Off Page SEO حرفه ای

[ad_1] خارج از صفحه بهینه سازی شامل به طور کامل از استراتژی های ساختمان پیوند. زیرا مستلزم آن اشخاص ثالث شما

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
[ad_1]

خارج از صفحه بهینه سازی شامل به طور کامل از استراتژی های ساختمان پیوند. زیرا مستلزم آن اشخاص ثالث شما اغلب محدود شود در چقدر شما می توانید کنترل اعمال کنند. با این حال دانستن اینکه چه چیزی در موتورهای جستجو به دنبال آن هستید می تواند به شما کمک به بهینه سازی آن فرصت های که در آن شما کنترل.

موتورهای جستجو بررسی صفحاتی که لینک به شما برای ارتباط. داشتن یک لینک از یک صفحه بحث ویجت خدمات آموزشی بیشتر خواهد بود مفید به یک ویجت نمای از یک لینک از "جو باب زمین از یک میلیون لینک رایگان". در علاوه بر این به ارتباط است که موتورهای جستجو قدردانی لینک از موضعی سایت های مرتبط خواهد شد و می تواند به درایو ترافیک به سایت خود را در حق خود.

توصیه های کلی برای به حداکثر رساندن ارزش لینک کلیک کنید

هر لینک یک لینک خوب اما برخی از لینک های بهتر از دیگران است. زمانی که درخواست لینک از لینک شرکای دایرکتوری ها و یا مکانهای دیگر شما باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • همیشه لینک به صفحه اصلی خود را با استفاده از نام دامنه خود را root. نه لینک صفحه نام پیش فرض و صفحه اصلی. برای مثال تمام صفحه لینک در این سایت لینک http://www.measuring-up.com/ و نه http://www.measuring-up.com/index.HTML. البته نام فایل باید شامل می شود که لینک دادن به صفحات غیر از صفحه اصلی.
  • حفظ ثبات در استفاده از www. پیشوند در URL. موتورهای جستجو درمان http://measuring-up.com/ و http://www.measuring-up.com/ به عنوان دو سایت مختلف.
  • استفاده از کلمات کلیدی خود را/روز به عنوان/در متن لنگر برای تمام لینک ها در هر زمان مناسب است. شما معمولا لازم نیست که کنترل بسیار بیش از 3rd party لینک به سایت شما, اما شما می توانید کنترل لنگر متن برای تمام لینک های درون سایت خود را و از هر 3rd حزب و لینک های که شما می توانید/ویرایش کنید.

مبارزات ساختمان پیوند

با یک سایت جدید می توان آن را مفید به شرکت در مبارزات ساختمان پیوند به وب سایت خود را به برخی فوری قرار گرفتن در معرض. عنوان سایت خود را بالغ و توسعه محتوای بیشتر شما را پیدا خواهد کرد که سایت های دیگر شروع خواهد شد برای پاسخگویی به این تقاضاها بدون.

وجود دارد چند راه شما می توانید پیگیری خود را برای گسترش مبارزات ساختمان پیوند:

  • دایرکتوری رایگان - خزنده موتورهای جستجو استفاده از این ویرایش انسانی دایرکتوری برای پیدا کردن (و طبقه بندی) وب سایت. مطمئن شوید که شما دریافت لیست برای تمام دایرکتوری ها که قابل اجرا هستند:
    • - بزرگترین دایرکتوری رایگان. مورد استفاده توسط گوگل برای قدرت دایرکتوری گوگل. آن می تواند مدت زمان طولانی (ماه در برخی موارد) به صورت یک برنامه کاربردی برای پردازش پس صبر طلایی است که استفاده از "فهرست موزیلا".
    • شما باید درخواست برای تبدیل شدن به یک ویرایشگر اگر شما نمی خواهید به پرداخت هزینه برای ورود.
    • تنها می پذیرد سایت های که ارائه برخی از ویژگی های تعاملی. مطمئن شوید برای بررسی دستورالعمل های خود را قبل از استفاده از.
    • - تنها می پذیرد سایت های غیر تجاری.
    • هنگامی که تقاضا برای این دایرکتوری ها مطابق با دستورالعمل های خود را و آن را به عنوان آسان که ممکن است برای خود ویراستاران برای تایید ثبت نام خود را(بازدید کنندگان). در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک ویرایشگر برای برخی از دایرکتوری ها و ممکن است شما توانایی به سرعت مسیر خود را ارسال.

