نگرانی بیش از ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن بر میدارد برای جرم نفوذ پنل

بزرگنمایی این تصویر این کارل B. استوکس دادگاه فدرال در کلیولند است که تصویر در اکتبر 2019. کاخ سفید

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این کارل B. استوکس دادگاه فدرال در کلیولند است که تصویر در اکتبر 2019. کاخ سفید در حال آماده سازی برای پر کردن جای خالی در آمریکا صدور حکم کمیسیون و نامزدهای بالقوه هستند در مورد طرفداران اصلاحات در زندان. مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ

کاخ سفید در حال آماده سازی برای پر کردن چند جای خالی در نفوذ کمیسیون است که باعث می شود سیاست استفاده می شود به مجازات ده ها هزار نفر از مجرمان در هر سال با توجه به منابع آشنا با این روند است.

اما منتقدان نگران هستند که احتمال تهمت نامزد می تواند اتخاذ بیشتر تنبیهی روش در زمانی که یک گروه متنوع از معترضان این است که راهپیمایی به صورت یک رویکرد متفاوت به پلیس و عدالت است.

این منابع گفت: کاخ سفید در حال مشورت با مشاوران در کاپیتول هیل و در عدالت کیفری جامعه در مورد چهار نامزدهای جمهوری خواه برای آمریکا صدور حکم کمیسیون: سه نشسته فدرال قضات و محقق محافظه کار اتاق فکر بنیاد میراث.

زودتر تهمت نامزد ویلیام اوتیس است و دیگر تحت نظر دو منبع گفت. اوتیس نوشته در مورد نژاد و جرم و جنایت کشیده شده بود انتقاد از های حقوق مدنی و زندانی طرفداران هنگامی که نام خود را برای اولین بار پدید آمده برای موقعیت دو سال پیش.

مدنی و طرفداران حقوق که در مسائل عدالت گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدها هنوز در حال بحث و گفتگو هستند نگران کننده است.

"دولت مطرح کرده است یک تخته سنگ است که همه سفید عمدتا نر و فاقد تجارب متنوع و یا زمینه گفت:" Sakira کوک مدیر عدالت برنامه اصلاحات در رهبری کنفرانس مدنی و حقوق بشر.

"این مهم است که صدور حکم کمیسیون منعکس کننده تنوع و سابقه و تجربه و تخصص را که به کار کمیسیون موثر ترین" طبخ اضافه شده است. "این نیز مهم است به یاد داشته باشید که حداقل دو نفر از نامزدها سوابق یا بیان دیدگاه ها در صدور حکم مسائلی است که نگرانی جدی."

کار از صدور حکم کمیسیون مشورت است هر بار یک قاضی فدرال آماده برای مجازات کسی که محکوم به جرم و جنایت. آن را نیز توصیه می کند کنگره و قوه مجریه در جرم و جنایت سیاست. در سال 2014 این کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به کاهش شرایط برای زندانیان در حال حاضر پشت میله های زندان برای جرایم مواد مخدر به طور متوسط دو سال یک تغییر که اعمال می شود به ده ها هزار نفر از مردم است.

در هفت سال گذشته به طور کلی زندان فدرال جمعیت به پایین است که توسط بیش از 50 ، 000 گفت: Kevin حلقه جمهور FAMM که طرفداران برای زندانیان و خانواده های آنان است. او به این کمیسیون و ترکیب آن نزدیک است. "ما هنوز کار بیشتری برای انجام و ما نمی خواهید برای رفتن به عقب" حلقه گفت.

در اینجا مختصر و مفید از احتمال نامزد در ماه های آینده:

ارشد ایالات متحده در منطقه قاضی Henry Hudson

هادسون است مدیر سابق ایالات متحده خدمات مارشال با نام مستعار "Hang Em High هنری" کار خود را به عنوان یک دادستان محلی.

"من زنده برای قرار دادن مردم در زندان" او یک بار گفت: واشنگتن پست در روی لئامت دادن خود را در Arlington County, Va. دفاع وکلا گفت هادسون را توسعه داده است شهرت خوبی سزاوار در سال های اخیر برای توزیع بلند, زندان, جملات از فدرال نیمکت.

قاضی K. مایکل مور از منطقه جنوب فلوریدا

از قرار گرفتن در میامی مور به ریاست چندین بالا مشخصات دارو موارد است. پیش از آن در زندگی حرفه ای خود مور هم به رهبری ایالات متحده مارشال تحت آن رئیس جمهور جورج دبلیو بوش.

کنتاکی قاضی فدرال Claria شاخ بوم

رونق نامزد دریافت جایزه بود به مقام قضاوت توسط رئیس جمهور تهمت سه سال پیش. او برنده سنا برای تایید است که پست با تنها یک رای منفی. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل یکی از طرفداران او.

جان مالکوم مدیر Meese مرکز حقوقی و قضایی مطالعات در بنیاد میراث در واشنگتن

این Meese مرکز است که پس از ریگان-عصر دادستان کل ادوین Meese. مالکوم کمک به قرار دادن با هم یک لیست اولیه برای نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن در صورت دیوان عالی کشور خالی است.

او همچنین در دفاع فعلی دادستان کل ویلیام Barr برای به دست ما ویژه مشاور گزارش در انتخابات روسیه دخالت و ممکن است انسداد دادگستری توسط رئیس جمهور.

مالکوم سابق دادستان فدرال رسیده به متحدان در سراسر سیاسی راهرو به تلاش برای پیاده کردن چگونه بسیاری از مردم خدمت می کنند ،

"به نظر من تحت سیستم فعلی ما بیش از حد بسیاری نسبتا سطح پایین مجرمان مواد مخدر هستند قفل شده است و تا پنج و 10 و 20 سال که کمتر جملات را در تمام احتمال بیش از ارضای مشروع ... اهداف کلی بازدارندگی خاص بازدارندگی و قصاص," او گفت: کنگره پنج سال پیش.

دادگاه تجدید نظر فدرال قاضی Felipe L. رسترپو

رسترپو که مشغول به کار به عنوان یک مدافع قبل از انتخاب شدن برای فدرال قضائیه توسط رئیس جمهور باراک اوباما است که در زیر بحث برای باز دموکراتیک حافظه در کمیسیون.

رسترپو از ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای سومین مدار بوده است پیشرفته برای همان صدور حکم کمیسیون اسلات در سال 2018 اما سنا را نگه نمی شنوایی در او و یا دیگر نامزد در آن زمان است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن