تنسی راز فراوان Coronavirus تست ؟ برداشتن برگه

بزرگنمایی این تصویر یک پرستار و گارد ملی گیاهان دارویی مصاحبه با یک بیمار قبل از مصرف یک سواب برای c

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک پرستار و گارد ملی گیاهان دارویی مصاحبه با یک بیمار قبل از مصرف یک سواب برای coronavirus آزمون های ماه گذشته در, Gallatin, دبیرستان, در, Gallatin, Tenn. ایالت تنسی شروع به چیدن tab برای تست در آوریل است. بلیک کشاورز/WPLN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلیک کشاورز/WPLN

به بازگشایی کسب و کار و فضاهای عمومی با خیال راحت کارشناسان می گویند متحده نیاز به تست و تماس با ردیابی در یک مقیاس گسترده. اما تنها تعداد انگشت شماری از کشورها انجام می دهند به اندازه کافی تست به اقامت در بالا از پتانسیل شیوع بیماری با توجه به یک دولت توسط دولت تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط NPR.

در میان کسانی که در تنسی و خارج از غرفه برای آن رویکرد تهاجمی به تست. در تنسی هر کسی که می خواهد یک تست می تواند یک دولت را انتخاب کنید تا تب. هدایت یافته به "هنگامی که در شک, دریافت آزمون" و دولت شروع به چیدن برگه در ماه آوریل است.

آن را هنوز هم نادر برای یک جامعه برای تشویق چنین گسترده علامت رایگان تست.

"در بسیاری از مکان شما هنوز هم نیاز به نشان می دهد شما را به علائم و نشانه های COVID-19 برای دریافت یک آزمون" استاد پژوهش سابرینا Corlette از دانشگاه جورج تاون می گوید. "این واقعا آمیخته است."

کافی تست ترجیحا از جمله افرادی که علامتی کمک می کند حاوی آینده شیوع COVID-19 دادن مقامات بهداشتی دانش به سرعت وارد عمل شده و به سرکوب هر خوشه ای از موارد.

به دلیل تست کمبود بسیاری از کشورها هنوز هم محدودیت های که می توانید تست. برخی از ایالت ها مانند آلاباما در حال دعوت مردم بدون علامت است اما تنها در صورتی که واجد شرایط به عنوان خطر بالا است. چند شهرستان در نوادا را شروع کرده اند بدون علامت تست و کمک مناسک در دوازده متحده باز کرده است تا آن پیاده روی در تست اما هنوز هم برای مردمی که preregister.

تنسی تعهد به تست بنابراین به طور گسترده کمک کرده و آن را جلو و جلوتر از بسیاری از کشورهای دیگر در نرخ آن از تست. با توجه به NPR و تحلیل تنسی در حال انجام است بیش از دو برابر حداقل تعداد آزمایشات مورد نیاز خود را به کنترل شیوع.

تنسی وزارت بهداشت کمیسر لیزا Piercey می دهد مقدار زیادی از اعتبار برای دولت افزایش آزمایش های تجاری labs.

"ما به نام تقریبا بر روی همه آنها می گویند" ما نیاز شما را به سطح شیب دار تا آنجا که شما در مورد به دست آوردن یک سیل از آزمون "و این دقیقا کاری است که ما به آنها" Piercey گفت: در یک جلسه توجیهی روزانه در اواخر ماه آوریل است.

در یکی از تعطیلات آخر هفته آن را بیش از 11,000 آزمون.

اما خصوصی labs در حال shouldering تست بارگذاری در اکثر متحده است. آنچه را تا حدودی رمان در تنسی است که دولت تضمین پرداخت به این شرکت ها در صف مقابل.

بنابراین به جای اینکه آنها لایحه های مختلف برنامه های بیمه درمانی — که ملزم به پوشش coronavirus تست اما هنوز هم ایجاد کاغذ — دولت چیدن tab. و معمولی نرخ تعیین شده توسط دولت فدرال فقط دو برابر شده و به 100 دلار در گرد و خاک.

ممفیس آمریکایی مستقر باطنی آزمایشگاه بوده و پردازش بخش عمده ای از دولت های جمع آوری شده سواب. این شرکت کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

Nashville-بر اساس بنیان علوم Corp. شروع به پریدن کرد و در ادامه به تازگی و در حال حاضر دو برابر ظرفیت آن به 7000 در آزمون در روز است. مدیر عامل فرانک بسیل می گوید: تضمین پرداخت شد یک محرک بزرگ.