  • مضمون پورتال - نگاه برای مجلات انجمن بحث هدفمند عمودی دایرکتوری ها و غیره. که مربوط به تو رفتگی در دیوار شما. درخواست لیست که در آن مناسب است.

  • مطبوعات / مقالات - بسیاری از وب سایت خواهد بود خوشحال به انتشار یک اطلاعیه مطبوعاتی یا محتوای مقاله و شامل یک لینک بازگشت به سایت شما.

  • صنعت سازمان - بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی ارائه دایرکتوری عضویت خود را با لینک به وب سایت خود را. عضویت به عنوان بسیاری از حس را برای سرمایه گذاری خود را.

  • شرکت در انجمن بحث و گفتگو - بسیاری از اینترنت بحث و تبادل نظر اجازه می دهد تا لینک در امضای "فایل". شرکت در بحث و ارائه مشاوره و عقل است. نمی دادن forums با آشکار تبلیغات. این را منعکس ضعیف در شما به عنوان به خوبی به عنوان احتمالا شما ممنوع از فروم.

  • راه اندازی یک موتور جستجو دوستانه برنامه های وابسته - پیشنهاد کمیسیون در فروش محصول خود را(بازدید کنندگان) برای دیگران به تبلیغ اجناس خود را و لینک به سایت خود ،

  • اخبار آر اس اس خوردها - انتشار اخبار شرکت هر چند RSS syndication. وب سایت های دیگر انتخاب کنید تا خوراک RSS و انتشار اخبار خود را داستان (که می تواند شامل یک لینک بازگشت به سایت شما البته).

  • تبلیغات پرداخت می شود - وجود دارد بسیاری از دایرکتوری ها (مانند یاهو) پورتال و وب سایت های که ارائه تبلیغات پرداخت می شود گزینه های از متن لینک برای آگهی.

لینک متقابل

شما می توانید با استفاده از موتورهای جستجو برای پیدا کردن وب سایت های که ممکن است لینک به شما. جستجو کلمات کلیدی و رقبای خود را بک لینک برای پیدا کردن سایت های که لینک به وب سایت خود را در صنعت. بازدید از این سایت و سعی کنید به تعیین نام صاحب (و یا یک مدیر به عنوان مناسب). ارسال آنها را به یک شخصی e-mail معرفی آنها را به سایت خود. درخواست نظر برای مثال در لینک خود صفحه (و شامل آدرس آن صفحه) که در آن وب سایت شما خواهد بود از ارزش به مخاطبان خود است.

بسیاری از صاحبان/مدیران/مدیران سایت خواهد بود خوشحال به لینک به وب سایت خود را اگر آن را مربوط کیفیت و مفید برای مخاطبان خود است. برخی ممکن است درخواست دانشجویان است. اگر سایت خود را مفید است برای بازدید کنندگان به وب سایت خود را, شما باید در نظر رفت و برگشتی. ما توصیه نمی تجارت لینک با وب سایت های که هیچ موضعی اتصال به سایت خود ، به نظر می رسد غیر حرفه ای و برخی از موتورهای جستجو ممکن است شروع به جریمه کردن سایت ها برای آن است.

هنگامی که شما درخواست یک لینک از یک سایت دیگر می باشد که به فرمت درخواستی شما لینک را مطابق با فرمت های منتشر شده در مورد نظر لینک صفحه. مطمئن باشید به استفاده از کلید خود را...

[ad_2]
آخرین مطالب