گروه حقوق: مصر حمله پلیس به خانه های فعال را عموهای

قاهره - پلیس حمله کردند و خانه ها از دو عموهای از یک مصری-آمریکایی فعال سیاسی که به تازگی شکایت سابق مصر نخست

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

قاهره - پلیس حمله کردند و خانه ها از دو عموهای از یک مصری-آمریکایی فعال سیاسی که به تازگی شکایت سابق مصر نخست وزیر در ایالات متحده دادگاه او را متهم به جنایت علیه بشریت بین المللی و فعالان حقوق بشر روز پنجشنبه گفت.

دیده بان حقوق بشر به نقل از یک عضو از محمد سلطان را خانواده عنوان کرد و گفت که بیش از یک دوجین لباس شخصی و پلیس لباس شخصی روز چهارشنبه جستجو خانه های دو نفر از سلطان حوا در دلتا استان Menoufeya.

نیروهای امنیتی همچنین نگاه گذرنامه های همراه و لپ تاپ قبل از درخواست در مورد سلطان و اینکه آیا خانواده شده بود در تماس با او با توجه به بیانیه منتشر شده توسط نیویورک بر اساس شهر ،

هیچ کس دستگیر شد و هیچ چیز مصادره شد بیانیه ای گفت:.

"امنیت حملات در خانه (Soltan) و بستگان در مصر به دنبال یک الگوی مشخص از هدف قرار دادن بستگان مخالفان در خارج از کشور گفت:" جو استورک بشر خاورمیانه و آفریقای شمالی معاون مدیر.

در ژوئن 1 32 ساله سلطان در حال حاضر زندگی در ویرجینیا طرح دعوی در دادگاه در برابر مصر نخست وزیر سابق Hazem ال-Beblawi او را متهم به هدف قرار دادن او برای اقدام فراقانونی اعدام و شکنجه در حالی که او در بازداشت در قاهره بین 2013 و 2015.

Soltan استناد 1991 ایالات متحده اساسنامه است که اجازه می دهد تا برای قربانیان شکنجه و قتل های فراقضایی متعهد توسط مقامات خارجی در خارج از کشور به دنبال خسارت از طریق دادگاه ایالات متحده سیستم.

"محمد سلطان در زمان مراجعه در دادگاه ایالات متحده به دلیل او تا به حال صفر فرصت به دنبال عدالت و یا پاسخگویی در مصر برای شکنجه و سوء استفاده پلیس گفت:" لک لک.

ال-Beblawi در حال حاضر در واشنگتن زندگی میکند که در آن او با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر اجرایی صندوق بین المللی پول.

در تابستان 2013 پس از نظامی به رهبری فردی گری از کشور دموکراتیک انتخاب شده اما تفرقه رئیس جمهور محمد مرسی مصر ماموران امنیتی تبار در اعتراض کمپ بسته بندی شده با اسلامی, حامیان کشتار صدها نفر. Soltan یک دانشگاه ایالتی اوهایو فارغ التحصیل و پسر برجسته عضو در حال حاضر اخوان المسلمین بود, شات در بازو در حالی که کار به عنوان یک خبرنگار غربی از سازمان های خبری در Rabaa al-Adawiya مربع است.

او در نهایت دستگیر شده توسط نیروهای امنیتی و در زندان ابد به اتهام تبلیغ "خبر جعلی" در یک جرم محاکمه به طور گسترده ای محکوم توسط گروه های حقوق.

در حداکثر امنیت زندان تورا پیچیده سلطان گفت: او را تحمل شکنجه نظارت توسط el-Beblawi و دیگر عالی رتبه و افسران. او گفت که او تکذیب شد مراقبت های پزشکی برای او زخم گلوله مورد ضرب و شتم به بیهوشی برگزار شد در سلول انفرادی و مجبور به گوش دادن به تلفن های موبایل از پدر بودن شکنجه در نزدیکی یک سلول است. او از دست 160 پوند در طی 16 ماه اعتصاب غذا در اعتراض به حبس خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تحت فشار دولت اوباما در مصر منتشر شد Soltan در سال 2015 اگر چه پدر او همچنان در زندان است.

طرح دعوی در دادگاه نام رئیس جمهور آبل فتاح ال-Sissi, هوش فرمانده عباس Kamel و سه نفر دیگر از فرماندهان امنیتی به عنوان مقصر این استدلال که باید به آنها خدمت کرده است اگر آنها پا در ایالات متحده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب