بیکاری اخم به عنوان اجاره به علت می آید دوباره در میان شیوع ویروس

ققنوس - اجاره است با توجه دوباره برای بیش از 30 میلیون نفر در سراسر ایالات متحده است که باید زمینه برای مزایای

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

ققنوس - اجاره است با توجه دوباره برای بیش از 30 میلیون نفر در سراسر ایالات متحده است که باید زمینه برای مزایای بیکاری پس از از دست دادن کار در coronavirus بیماری همه گیر.

Jason W. هنوز در انتظار شش هفته برای اولین بار بیکاری را چک کنید پس از از دست دادن شغل خود را به عنوان یک آشپز در یک رستوران مجلل در اسپوکن واشینگتن. خارج از کار متصدی بار لوقا بلین در فینیکس رو اول چک سه هفته پیش اما در حال حاضر به پرداخت خود را صاحبخانه دوباره.

و الی Oderberg در دنور است وام مسکن خود را به دلیل پس از جاروب در بعد موج اخراج به عنوان همه گیر اثرات گسترش از رستوران ها به گوشه از اقتصاد مانند شرکت نفت که در آن او تا به حال مشغول به کار در نرم افزار برای ردیابی نشت و نشت.

فدرال آمار منتشر شده در این هفته نشان می دهد اقتصاد ایالات متحده قرارداد در 4.8 ٪ نرخ سالانه سه ماهه گذشته به عنوان بیماری همه گیر قرار داده و این کشور را به رکود است. اقتصاددانان انتظار دارند ژانویه-مارس به فقط یک طعم و مزه از گسترده درد بودن ثبت شده برای ماه آوریل تا ژوئن. و در حالی که تعداد بی سابقه ای از مردم اعمال شده برای بیمه بیکاری پرداخت وجود دارد بسیاری دیگر از خارج از محل کار افرادی که واجد شرایط نیست و یا نمی تواند از طریق متحده ضعف سیستم است.

بیش از سه ده شهرها و ایالات متحده از جمله سان فرانسیسکو و لس آنجلس و نیویورک دولت باید در محل قرار داده و سیاست های خود را برای توقف اخراج سلب حق مالکیت و ابزار shutoffs از نگرانی که اقتصادی خرید اینترنتی از زیان کار عظیم را فشار بسیاری از مردم به آستانه بی خانمانی در زمانی که آنها نیاز به ماندن در خانه و آپارتمان خود را.

اما این واقعا به معنی این است که نمایندگان نمی توان ضربه زدن در درب در حال حاضر. پول است که هنوز هم دلیل تاخیر در پرداخت قرار می دهد فقط به درد.

هنوز هم گفت: او در زمینه بیکاری هر هفته با هیچ چیز هنوز برای نشان دادن آن از او برای اولین بار در مصاحبه با آسوشیتد پرس یک ماه پیش و درست قبل از او به پرداخت اجاره مارس. همسرش هنوز در ماری جوانا قانونی صنعت و 1200 دلار محرک چک پرداخت کمک مجموعه ای از اسکناس. "اما من در مورد به ضربه پس انداز من و من واقعا نمی خواهم به انجام این کار است," او گفت:.

"من ساخته شده حدود 900 تماس در طول ماه گذشته در تلاش برای پیدا کردن آنچه در رفتن" هنوز هم گفت. در آوریل 24, او در نهایت به یک در انتظار صف پشت 83 دیگر تماس گیرنده به واشنگتن دولت بیکاری و پس از ساعت انتظار او منتقل شد به یک ادعا متخصص اما پس از آن تماس کاهش یافته بود.

در آن زمان او تا این هفته برای رسیدن به یک انسان که گفت به نظر می رسید که جزئی قطعی در خود فایل است که نیاز به کار کرد.

"به نظر می رسد با نزدیک شدن اما آن را برای من روشن نیست چه خبر است در آن پایان گفت:" هنوز هم. "من فکر می کنم من آخرین کسی که گذاشته شد در رستوران من که بعد فورا رفت واز یک بیکاری پرداخت نشده است."

رستوران, شبدر باقی مانده در برزخ است. واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee این هفته اعلام کرد بخشی از افتتاح مارس 5 از برخی از ارائه تفریحی مانند پارک های ایالتی و ماهیگیری و گلف, اما, رستوران, اتاق ناهار خوری و بسیاری دیگر از کسب و کار بسته باقی خواهد ماند در حال حاضر.

بلین شمارش خود را خوش شانس: او شروع به دریافت نرخ بیکاری چک سه هفته پس از گذاشته شدن در مارس 17. چندین همکاران هنوز در انتظار برای پول خود را پس از از دست دادن شغل خود را در فاس یک رستوران محبوب در ققنوس.

"من احساس می کنم بسیار خوش شانس بر اساس آنچه که من شنیده ام از دوستان من در اینجا و در سراسر کشور" گفت: بلین که او نیز بود در مصاحبه با AP یک ماه پیش. دوست پسر, کایل Schomer هنوز کار خود را در صنعت فن آوری و کار از خانه خود را در یک مد محله adobe خانه. آنها یک سبزی و گل باغ از پشت.

بلین همچنین گفت که او و هر کس دیگری او می داند خود را دریافت کرده اند پول محرک است. با که و چک بیکاری که از طریق ژوئیه شامل اضافی 600 $در هر پرداخت بلین ساخته شده است به پایان می رسد دیدار با, در حال حاضر.

"ما به عقب خواهد بود" فاس مدیریت وعده داده شده در رستوران Facebook صفحه. "ما امیدواریم که هر چه زودتر به جای بعد."

هر چیزی اما باز به زودی بعید است که حل و فصل نگرانی از افرادی که پس انداز در حال اجرا هستند به عنوان موج اولیه از خدمات و صنعت اخراج نوردد تا دیگر سخت ضربه بخش مانند انرژی.

Oderberg خود را از دست داد در دنور در آوریل 19, عنوان, جهانی, نفت, معاملات آتی سقوط به قلمرو منفی پس از خاموش شدن ناگهانی از سفر هوایی, کارخانه ها و رفت و آمد در سراسر جهان است.

او گفت: همسر خود را برای اولین بار بیکاری را چک کنید پس از از دست دادن شغل خود در, خرده فروشی, اما او هنوز هم در حال انتظار برای او. کلرادو سایت برای مزایای تایید کرده است او واجد شرایط است "اما من شده اند قادر به دریافت از طریق به صحبت کردن با هر کسی که پس از ساخت حدود 100 تماس در هر زمان" او گفت:.

در ضمن Oderberg شده است تا پوشش مصاحبه های شغلی در فناوری اطلاعات از جمله حداقل چهار این هفته و امید به زمین چیزی به سرعت و قبل از او را به تقلا برای پرداخت وام مسکن برای خانه او سهام با همسر خود را که باردار است و خود را 4 سال.

"از کار من من عادت به برنامه ریزی همه چیز را شش ماه پیش گفت:" Oderberg. "بنابراین ما در حال رفتن به خوب در حال حاضر حداقل."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

--

دنبال آنیتا برف: https://twitter.com/asnowreports

https://apnews.com/f8f91b1028ac23b878d27f68ec6eab93



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب