اوهایو ایالت هایش با ضد کلمبوس احساسات

بزرگنمایی این تصویر معترضان افزایش مشت خود را به عنوان آنها ایستاده بر پایه یک مجسمه کریستف کلمب در

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان افزایش مشت خود را به عنوان آنها ایستاده بر پایه یک مجسمه کریستف کلمب در مقابل سالن شهرستان در طول یک "بین المللی مارس برای زندگی" در اعتراض به خشونت پلیس در مرکز شهر کلمبوس اوهایو در ژوئن 27. ست هرالد /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست هرالد /خبرگزاری گتی ایماژ

St. Louis, St. Paul, Richmond, بوستون — شهرستانها در سراسر کشور باید برچیده پاره کردن و یا حذف آنها تندیس تجلیل اکسپلورر کریستف کلمب. یکی از های اخیر بیشتر و بیشتر تعجب آور اضافه شده به این لیست است او اسم: Columbus, Ohio. این شهر یک بار تا به حال سه کریستف کلمب مجسمه.

خدمه ساخت و ساز به تازگی برچیده سنگ مرمر مجسمه در محوطه Columbus State Community College, بارگذاری آن را قطعه قطعه بر روی یک کامیون مسطح قرار داده می شود به ذخیره سازی.

کوچک کلمبوس مجسمه هنوز هم می ایستد در چمن از خانه ملت.

و وجود یک سوم است که تا بحال ترین اعمال — بیش از 20-پا بلند فلزی مخلوط Chrisopher کلمبوس بخور در لباس قوی بیش از شهرستان سالن.

"جشن کریستف کلمب واقعا من فکر می کنم نگه می دارد ما را در حرکت رو به جلو در نژادی مسائل عدالت می گوید:" عضو شورای شهر الیزابت قهوه ای است.

"واقعا وجود دارد سخت کار معنی دار انجام می شود به تغییر سیاست گذاری و پایان نژادپرستی نظاممند. اما در طول راه ما را به رسمیت شناختن است که نمادهای مهم نیست," او می گوید. "و این غول نماد در شهرستان سالن چمن جلو, جشن یک مرد که سرکوب و قتل عام مردم بومی فقط معنی ندارد."

کلمبوس شهردار اندرو Ginther می گوید: تالار شهر مجسمه گرفته خواهد شد ، به نام او برای یک نقد و بررسی از هنر عمومی از جمله شهرستان مهر و پرچم که نشان می دهد این کشتی سانتا ماریا.

"مردم از کلمبوس شده اند بسیار واضح و روشن در مورد چه نوع از جامعه آنها می خواهند به زندگی می کنند در" Ginther می گوید. "یکی که متنوع و فراگیر و ما قادر خواهد بود برای تعریف جامعه ما که نه از تاریخ و یا مجسمه."

اما برخی از مردم فکر می کنم از بین بردن مجسمه بیش از حد می رود.

"شما نمی توانید آن را زیر فرش و می گویند:" ما در حال ایستاده برای این کار شما باید این پنهان بود.'" می گوید لری Pishitelli محلی ایتالیایی مهاجر. "این میراث ما است. آن را دوست دارم یا نه آن است که ما چگونه به اینجا رسیدیم."

یوسف V. Scelsa اجرا می شود, ایتالیایی, موزه آمریکایی در شهر نیویورک و استدلال می کند که این مجسمه ها استفاده می شود به عنوان مهرههای سیاسی برای جلب رضایت کسانی که درخواست برای تغییرات سیستماتیک.

"نژادپرستی گناه آمریکا هیچ تردیدی در مورد آن" Scelsa می گوید. "و او را تبدیل به یک هدف مناسب برای مردم به بیرون ریختن از سرخوردگی خود را."

او می گوید شهرستانها می توانید حذف مجسمه همه آنها می خواهند اما آنها نمی قادر خواهد بود برای پاک کردن کلمبوس به طور کامل — بی شماری وجود دارد و مدارس و دانشگاه ها, خیابان ها و شهرستانها پس از او به نام.

کلمبوس ساکن صدفی کربین بخشی از چینن رودخانه سو قبیله. برای او کریستف کلمب نشان دهنده خشونت علیه همه مردم از رنگ. او اعتبار اندازه و حرکت Black Lives Matter جنبش در نهایت آوردن مجسمه پایین.

"بومی جوامع بسیار کوچک هستند" Corbin می گوید. "و به طوری که سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که اتفاق می افتد ما می توانیم چین و ما را پشتیبانی می کند و ما می تواند ایستادن در همبستگی و هی می گویند ما در حال مبارزه همان مبارزه است."

اما آن را بسیار آسان تر برای تغییر نمادها از آن است که به معنی تغییرات ساختاری. کلمبوس بالا است و نرخ مرگ و میر نوزادان سیاه پوست نوزادان بیشتر COVID-19 موارد در جوامع و کمترین تعداد از تیراندازی پلیس از ساکنان هر شهر در اوهایو.

پس از مرگ جورج فلوید, هزاران نفر از مردم به خیابان آمده اند به درخواست برای کلمبوس اداره پلیس به اصلاح و یا حتی defunded در دسترس نباشد. تظاهرات مسالمت آمیز شده اند ملاقات با اسپری فلفل و گاز اشک آور و حتی پس از شهردار ممنوع و استفاده از آنها.

جامعه سازمان یاس Ayers می گوید: از بین بردن مجسمه نخواهد آدرس این مشکلات است. اما با وجود همه آنها نشان دهنده او است که هنوز متصل به نام کلمبوس.

"مردم اینجا خوب آنها را در کنار جاده و به شما کمک کند خود را تغییر تایر," او می گوید. "بنابراین من فکر می کنم من ارتباط مردم با نام و نه کریستف کلمب."

اما برخی از ساکنان را ادامه خواهد داد سعی کنید به نوبه خود مفهوم "کلمبوس" بر سر آن او می گوید: با اسکان مجدد پناهندگان جشن فرهنگ سیاه و سفید و به ادامه فشار برای اصلاحات در سراسر شهرستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب