فروش و تمیز کردن مکرر: تورنتو کسب و کار باز دوشنبه برای منظقه انتخاب یو پی اس در صورت محدودیت

شهردار تورنتو جان حزب محافظه جمعه هشدار داد که باز برای کسب و کار منظقه را انتخاب کنید تا در روز دوشنبه خواهد

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

شهردار تورنتو جان حزب محافظه جمعه هشدار داد که باز برای کسب و کار منظقه را انتخاب کنید تا در روز دوشنبه خواهد نیاز به انجام این کار در راه است که همچنان برای جلوگیری از انتقال COVID-19 یا خطر مواجهه با بسته شدن دوباره.

"من نمی خواهم برای دیدن درهای کسب و کار ما باز تنها برای دیدن آنها را دید دوباره گفت: حزب محافظه سخنانی در روزانه COVID-19 کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر.

انتاریو برتر داگ فورد اعلام کرد که پیش از آن در هفته است که فروشگاه ها در استان با یک خیابان ورودی خواهد بود قادر به باز کردن برای منظقه تحویل و انتخاب کنید تا به عنوان از دوشنبه, ارائه, اجتماعی, فاصله اقدامات بصورتی پایدار و محکم در جای خود.

آن را محدود اندازه گیری — مشتریان را نمی خواهد اجازه ورود به فروشگاه برای انتخاب کالاهای امتحان کنید و یا نمونه کالا و یا بازگشت یا تعویض کالا.

کسب و کارهای خواسته شده است که به ارائه فروش و یا تبلیغات طراحی شده برای جذب جمعیت و تشویق مشتریان برای سفارش آنلاین و یا از طریق تلفن و برنامه در یک زمان را انتخاب کنید تا محصولات خود را. کسب و کار نیز در حال خواسته به یک بی سیم کارت خوان موجود در خارج و ضد عفونی کردن آن غالبا.

کارکنان و مشتریان در حال تشویق به پوشیدن پوشش صورت.

جان Kiru مدیر اجرایی تورنتو انجمن کسب و کار بهبود مناطق گفت: اعضای خوشحالیم که با این تصمیم به باز کردن — حتی در این مد محدود.

"این است که باز کردن فروشگاه به طور کامل. من شک دارم که خواهد شد و چند هفته دور گفت:" Kiru اضافه کرد که کسب و کار درگیر در کمک به پیش نویس دستورالعمل.

"این به معنای یک نوع از نور در انتهای تونل برای کسب و کار. آنها آن را به عنوان یک حرکت در مسیر درست است."

فروشگاه سخت افزار و ایمنی فروشگاه های عرضه مجاز به باز کردن در فروشگاه پرداخت و خرید از صبح روز شنبه. باغ و مراکز مهد کودک در حال حاضر مجاز به باز کردن در فروشگاه پرداخت و خرید و عامل تحت همان دستورالعمل که فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها شده اند پس با توجه به آزادی مطبوعات از شهرستان.

این CurbTO برنامه راه اندازی شده توسط این شهرستان در ماه آوریل به شناسایی خرج کردن امتیاز در مقابل ضروری کسب و کار در شهر گسترش خواهد یافت. این برنامه کمک می کند تا کسب و کار ترویج اجتماعی فاصله با نصب موقت پارکینگ وانت مناطق و جلوگیری از خط عابر پیاده منطقه برای تضعیف تراکم در پیاده رو.

دکتر آیلین د ویلا تورنتو افسر پزشکی بهداشت گفت: وجود 180 موارد جدید COVID-19 در تورنتو در روز جمعه. چهره های دیگر نمی شد به روز شده از پنج شنبه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن