چه عوامل مؤثر در پیوند ساختمان در سال 2018?

[ad_1] پیوند ساختمان همواره بخشی جدایی ناپذیر از الگوریتم های موتور جستجو و همچنان ادامه دارد به طوری. حتی اگ

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
[ad_1]

پیوند ساختمان همواره بخشی جدایی ناپذیر از الگوریتم های موتور جستجو و همچنان ادامه دارد به طوری. حتی اگر اهمیت آنها افزایش یافته است و کاهش یافته است به عنوان نسخه های متنوع الگوریتم گوگل اجرا شد آنها همیشه یک بخش حیاتی در برجسته قرار دادن لینک و رتبه بندی.

اما همه لینک ها هستند نه به همان اندازه ارزشمند است. اینترنت پر شده است با کم ارزش و غیر مربوط و دادن لینک هایی که به سرعت می تواند بی ارزش خود را در صفحه جستجو گوگل. برای گرفتن نتایج مورد نظر شما نیاز به هدایت و روشنی از این لینک کلیک کنید.

به ترویج و افزایش آگاهی نام تجاری خود را در سال 2018 زیر نگاهی در برخی از عوامل مؤثر بر ساخت لینک برای سئو.

ارسال مهمان

ارسال مهمان یکی از مفید ترین تکنیک های که شما می توانید پیاده سازی به منظور تولید بک لینک و به دست آوردن ترافیک وب سایت خود را. اما, شما نیاز به مطمئن شوید که مهمان ارسال وب سایت های مشابه یا مربوط به تو رفتگی در دیوار شما.

به شما به عنوان ارسال مطالب خود را در یک وب سایت اداره وجود دارد به احتمال زیاد از پست های خود را برجسته در برخی از محبوب ترین وبلاگ ها در سراسر اینترنت. این به این معنی است که پست های خود را در رسیدن به بسیاری از مردم و وب سایت خود را به دست آوردن ترافیک بیشتر. علاوه بر این, مهمان, ارسال وب سایت معمولا ترویج مطالب در سایتهای شبکه های اجتماعی مختلف به این معنی که پست خود را به طور خودکار به دست آوردن تعامل اجتماعی.

شامل وبلاگ های محبوب کمک خواهد کرد که برای افزایش اعتبار خود و یک بار لینک خود را توسعه می شود قابل توجه شما خواهد بود قادر به رویکرد بیشتر وبلاگ ها با اعتماد به نفس.

محتوای همچنان به 'پادشاه'

شما تنها قادر خواهد بود برای به دست آوردن بک لینک برای وب سایت خود را اگر شما به مردم دلیلی برای لینک به شما. ایجاد درجه یک محتوای با کیفیت است که یک مکان فوق العاده برای شروع. خالص ارزش خود را از پست های وبلاگ و مقالات خواهد بود ثابت کرد زمانی که شما شروع به دریافت آلی بک لینک از وب سایت های دیگر.

گوگل الگوریتم پیشرفته است که حتی می تواند در تشخیص کیفیت مطالب خود را. بنابراین تمرکز خود را فقط نباید در گر چه هنر پست طولانی اما به اطمینان حاصل شود که آن را حس می کند حاوی اطلاعات و جالب است به خواندن. جلوگیری از کلمه کلیدی چاشنی و پر محتوا که منجر به گوگل کاهش رتبه بندی خود را.

لینک خراب ساختمان

شکسته ساختمان پیوند یکی از تاکتیک های استفاده شده توسط بسیاری از ساختمان لینک خدمات سئو ارائه دهندگان به دلیل آن اغلب منجر به نتایج بزرگ. لینک خراب اتفاق می افتد زمانی که یک صفحه لینک به منابع که در دسترس هستند دیگر. پس این می تواند منجر به تولید یک منفی تجربه کاربری مدیران سایت هستند که همیشه در lookout برای راه هایی برای رفع لینک های شکسته.

همه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک وب سایت است که متناسب با خود را در تو رفتگی در دیوار و یک یا بیشتر لینک های شکسته. هنگامی که شما پیدا کرده اند یک سایت/وب سایت های شما نیاز به در تماس با مدیر این وب سایت به اطلاع رسانی است که این لینک ها کار نمی کند و همچنین برای درخواست لینک دادن به سایت خود را در بازگشت. پس از این فرایند بسیار وقت گیر بهترین راه حل خواهد بود اجازه دهید به یک سازمان حرفه ای آن را اداره کند.

ربط

برای گرفتن بهترین پاسخ از هر موتور جستجو الگوریتم مهم است که شما تنها لینک به وب سایت های که مربوط به تو رفتگی در دیوار شما. فقط بک لینک از وب سایت های مورد اعتماد خود را در تو رفتگی در دیوار نشان می دهد که مطالب خود را مرتبط و قابل اعتماد در چشم غول جستجو گوگل. هنگامی که شما به دست آورده اند به اندازه کافی بک لینک از شناخته شده سایت گوگل آغاز خواهد شد به نظر شما به عنوان یک قدرت در تو رفتگی در دیوار خود را و یا در مورد این موضوع. جلوگیری از لینک spammy در تمام هزینه.

به دست آوردن بک لینک معتبر می تواند کمک به شما در دستیابی به رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو صفحات. ساختمان پیوند است و نه دور در هر زمان به زودی و بدون آن شما نمی قادر خواهد بود برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود را از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها. صحبت کردن با حرفه ای ها امروز به پیاده سازی لینک های ساختمان به عنوان بخشی از تلاش های SEO شما.

[ad_2]
آخرین مطالب