"واضح است که آن را مفید برای آزمایشگاه شرکت هایی مانند ما برای دریافت اطمینان از پرداخت" بسیل می گوید. "این قطعا مثبت است. و آن را به ما می دهد اعتماد به نفس به قرار دادن تلاش و سرمایه برای ایجاد این اتفاق می افتد."

و coronavirus تست نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در حال حاضر به دلیل سواب و مواد شیمیایی لازم را برای انجام آن هستند در چنین تقاضا بالا است.

مالیات دلار به خوبی صرف می گوید دکتر Ashish Jha, دانشکده مدیر از دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه است که ردیابی تست ظرفیت توسط دولت است. او می گوید تنسی سرمایه گذاری می تواند بیش از خود پرداخت پس کافی ظرفیت دیده می شود به عنوان یک ضرورت برای بازگشایی کسب و کار. Jha می گوید او شده است با معرفی این رویکرد به مقامات دولتی در سراسر کشور است.

"اگر دولت می گوید آنها فقط پرداخت هر 100 دلار هر زمان که شما انجام یک تست که من اعتصاب به عنوان بسیار هوشمند, سیاست," او می گوید.

تنسی در انتخابات گفت: آنها در بانکی در حال بازپرداخت توسط دولت فدرال در برخی از نقطه.

تنسی وزارت بهداشت نمی دانید که دقیقا چه مقدار از آن را در قلاب برای رتبهدهی نشده است. اما این یک tab رشد می کند که توسط میلیون ها دلار در هفته است. گذشته از آخر هفته درایو-از طریق رویدادهای دولت نیز پرداخت به روند روزهای هفته تست در حال انجام توسط ادارات بهداشت محلی در 95 شهرستان.

در اخیر روز شنبه بیش از 800 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند در یک سایت در Hendersonville, Tenn. کریستین جلب مایل به صبر در او ون او به عنوان به آرامی منتقل شده از طریق پارکینگ یک مدرسه محلی بالا. "من گفت:," من می دانم که وجود خواهد داشت یک خط طولانی اما ما فقط نشستن و صبر کنید.' ما شارژ ما قرص و من انجام sight words با بچه ها," او می گوید.

گارنر بسته refinanced وام مسکن برای زندگی قرار می دهد که او در تماس نزدیک با چند خانواده در یک روز — که اغلب در خانه های خود. او تا به حال هیچ نشانه ای ندارند. و او نزدیک ترین تماس را به کسی که با COVID-19 شد و دست دوم.

"من فقط حساس به هر گونه تغییر در بدن من در همه. من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال," او می گوید.

این همه تست دسترسی به طور کلی چیز خوبی است, می گوید دکتر Kelly Moore, یک بیماری همه گیر مشاور قبلا از تنسی وزارت بهداشت. او با اشاره به داوطلبان آزمون در درجه اول به عنوان "نگران خوب" پس از نزدیک به 99 درصد از آنها آزمایش منفی در برخی از تست حوادث.

"اگر این بسیار با انگیزه نگران خوب مردم بیرون آمدن به صورت رایگان تست مصرف نمی شوند تا منابع کمیاب ما نیاز به شخص دیگری و سپس آن را قطعا یک مشکل نیست برای تست آنها" مور می گوید.

اما وجود یک پتانسیل نزولی. تمام کسانی که منفی نتایج آزمون بهبود یک دولت را از نزدیک تماشا مثبت رای — که در صد از موارد به آینده مثبت است. نرخ پایین از مثبت دیده می شود به عنوان یک نشانه آن است که یک جامعه در حال انجام است به اندازه کافی تست. اما این ممکن است به از دست رفته جیب عفونت در میان افرادی که ممکن است آگاهی و یا منابع تست کنید.

"ما نمی توانیم نتیجه گیری در مورد آنچه که در کل جامعه بر اساس این انتخاب گروهی از مردم که تا انگیزه آنها برای آزمایش" مور می گوید.

اما به تازگی تنسی شروع به استفاده از آن تست عضله در یک هدف بیشتر راه و همچنین تست هر کسی که زندگی می کند و یا با این نسخهها کار در خانه های سالمندان و زندان. و در مارس 7, وزارت امور خارجه گفت: گارد ملی خواهد شروع به تست هر کسی که زندگی در مسکن عمومی است.

این داستان بخشی از NPR گزارش سلامت با همکاری WPLN و قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب