مغلوب ساختن پیشی جستن muses در مورد میزبانی G-7 نشست در ما پس از تمام

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با توجه به برگزاری یک جلسه در شخص در ایالات متحده

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با توجه به برگزاری یک جلسه در شخص در ایالات متحده با رهبران جهان اقتصادهای بزرگ بعد از همه به دلیل آن خواهد بود "نشانه ای بزرگ برای همه" از همه چیز به حالت عادی بازگشت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده بود گروه هفت اجلاس ماه ژوئن 10-12 در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند است. اما در ماه مارس اعلام کرد او شد لغو نشست سالانه به دلیل بیماری همه گیر. او گفت رهبران خواهد مشورت با ویدئو کنفرانس به جای.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی ساخت یک مهاجم با فشار به اقتصاد ایالات متحده زمزمه دوباره پس از بسیاری از کسب و کار بسته شد برای کمک به کاهش ویروس.

"در حال حاضر که کشور ما است 'انتقال به عظمت' من با توجه به تغییر زمان G-7 در یکسان یا مشابه تاریخ در واشنگتن دی سی در افسانه ای کمپ دیوید" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "اعضای دیگر نیز آغاز خود باز گشت. این امر می تواند نشانه ای بزرگ برای همه عادی!"

آن را بلافاصله روشن نیست چگونه چنین جلسه ای می تواند مرتب شود تا به سرعت.

رسمی کاخ سفید آماده سازی برای اجلاس متوقف شد و دو ماه پیش که این اجلاس به نام خاموش. و تهمت و دولت را حفظ کرده است محدودیت های مسافرتی و قرنطینه مورد نیاز برای مسافران از اروپا به چهار G-7 ملل. و در اوایل این هفته در ایالات متحده و کانادا توافق به نگه داشتن خود را در مرز مشترک بسته به غیرضروری سفر از طریق ژوئن 21.

منطقه کلمبیا همچنان تحت stay-at-home سفارشات حداقل از طریق ژوئن 8, هر چند مریلند آغاز شد, استراحت, اقامت در خانه محدودیت در هفته گذشته. در همان زمان رهبران این گروه عضو سازمان ملل هستند که در مراحل مختلف از بازگشایی خود جوامع است.

مقامات کاخ سفید را بلافاصله ارائه جزئیات بیشتر در این رئیس جمهور را به فکر تغییر زمان نشست. وجود دارد هیچ پاسخ فوری از G-7 ملل برای مغلوب ساختن پیشی جستن عمومی تفکرات.

ایالات متحده دارای G-7 دوار ریاست جمهوری در این سال و به تعیین که در آن جلسه برگزار می شود و مجموعه ای از دستور کار. بریتانیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایتالیا و ژاپن در حال اعضای دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در اصل برنامه ریزی برای برگزاری نشست سالانه خود را در خصوصی گلف در نزدیکی میامی. اما او تغییر محل برگزاری کمپ دیوید که او بازدید هفته گذشته که توسط ارتش ایالات متحده پس از اعتراض عمومی در برگزاری آن در یکی از پول خود را-ساخت خواص.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن