ساعت مودی بازدید از پایگاه نظامی نزدیک به چین در بحبوحه بن بست

سرینگر هند نارندرا نخست وزیر هند ساخته شده یک سرزده بازدید جمعه به یک پایگاه نظامی در کنترل از راه دور Ladakh

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

سرینگر هند نارندرا نخست وزیر هند ساخته شده یک سرزده بازدید جمعه به یک پایگاه نظامی در کنترل از راه دور Ladakh منطقه هم مرز با چین که در آن سربازان دو کشور بوده اند رو برای نزدیک به دو ماه.

Modi, همراه, هند, نظامی, رهبری تعامل با نیروهای نظامی به عنوان او نشسته و در یک چادر استتار در یک پایگاه نظامی یک عکس آپلود شده در مودی Instagram account نشان داد.

"تعامل با ما شجاع نیروهای مسلح پرسنل," او نوشت.

سفر مودی می آید در این زمینه گسترده ارتش هند ساخت در منطقه لاداخ زیر hand-to-hand combat بین هندی و چینی سربازان در 15 ژوئن که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته و ده ها تن مجروح بدترین رویارویی نظامی در بیش از چهار دهه بین, آسیایی, غول.

هندی مقامات می گویند وجود دارد تلفات در طرف چینی به عنوان, اما شده است وجود دارد هیچ تایید توسط پکن.

هیچ جزئیات دیگری از سفر مودی در دسترس بودند. هر دو کشور هند و چین ارائه اطلاعات کمی رسما اما رسانه ها در دو کشور را پوشش داده و به افزایش تنش های زیادی از آن پخش اخبار در تلویزیون و کانال های رسانه های اجتماعی.

خود را ملی هندو Bharatiya Janata Party, رهبر, B. L. Santhosh توییتی جمعه که مودی نیز دیدار با سربازان مجروح و به بازدید از یک "بزرگ تقویت کننده به سربازان روحیه. او از جبهه."

هندی مقامات می گویند بن بست جاری آغاز شد و در اوایل ماه مه زمانی که بزرگ نیروها از سربازان وارد درون هندی-کنترل خاک در سه مکان در لاداخ نصب چادر.

آنها می گویند سربازان نادیده گرفته تکرار کلامی هشدارهای تحریک فریاد, مسابقه, سنگ پرانی و حتی fistfights حداقل در یک محل همراه Pangong دریاچه, سایت مختلف از جمله درگیری در گذشته است.

اما این وضعیت تبدیل مرگبار در 15 ژوئن زمانی که رقیب سربازان درگیر در یک شبانه قرون وسطی برخورد در Galwan ولی جایی که هند در حال ساخت یک استراتژیک راه اتصال این منطقه به یک فرودگاه نزدیک به چین است.

به گفته مقامات هندی, چینی, نیروهای بالای خط الراس در دهان باریک دره پرتاب سنگ منگنه و فشار قرار دادند سربازان هندی پایین خط الراس در حدود 4,500 متر (15,000 پا.)

پس از رویارویی هند فرستاده است بزرگ تشویقها از سربازان و تجهیزات نظامی و جت های جنگنده به در حال حاضر به شدت نظامی منطقه است.

مورد مناقشه مرزی را پوشش می دهد تقریبا 3,500 کیلومتر (2 ، 175 مایل) از مرزی که دو کشور تماس خط کنترل واقعی و است که امتداد از لاداخ در شمال هند دولت هند در شرق.

هند و چین مبارزه یک جنگ مرزی در سال 1962 که هم ریخته به لاداخ. دو کشور تلاش کرده اند به حل و فصل خود را به مرز اختلاف از اوایل 1990s بدون موفقیت است.

از آن پس سربازان از دو طرف بارها با آن مواجه خاموش در طول رقابت مرزی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چند دور از نظامی و مذاکرات دیپلماتیک برای پایان دادن به بحران کنونی در Ladakh ناموفق بوده اند.

هند به طور یک جانبه اعلام کرد Ladakh یک منطقه فدرال در حالی که جدا کردن آن از مورد مناقشه کشمیر در ماه اوت سال 2019. چین در میان تعداد انگشت شماری از کشورها به شدت محکوم و این حرکت بالا بردن آن در مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب