان دقیق و مکرر اطلاعات از مقامات بهداشت عمومی. اما مانند دیگر اطلاعاتی تغییرات در پی این بیماری همه گیر می تواند یک شمشیر دو لبه است.

در اکتبر سال 2003 پس از شیوع بیماری سارس در بهداشت کانادا را از یک گزارش با عنوان "یادگیری از سارس." رئیس در میان درس های آموخته شده اظهار داشت: این گزارش بود که نیاز به " ... هماهنگی بهتر میان سطوح مختلف دولت و نهادها را برای مهار شیوع بهبود ارتباطات عمومی استراتژی ... "

پس از 2009 H1N1 بیماری مشابه پس از مرگ انجام شد.

Dr. Scott Halperin, professor in the Division of Infectious Diseases at Dalhousie, says previous outbreaks taught public health officials that “it’s best for the public to learn as they go, and to be engaged in the process and engaged in the communication.”

"یکی از چیزهایی بود که یاد گرفتم این بود که بهتر است برای یادگیری به عنوان آنها بروید و به درگیر در این فرآیند و درگیر در ارتباطات به عنوان مخالف گفت:" باور ما به شما بگویم زمانی که ما می دانیم همه چیز,' " گفت: Scott Halperin, استاد در این بخش از بیماری های عفونی در دانشگاه دالهوزی در هالیفاکس.

به عنوان یک نتیجه در مراحل اولیه این بیماری همه گیر را رفت و برگشت در سراسر کانادا و نخست وزیر و بسیاری از premiers برگزار روزانه جلسات خود را همراه با رئیس بهداشت عمومی افسران به روز رسانی شهروندان است.

که گفت: Halperin کاهش می یابد تئوری های توطئه شناور در اطراف.

"من فکر می کنم که بهداشت عمومی را یاد گرفته بیشتر به شرکت در گفتگو و اجازه دهید آنها را می دانیم که این وضعیت در حال تغییر" گفت: Halperin.

اما در سمت تلنگر است که دانش کمی می تواند یک چیز خطرناک; آنچه می شنود یک روز ممکن است متفاوت از یک هفته پایین خط به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود.

که گیج کننده اما دوباره که علم چطور کار می کند. هر قطعه از اطلاعات جامد می شود یک پایه بلوک که در آن بلوک های دیگر قرار می گیرد. مشکوک و یا نامشخص بلوک حذف شده تا زمانی که آنها می تواند تایید برای ترس از تضعیف ساختار.

بسیاری از سوالات است که دانشمندان می خواهم به پاسخ — این که آیا بیمار دارای ایمنی به ویروس پس از عفونت و چه مدت است که مصونیت خواهد آخرین برای مثال تنها می تواند پاسخ داده شود و با زمان کافی و اطلاعات. و در حال حاضر که سوال خاص دانشمندان تنها حدود چهار ماه از پتانسیل داده های از کار است.

که گفت: اجماع در جامعه علمی است که در مدت زمان محدود که محققان در حال مطالعه coronavirus پیشرفت شده است قابل توجه است.

"من فکر می کنم آن را بی سابقه ای چقدر آموخته ایم در مورد این ویروس این است که ما تنها شناخته شده وجود داشته است برای پنج ماه" گفت: دکتر اسحاق Bogoch, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو است.

بالا که در لیست دانشمندان آموخته زیادی در مورد چگونگی این ویروس منتقل می شود. آنها آموخته ام در مورد عوامل خطر برای بیماری شدید. آنها آموخته ام در مورد این طیف از بیماری های در حال اجرا در هر نقطه از بدون علامت به شدت بیمار افراد است.

محققان یک دسته خوب در چگونه و از کجا این ویروس تکرار در بدن آنها به رسمیت شناخته شده است که آن جهش نرخ نسبتا پایین در مقایسه با دیگر RNA ویروس ها.

مثبت وجود دارد نتایج اولیه از برخی از داروهای درمان در حال آزمایش بر روی ویروس. و با وجود نمرات گروه مطالعه ممکن است واکسن. گروه در چین و در انگلستان در حال حاضر به دنبال انجام در مقیاس بزرگ آزمایش بالقوه واکسن.

"با تمام معنی را به ما آموخته زیادی در مورد این که این عفونت در مقدار بسیار کوتاه از زمان" گفت: Bogoch.

"چرا ؟ شماره یک آن را دستگیر ... جهان. هر کس در زمین به رسمیت می شناسد اهمیت این عفونت است. شماره دو: آن را به طور کامل تأثیر کل ما راهی برای زندگی بدون توجه به جایی که شما هستند.

"هنگامی که شما عامل در داشتن درخشان ترین ذهن و منابع نامحدود و سپس ترشح در زمان کمی شما در حال رفتن به قادر به پاسخ بسیاری از این سوالات با فشار دادن و انجام این کار بزرگ در یک راه قابل اعتماد.

"این بسیار قابل توجه برای تماشای این اتفاق می افتد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب